Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

מחפש המלצה לרכב שני במשפחה שישמש אותי.

אני נוסע הרבה, בחישוב גס כ-25 אלף ק"מ בשנה.

מחפש משהו לא גדול מידי אבל מצד שני כן מפנק מבחינת נוחות הנסיעה ומבחינת כוח (נוסע יום יום את העליות לירושלים) ומצד שני כן מחפש משהו חסכוני...

תקציב באזור ה100,000 ש"ח.

אפשר גם חדש וגם יד 2 (זורם גם על דיזל).

פורסם

תגדיר "מפנק".

ומה עוד חשוב לל ברכב?

אופציה יחסית חסכונית וזריזה שעולה לי בראש היא סוזוקי קרוסאובר טורבו משנת 2017.

בדיזל יש היצע גדול יחסית של קליאו אסטייט (אולי אפילו חדש 0 קילומטר).

על מה אתה נוהג היום?

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

אני נוסע הרבה בין ירושלים והשפלה, כ28000 בשנה.

ברשותי 208 דיזל ידנית, ואני מוצא אותה כ'בדיוק במידה הנכונה':

חסכונית (21.7 קמ לליטר)

נוחה ('צרפתית'. מודה שקניתי אותה בעיקר בגלל התחושה הראשונית, שכשהתיישבתי בה הרגשתי כאילו אני מוציא רכב מהשכרה בטיול באירופה, בחיי...)

חזקה (דיזל, בעליות לירושלים, היא כמעט כמו רכב אוטומטי. הרכב על הילוך חמישי ונוסע ונוסע...)

 

חסרונות? אני חושב שהחסרון היחיד הוא התחושה שמקננת כל הזמן 'מה אתה רוצה? זה פיג'ו, ואת. עוד תשלם על התקלות שיבואו'

 

בנתיים לא באו...

פורסם
תגדיר "מפנק".

ומה עוד חשוב לל ברכב?

אופציה יחסית חסכונית וזריזה שעולה לי בראש היא סוזוקי קרוסאובר טורבו משנת 2017.

בדיזל יש היצע גדול יחסית של קליאו אסטייט (אולי אפילו חדש 0 קילומטר).

על מה אתה נוהג היום?

 

תודה על המענה.

נוהג היום על ראפיד 1.4 טורבו 2013. לא חסכונית וכבר ק"מ גבוה. אבל מבחינת הכוח המנוע שלה מטורף.

 

חשוב לי בעיקר שיהיה נוח, עוצמתי וחסכוני וגם מערכת מדיה נורמאלית שתדע להריץ ווייז וספוטפיי.

 

בנוסף ל208 דיזל שהוצע פה חשבתי גם על קיה סיד טורבו דיזל ידני שבעיקר מיועד לשוק המוניות/מורי נהיגה אבל נראה לי אחלה ולא יקר... בקשר לשתיהן השאלה מה השוק אחכ לרכבים כאלה ידניים...

 

כיוון אחר חשבתי אולי סיאט איביזה/ארונה....

×
×
  • תוכן חדש...