Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

555- 5 אלף ק"מ, 5 ימים, 5 אלף שקל. כבישי ספרד


madriver
שימו לב! השרשור הזה בן 1419 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מעניין, תודה על השיתוף.

תוכל לפרט לגבי חברת ההשכרה ועלויות ההשכרה.

אני מניח שהזמנת מ SIXT רכב מסוג AUDI TT?

 

הרכב בסופו של דבר היה מסיקסט אבל לא לקחנו ישירות מהר.

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני לא יודע אם התכוונת לטיולים שכאלה בכללי או רק למרחק אבל הרבה פעמים טס לחו"ל למטרת נהיגה- יש בזה מלא פאן(טיסה שהמטרה שלה היא הכביש והנהיגה, ולא אתרים היסטוריים/טיול עירוני/שופינג וכו').

 

הנקודה היא שמנטלית לעשות 1000 קילומטר ביום זה מאוד קשה, וכן בטיולים הראשונים שלי הייתי מתעקש לעשות את זה ואפילו יותר - זה קשה מההתכווצויות ברגליים עד עייפות מסוכנת בהנהיגה(גם תצומת לב וגם שיקול דעת) - עם הזמן והניסיון בטיולים למדתי לשים את עצמי על 300-600 קילומטר של כבישי נהיגה ביום ולתת לזה בערך 5-7 שעות ביום כולל עצירות בדרך(תלוי במהירות של הכביש, המורכבות שלו והתחנות לינה), גיליתי שזה זמן הקסם שלי לטיול נהיגה וככה אני מותח נקודות בגוגל מאפס לסיבוב שכזה.

 

בשביל הרגליים אני דואג אחת ליומיים-שלוש של נהיגה לעצור בעיר לטיול רגלי איטי ארוך(לדוגמא באדינברו בסקוטלנד אחרי 3 ימים של 600 מייל נהיגה בהיילנדס עשיתי 10 קילומטר הליכה) כדי לשחרר רגליים.

 

אנחנו לא מרגישים צורך כזה..

הנהיגה היא הדרייב שלנו.

אנחנו לא אוכלים כבד, ובמשך היום הרבה מים וחטיפי אנרגיה. זה מחזיק אותנו יופי. מקסימום בגט-ונקניק.

 

אנחנו מצלמים בזמן שעושים פיפי. חח.

 

אין לנו צורך בהליכות וכאלה.

תבדוק את תנוחת הנהיגה שלך.

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בsixt

אפשר לשכור מאאודי TT ועד R8 ופורשה קיימן/911

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

נכון, אבל זה יהיה עם הגבלת ק"מ של 200+-.

ואנחנו עושים 1000.

העיסקה שסגרנו היא ללא הגבלת קמ.

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, וראינו. המון. המון מקומות שאנשים לא רואים ולא יראו כי תקועים בשופינג ואיפה שהתיירים הולכים.

נפגשנו אם אנשים במקומות כלכך מרוחקים, כפרים שקטים עם פאבים קסומים, עיירות עם המבורגר כלכך טעים שלא תמצא בשום מקום בארץ!

 

אם אתה נוהג 1000 ק"מ ביום זה אומר 10-14 שעות על ההגה, נטו. כמה זמן נשאר לך לראות מה שמחוץ לרכב? אם מגיעים לעיירה ורוצים להסתובב בה צריך להקדיש לכך שעה - שעתיים, להסתכל קצת על הרחובות והבניינים, לבקר בשוק, אולי במוזיאון המקומי. הנה. את הזמן שאני מקדיש לביקור בעיירה אתה מנצל לגמיעת עוד 200 ק"מ. אז אם אתה נהנה מהמכונית ומהאספלט - תפדל, אבל אל תספר שאתה רואה משהו אחר.

 

כאשר אני נוהג בטיולים הזוגיים\משפחתיים כל הזמן מנסים להעיר את תשומת ליבי למה שנמצא סביב הכביש, ויש לי בעיה לראות בלי לעצור, כיון שעלי להתרכז בנהיגה. מי שיושב לידי נהנה הרבה יותר. כיוון שאשתי מסרבת לנהוג בחו"ל (שלא לדבר על רכב ידני, מבחינתה היא עברה את הגיל) כל הנהיגה בנסיעות הזוגיות נעשית על ידי. אם מצטרפים הבנים הם לוקחים את ההגה פה ושם, ואז אני נהנה לשבת מימין ולהסתכן החוצה. אבל אני משתדל לא לנהוג יותר מ-4-6 שעות ביום, כאשר יש צורך בקטעי קישור ארוכים. באופן נדיר יש לי קטעי קישור ארוכים (נניח, בקיץ שעבר במערב קנדה, שם המרחק בין עיירות סמוכות או אתרים סמוכים מגיע בקלות ל-200-300 ק"מ), ובמקרים כאלה אני משתדל למצוא לי עצירות מקומות בהם יש מה לראות, לא בתחנות דלק. אלה שמורות לדלק\שירותים\חילוץ עצמות קצר\לפעמים כוס קפה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה נוהג 1000 ק"מ ביום זה אומר 10-14 שעות על ההגה, נטו. כמה זמן נשאר לך לראות מה שמחוץ לרכב? אם מגיעים לעיירה ורוצים להסתובב בה צריך להקדיש לכך שעה - שעתיים, להסתכל קצת על הרחובות והבניינים, לבקר בשוק, אולי במוזיאון המקומי. הנה. את הזמן שאני מקדיש לביקור בעיירה אתה מנצל לגמיעת עוד 200 ק"מ. אז אם אתה נהנה מהמכונית ומהאספלט - תפדל, אבל אל תספר שאתה רואה משהו אחר.

