Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Vadim Baranov

אחרי הרבה התלבטויות בין היתר פה, הלכתי להזמין רכב [רנו גרנד קופה דיזל]

שימו לב! השרשור הזה בן 349 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

בערך לפני חודש התחיל מרטון כאבי ראש של איזה רכב לקנות ל5~6 שנים בתקציב של כ140~145 אלף.

רציתי משהו אמין, שלא ישתה אותי בביטוח ותחזוקה, נוח, יפה לטעמי, מערכות בטיחות לפחות בסיסיות כמו בלימה אוטונומית.

 

מזדה 3 הישנה מושלמת מבחינתי, הבעיה שהיא מוחלפת עוד כלום זמן.

הונדה סיוויק, 1.5 - עשיתי נסיעת מבחן ולא התלהבתי לרגע, הבנתי שגיר רציף זה לא בשבילי, חשבתי להביא ידנית אבל אחרי שנתיים וחצי עכשיו על רכב ידני העדפתי אוטומט.

מגאן גרנד קופה - עשיתי 10 נסיעות מבחן על רכבים שונים, היא פשוט רמה אחרת, עשיתי על הבנזין ומבחינתי זה היה הרכב הכי איכותי. הבעיה היא השם רנו

קורולה החדשה - אבא שלי מאוד רצה אותה, "טויוטה", זה שם, דגם חדש וכו'.

בנסיעת מבחן לא נהנתי לרגע, היא בהחלט נראית טוב ברמת גימור לימיטד אבל חוץ מנושא ההיברידי היא בקושי מציעה משהו.

נוחות נסיעה חצי כוח, רעשי רוח כל הזמן, כל הקונסולה המרכזית פלסטיק לא מובן כמו ביונדאי אי10 שלי עכשיו, משענת יד קטנה ובקיצור מרגיש מאוד מוזר בפנים.

 

בסופו של דבר הלכתי עם אבא שלי ושמנו מקדמה לטויוטה קורולה לימיטד.

חיכינו כמה ימים ללכת להסדיר תשלום ולסגור את העסקה,

ביום ראשון קמנו בבוקר, תככנו לנסוע עם אבא שלי לשלם על הטויוטה, ראיתי שמשהו לא מסתדר לו.

מסתבר שהוא עם כל האהבה שלו לטויוטה לא היה רגוע בנוגע ללקנות רכב היברידי. (הוא חזר מאירופה לפני שבועיים ולא ראה שם רכב היברידי אחד, רק בנזין ודיזל).

"ומה אם הסוללה נגמרת ואתה בעלייה, ומה עם החום ההזוי בארץ והסוללות, ואם אתה עומד על ניוטרל עשרים דק ביום חם עם מזגן,מה יהיה עוד שלוש שנים עם הסוללות האלה, האם באמת אין קרינה" וים שאלות שלא נתנו לו שקט.

בסופו של דבר שמחתי נורא שהוא התבאס על הקורולה, מההתחלה לא רציתי אותה וחוץ מלהיראות טוב מבחינתי זה היה התפשרות בכל שאר הכיוונים.

בדרך לטויוטה אמרנו שתינו שאנחנו חייבים לנסוע לרנו ולבדוק מה המחיר שאפשר להוציא ולראות הכל לעומק שוב.

בדיוק שעה אחרי זה הזמנו רנו גרנד קופה דיזל, הדגם החדש, 115 כ"ס וגיר כפול מצמדים רטוב ברמת אבזור הגבוה,

נסענו לטויוטה זריז לקחת את המקדמה ששמתי וזהו.

 

עכשיו נשאר לחכות כשלושה שבועות, בנסיעת מבחן שעשיתי על הבנזין היה מושלם, מנוע K9K ידוע כאמין יחסית ובכללי דיזל אמור לנסוע לא רע בכלל - לקחנו אותו בלי נסיעות מבחן ובלי נעליים, הייתי נעול על גרנד קופה עוד מההתחלה ושמנו אותה בצד בכלל הנושא של צרפתי ,ואבא שלי אמר שאם כבר רנו אז בוא נקח תדיזל בעיניים עצומות , זרמתי איתו - מת על דיזל.

