Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעלי לנסר קלאסיק - מתלה קצת רועש זה נורמלי באוטו הזה ?


Silencer23
שימו לב! השרשור הזה בן 1603 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעלים יחסית חדש של רכב מהסוג הזה...

המתלה שלו דבר ראשון מאד קשה, שזה בסדר ואני אפילו מעדיף, אך על כביש עירוני משובש הוא גם מאד רועש.

לא מדובר בנקישות (כמו שבד"כ נוקש כשיש משולש משוחרר או גומיות מוט מייצב גמורות) אלא פשוט ברעש של המכות של הכביש המשובש בתוך תא הנהג.

 

 

אחרי ישור קו כולל, משולשים, ציריה, תפוחי הגה... מבחינת ה"למטה" שלו הכל בית מרקחת שם.

 

רציתי לשאול האם גם אתם חווים זאת עם הלנסר... אני מגיע מפורד פוקוס 2008, שהיתה מאד מאד מאד שקטה עם בידוד מצויין.

זה קצת רכב תובלה מבחינת רעשי כביש משובש.

חוץ מזה, רכב מדהים.

 

מהו נסיונכם ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה יש לאהוב בו? פחנוע מיצובישי קלאסי, יעיל ואמין, חוץ מזה שום דבר. מה יכול להיות מדהים שם?

 

יש להורים שלי קלאסיק 2007, הרכב בטח לא שקט במיוחד באופן בסיסי, אבל אין שום ציוץ מהמתלים, מעבר לכך המתלה של הלנסר יעיל למדי ומשכך היטב (אני חושב שזה רב-חיבורי מאחורה). בדוק שוב מצב המתלים, תתמקד הפעם בבולמים וכריות בולמים. גם צמיגים ישנים ויבשים יכולים לתרום לתחושה זו.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק המדהים.

הנדסת האנוש שלו עולה בכמה רמות מעל כל הסיאט והסקודות והפורדים והפוולקסווגנים, וזה נאמר מנסיון חיים של עשרות רכבים ולא מנקודת מבט של חובב מנועים ותכניות TV של מוטוריקה בן 19.

 

 

כשפותחים את תא המנוע ומגלים שיש גישה קלה ופשוטה ל90 אחוז מחלקי הבלאי, מבינים כמה גאוני הרכב הזה.

כשפותחים תא מנוע של פוקוס 2012 או של פלקסווגן, ניתן להבחין בIQ מאד נמוך של המהנדסים ששמו "מכל טוב" בלי שום חשיבה על שירות לרכבים האלה, ולכן הם טובים רק כחדשים באחריות ולא כרכבי יד שניה.

 

זה שזה מנוע רגיל וגיר פשוט זה לא מדהים, מסכים איתך. אבל מנקודת מבט כוללת מדובר ברכב יוצא דופן ליד האשפות האירופאיות של צ'מפיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1603 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...