 

כאשר אני נוהג בטיולים הזוגיים\משפחתיים כל הזמן מנסים להעיר את תשומת ליבי למה שנמצא סביב הכביש, ויש לי בעיה לראות בלי לעצור, כיון שעלי להתרכז בנהיגה. מי שיושב לידי נהנה הרבה יותר. כיוון שאשתי מסרבת לנהוג בחו"ל (שלא לדבר על רכב ידני, מבחינתה היא עברה את הגיל) כל הנהיגה בנסיעות הזוגיות נעשית על ידי. אם מצטרפים הבנים הם לוקחים את ההגה פה ושם, ואז אני נהנה לשבת מימין ולהסתכן החוצה. אבל אני משתדל לא לנהוג יותר מ-4-6 שעות ביום, כאשר יש צורך בקטעי קישור ארוכים. באופן נדיר יש לי קטעי קישור ארוכים (נניח, בקיץ שעבר במערב קנדה, שם המרחק בין עיירות סמוכות או אתרים סמוכים מגיע בקלות ל-200-300 ק"מ), ובמקרים כאלה אני משתדל למצוא לי עצירות מקומות בהם יש מה לראות, לא בתחנות דלק. אלה שמורות לדלק\שירותים\חילוץ עצמות קצר\לפעמים כוס קפה.

 

לא נכנסים לשורק או לעיירה.. פשוט עוברים אותה וממכישים לנוהג, יש לנו מטהר אחת ומטרה אחת בלבד. לנהוג. וכמה שיותר. שיש מפל מטורף או איזה הר מיוחד אז עוצרים קצת [ 5-10 דק על השעות.] וממשיכים.

 

זה לא טיול למשפחות או הרבה אנשים וכמו שרמתי קודם זה למשוגעים בלבד וחייב ששני האנשים יהיה באותו ראש.

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה בדיוק העניין: זה טיול רכב ואספלט. נטו.

 

שאלה לי אליך - מה ניסיונך בטיולים שאינם נהיגה נטו, אלא כאלה שבהם מבקרים באתרים. האם הסתפקת ב-10 דקות בשמורת טבע של, נניח, מפל(ים)? אני מניח שהקדשת להם הרבה יותר זמן.

 

טיול נהיגה נטו זה ממש לא הטעם שלי. אבל, כפי שכתבתי קודם - שכל אחד יעשה מה שהוא אוהב. אבל שיבין את מגבלות התכנית שלו, ולא יטען שהוא עושה דבר אחר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה בדיוק העניין: זה טיול רכב ואספלט. נטו.

 

שאלה לי אליך - מה ניסיונך בטיולים שאינם נהיגה נטו, אלא כאלה שבהם מבקרים באתרים. האם הסתפקת ב-10 דקות בשמורת טבע של, נניח, מפל(ים)? אני מניח שהקדשת להם הרבה יותר זמן.

 

טיול נהיגה נטו זה ממש לא הטעם שלי. אבל, כפי שכתבתי קודם - שכל אחד יעשה מה שהוא אוהב. אבל שיבין את מגבלות התכנית שלו, ולא יטען שהוא עושה דבר אחר.

 

הייתי ברודוס-צרפת-קפריסין וחודש הבא גיאורגיה, כולם עם האישה ו/או חברים. זה טיולים שונים לגמרי בתכלית, אני נהנה גם מהם. בדר"כ בטיולים כאלה אני לא נוהג. או שיש נהג מקומי שמסיע אותנו או תחבורה מקומית.

 

הטיולי נהיגה שלי הם קיצוניים ואני מודע לזה שהם ממש לא לכל אחד. הטיול שסיפרתי עליו פה זה רק הני במספר שאני עושה.

וב 2020 מתוכנן שוב ספרד. ולא לא נחזור על אותה דרך.

 

זאב נסע עשרות פעמים לבד לאירופה ותאהב בספרד גם.

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיולים שלי האמת משלבים קצת מזה וקצת מזה. מנסה לא לעבור את ה 6 שעות נהיגה ביום.