תודה לכל מי שעזר לי פה אז, במיוחד לאלא שאמרו שרכב שמחזיקים הרבה שנים שווה כבר לקחת משהו שאתה מתחבר ואוהב יותר - פלוס מינוס 10 אלף אחרכך לא שוות תחמש שנים של חוויות.

כשהרכב יגיע אעדכן קצת :)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש.

לא קורה שום דבר מיוחד לטויוטה כשהסוללה נגמרת , הרכב נוסע כרגיל. נטענת בבלימה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מזל טוב.

 

נשמח לשמוע רשמים בעוד 3000 ק"מ. נוחות נסיעה, תפקוד המזגן והגיר. האם ההגה מתכוונן טלסקופית (פנימה והחוצה)? זה אחד הדברים שחסרים לי בפלואנס.


חזיר דיזל!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין על דיזל בעולם!!

מסכים איתך ואוהב את הצורת כתיבה שלך.

 

Polo 9N 1.4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

 

היה לי מגאן סטיישן עם המנוע הזה, האמת סוחב יפה אבל לי היה חסר מעט כוח/פלפל במנוע.

אצלי מעט איזנתי את זה בעזרת תוכנה של סופרצ'יפס עם התקנה עצמית בעזרת התקן בלופין שאני ממליץ עליהם בחום, הורגש הבדל מהותי בנסיעה של הרכב.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תתחדש!

 

היה לי מגאן סטיישן עם המנוע הזה, האמת סוחב יפה אבל לי היה חסר מעט כוח/פלפל במנוע.

אצלי מעט איזנתי את זה בעזרת תוכנה של סופרצ'יפס עם התקנה עצמית בעזרת התקן בלופין שאני ממליץ עליהם בחום, הורגש הבדל מהותי בנסיעה של הרכב.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

 

 

תודה רבה אחי, אני מקווה שהעדכון האחרון שהיה (6 כ"ס, 1 קג"מ ותיבה 7 הילוכים חדשה) קצת פלפלה את הרכב שנסע גם מקודם לא רע.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו עכשו מבנים מה שהארופאים הבינו לפני הרבה שנים... דיזל!

כמו שלמדנו לאהוב רכבי סטיישין.

לדעתי הדיזלים של היום חזקים שקטים אמינים ואין שום סיבה לקנות בנזין. כמובן שהעלות בסוכנות בין דיזל לבנזין היא פלוס מינוס כמה אלפים. אבל בניגוד לכמה מרכבי ההברידים שהפער הוא עשרות אלפים ולוקח כמה שנים טובות להחזיר ההשקעה על חיסכון בדלק (מדבר על לקוח פרטי שלא מקבל החזרי מס על דלק).

אחלה קניה.

תתחדש.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk


ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW POLO 2011 1.2TSI DSG.

8)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אנחנו עכשו מבנים מה שהארופאים הבינו לפני הרבה שנים... דיזל!

כמו שלמדנו לאהוב רכבי סטיישין.

לדעתי הדיזלים של היום חזקים שקטים אמינים ואין שום סיבה לקנות בנזין. כמובן שהעלות בסוכנות בין דיזל לבנזין היא פלוס מינוס כמה אלפים. אבל בניגוד לכמה מרכבי ההברידים שהפער הוא עשרות אלפים ולוקח כמה שנים טובות להחזיר ההשקעה על חיסכון בדלק (מדבר על לקוח פרטי שלא מקבל החזרי מס על דלק).

אחלה קניה.

תתחדש.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

 

 

דיזל מבחינתי נוסע מדהים לגמרי, חווית נהיגה אחרת.

בנוסף אני חושב שכל הדלק שתחסוך עם היברידי במהלך נאמר 6 שנים, יתקזז לך כשתצטרך להחליף סוללות ולהוציא כמה אלפים.

כמובן שבכל רכב יכול להיות בלאי והחלפות גירים וכו',

אבל כאן יש לך סוללה שבמקרה ואתה זה שנופל על ההחלפה שלה - לא אכפת לך כבר מהחסכון דלק.

 

אבא שלי באמת אמר שהיה באירופה לשלושה שבועות לאחרונה, לא יודעים שם מה זה היברידי.

בנזין ומלא דיזל

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

סוללה מול גיר רובוטי, מה יותר גרוע ?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הגירים דל רנו עד כה בשילוב דווקא עם הדיזל הפגינו אמינות טובה (לפחות ב 6 הילוכים).

