Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה אוקטביה החדשה


NP1
שימו לב! השרשור הזה בן 1584 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

העיצוב נחמד, אם כי צפוי מאוד (אהמ אהמ סקאלה..). הפלטפורמה היא אותה MQB מוכרת וגם היצע המנועים זהה למה שיש היום לפי מה שהבנתי, כך שהיא יותר מייקאובר רציני מאשר מוצר חדש לחלוטין. לא אהבתי שפיקוד המזגן עבר למסך, רחוק מהישג יד וככל הנראה לא הכי נוח לתפעול בזמן נהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיצוב נחמד, אם כי צפוי מאוד (אהמ אהמ סקאלה..). הפלטפורמה היא אותה MQB מוכרת וגם היצע המנועים זהה למה שיש היום לפי מה שהבנתי, כך שהיא יותר מייקאובר רציני מאשר מוצר חדש לחלוטין. לא אהבתי שפיקוד המזגן עבר למסך, רחוק מהישג יד וככל הנראה לא הכי נוח לתפעול בזמן נהיגה.

מצד שני הפתרון הזה של פס נבדל מהמסך ( אם אני מבין נכון ), שמריחה שלו באצבע מעלה ומורידה את הטמפרטורה בהתאם לכיוונה, עושה רושם מצוין ומאפשר תפעול ללא הסטת מבט מסוכנת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם פה כמו בגולף הוציאו את בורר ההפעלה של האורות.

במקום זה קיבלנו לחצן אחד שמאד מסקרן איך הוא פועל, ועוד 2 לחצנים לאורות ערפל.

 

Skoda-Octavia_Combi-2020-1024-18.jpg?&~nfopt(r=173f)

 

בתמונות רואים שניתן לשלוט ידנית את הפנסים הראשיים דרך ידית האיתות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני פשוט אוהב שידיות ההילוכים הולכות ונעלמות. אם זה לא ידני איך לעמוד הזה באמת שימוש וניתן ובקר קטן ואסטתי הרבה יותר זורם בעין. שאר העיצוב בוגר, מוקפד ונראה סוליד. כמו בשנים האחרונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם הביקורות על העברת השליטה בבקרת האקלים לצג המולטימדיה יהיו זהות לביקורות הזועמות על פיז'ו סיטרואן, או שבגלל שזה VAG אז זה יהפוך לגאוני?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אצל VAG יש משוב על לחיצה בצורת רטט מקומי אז אולי זה יעבוד יותר טוב.

אישית אני לא אקנה רכב עם שליטה על בקרת האקלים ממסך המולטימדיה.

נסעתי בטויוטה באירופה עם כזאת מערכת וכמעט לא עשיתי תאונות רק בשביל להדליק מזגן.

כי זה מאד מסובך בזמן נסיעה להתרכז במסך וללחוץ על מה שצריך. מסוכן ומיותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך דוד, תתכונן, בקרוב תיאלץ לעבור לתחב"צ.

העולם מתקדם למחוזות שלא תמיד נוחים לנו, אבל הוא מתקדם.

 

מעניין אם הביקורות על העברת השליטה בבקרת האקלים לצג המולטימדיה יהיו זהות לביקורות הזועמות על פיז'ו סיטרואן, או שבגלל שזה VAG אז זה יהפוך לגאוני?

נע.. זה לא נוח בפיז'ו-סיטרואן, וזה לא נוח גם בדמיון. אז בVAG זה לא נוח באותה מידה, כן רטט לא רטט.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1584 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...