אם קמים ב 7-8 בבוקר זה משאיר בד"כ מספיק זמן ל 2 מסלולים ו 5-6 שעות של נהיגה בנופים. מצאתי את זה להיות האיזון, לפחות בשבילי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמות הנהיגה היא גם פונקציה של צפיפות האתרים או הייעוד של אותו יום. הזכרתי קודם את קנדה שבה נהגתי חלק מהזמן 500-600 ק"מ ביום (אשתי לא היתה מסוגלת לנהוג בגמל) - פשוט כיוון שאלה המרחקים שהגיאוגרפיה מחייבת. אבל לאורך אותם 500 ק"מ דאגתי לעצור בשורת אתרים, שהביקור בכל אחד מהם ארך 1-4 שעות. וחוץ מזה, מדובר בנהיגה נוחה בכבישים רחבים (לא תמיד כפולים) וישרים. גם בטיולים באירופה היו לי לעתים קטעי קישור בני 400-600 ק"מ בין מוקדים של כוכבים או בין לינות בטיול נודד, אבל אלה היו רק חלק מהימים, ובאחרים הנהיגה הסתכמה ב-100-300 ק"מ, וגם בימים עם נהיגה ארוכה דאגתי לעצירה במספר אתרים למשך הרבה יותר מ-10 דקות. האיזון שלי בטיולים לא עיורניים הוא שהנהיגה לא תתפוס יותר מ-50% מהזמן, אלא אם מדובר באיזה קטע קישור חריג. בטיולים עירוניים זה בעיקר הליכה, ושימוש מינימלי בתחב"צ בהתאם למרחקים (אל תשווה את ברלין למילאנו) וללוח הזמנים.

 

שוב, בטיולים אני מחפש לראות מקומות, ולהנות מהביחד עם האשה או עם כל המשפחה. זה ממש לא מתחבר לטיול נהיגה נטו. אבל, זה הטעם שלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל, זה הטעם שלי.

הטעם שלך ונסיון החיים שלך זה סבבה וכל..

אבל מה זה קשור לטיול ולחוויה שפותח השירשור בא לחלוק איתנו?!

אפשר בבקשה להמשיך עם המטרה שלשמה השירשור נפתח?

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שבמינכן, לא מצאתי בספרד.

קישור בבקשה?

הכל באתר של סיקסט, אבל עם הגבלה של 200 ק״מ ליום כפי שכבר צוין.

http://www.sixt.com

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הייתי ממליץ לאף אחד לעשות 1000 ק''מ ביום.

לטוס לחו''ל בשביל להיות תקוע ברכב 10 שעות ולתדלק.

 

ספרד גדולה ויפה,יש המון מה לראות.

 

נכון, וראינו. המון. המון מקומות שאנשים לא רואים ולא יראו כי תקועים בשופינג ואיפה שהתיירים הולכים.

נפגשנו אם אנשים במקומות כלכך מרוחקים, כפרים שקטים עם פאבים קסומים, עיירות עם המבורגר כלכך טעים שלא תמצא בשום מקום בארץ!

 

ובשבילנו 1000 קמ זה לא נורא.

 

אפילו הרגיש לנו שלא נהנו מספיק כי כי כל פעם התחלקנו. היה רכב אחד כל פעם.

 

בשבילנו זה להנות ברכב ולהגיע למקומות שונים ומשונים זה הכיף.

לא לראות קניונים.

 

לא נכנסים לשורק או לעיירה.. פשוט עוברים אותה וממכישים לנוהג, יש לנו מטהר אחת ומטרה אחת בלבד. לנהוג. וכמה שיותר. שיש מפל מטורף או איזה הר מיוחד אז עוצרים קצת [ 5-10 דק על השעות.] וממשיכים.

 

זה לא טיול למשפחות או הרבה אנשים וכמו שרמתי קודם זה למשוגעים בלבד וחייב ששני האנשים יהיה באותו ראש.

 

הלפרין פתח כאן דיון לגבי הטעם בטיול ש(כמעט) כולו נהיגה. לטעמי דיון לגיטימי.

 

וכאן חזר פות"ש וציין שראה המון, בעצירות של 5-10 דקות על השעון.

 

וכאן משהו לא מסתדר לי. יש לי קצת נסיון בטיולים בחו"ל. אני יוצא ל-3-4 כאלה כל שנה, חלקם קצרצרים, חלקם ממושכים. והניסיון שלי הוא שכדי לראות אתר אי אפשר להסתפק ב-5-10 דקות.

 

איני מתווכח עם פות"ש על ההנאה מטיול נהיגה. כבר כתבתי - כל אחד והנאותיו (כנראה שכתבתי במילים אחרות). על מה שאני מתווכח הוא שאפשר לראות בטיול כזה הרבה חוץ מהכביש - כיון שהריכוז בנהיגה מתיש, כיון שאי אפשר להסיר עיניים מהכביש כדי להסתכל סביב, וכיון שכדי לראות משהו נוסף צריך יותר מכמה דקות.

 

ואם להיות סרקסטי - הוא העלה רעיון לצאת לטיול המבורגרים :evil::shock:

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1419 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...