 

לי לא ברור למה לא מביאים לארץ את הדגם הזה עם מנוע 1.6 דיזל החדש יותר.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מזל טוב.

 

נשמח לשמוע רשמים בעוד 3000 ק"מ. נוחות נסיעה, תפקוד המזגן והגיר. האם ההגה מתכוונן טלסקופית (פנימה והחוצה)? זה אחד הדברים שחסרים לי בפלואנס.

 

כבר בפלואנס מתוחת הפנים זה תוקן.

 

אנחנו עכשו מבנים מה שהארופאים הבינו לפני הרבה שנים... דיזל!

כמו שלמדנו לאהוב רכבי סטיישין.

לדעתי הדיזלים של היום חזקים שקטים אמינים ואין שום סיבה לקנות בנזין. כמובן שהעלות בסוכנות בין דיזל לבנזין היא פלוס מינוס כמה אלפים. אבל בניגוד לכמה מרכבי ההברידים שהפער הוא עשרות אלפים ולוקח כמה שנים טובות להחזיר ההשקעה על חיסכון בדלק (מדבר על לקוח פרטי שלא מקבל החזרי מס על דלק).

אחלה קניה.

תתחדש.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

 

דווקא דיזלים סטיישן חדשים לא נמכרים הרבה ורוב היבואנים הפסיקו בכלל את יבוא הסטיישנים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אנחנו עכשו מבנים מה שהארופאים הבינו לפני הרבה שנים... דיזל!

כמו שלמדנו לאהוב רכבי סטיישין.

לדעתי הדיזלים של היום חזקים שקטים אמינים ואין שום סיבה לקנות בנזין

כן רק עד שאנחנו למדנו לאהוב דיזל האירופאיים כבר עוברים הלאה. מכירות דיזל בירידה, והיבריד בעליה.

זה מתבטא אפילו ברכבי השכרה. עד לפני שנתיים לא היתה פעם אחת ששכרתי רכב באירופה (בעיקר באנגליה) שלא קיבלתי דיזל (ואני שוכר פעם בחודש בממוצע כבר שנים). כל ההשכרות האחרונות שלי היו בנזין...

ולגבי סטיישנים, מתי בדיוק למדנו לאהוב אותם? רחוק מכך. כמה רכבים כבר מייבאים לפה בגרסאות סטיישן? בודדים, וכשזה מגיע לרכבי פרמיום גורנישט.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדין הסטיישין/הצ'באק לא עברו את הסדאן אבל טיוטות למנהם, פורדים לפני כמה שנים, מאזדות 3, רנו מגאן, סקודות ובטח יש עוד כמה ששכחתי. ובכלל כל הג' יפונים למנהם שהם סטיישינים מוגבהים אנשים מגלים כמה הם פראקטים.

אני לא שוכר רכב באנגליה אבל בכל מקום אחר אני תמיד מקבל דיזלים. איטליה ספרד גרמניה... כל אחד רואה מה שבטווח העיניים שלו.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי MikMan

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW POLO 2011 1.2TSI DSG.

8)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מדבר על עובדות לא רק מה שאני רואה בעינים :-)

בכל מקרה, כתבת סטיישן, ואז שינית את זה לסטיישן/האצ׳באק/ ג׳יפונים. יש הבדל...

באירופה סטיישנים (אמיתיים, לא האצ׳בק או ג׳יפונים) אחראים לאחוז גבוה מהמכירות של לא מעט דגמים.

 

אפרופו אני בצפון אנגליה כרגע וחונה פה לידי (אני עם 5008 שכורה) פוקוס סטיישן מהדור החדש (שלא נמכר בארץ) והיא נראית פשוט נהדר.

 

c8777937049681362415182835e4ee19.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חיפשתי עכשיו דיזל סטיישן חדשה כמחליפה לאוריס סטיישן ופשוט אין עד שמצאתי קאיה סיד סטיישן שיועדה למוניות.

 

גראנד קופה סטיישן הביאו משלוח אחד ולא יודעם אם יגיע עוד אחד, I30CW אין יותר, 308CW אין וגם אסטרה סאטיישן אין. כולם טענו שאין כמעט ביקוש והפסיקו להביא.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 349 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...