Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המילפית שלי , ברונזית 88 (e30) שרשור מתגלגל “בעקבות השלמות”


אביתר א.
 שיתוף
עוקבים 14

Recommended Posts

אהלן חברים

מי שזוכר אותי עוד בעבר העלתי הרבה פרוייקטים שעשיתי בלאון שלי וכו..

אני עדיין מתעסק בזה על בסיס אפשר להגיד יומיומי.

התגעגעתי לזה (להעלות את מעללי ברכב)

 

לא נחפור יותר מדי שלא תשתעממו לקרוא.

 

אחרי די הרבה זמן של חיפושים אחרי המיוחלת,

בימר משנות ה80 המאוחרות , החלטתי שאני מחפש בחול ומייבא לבד

לאחר מספר חודשים שמצאתי את האחת שמצאה חן בעיניי , הלכתי על זה

 

ראיתי מודעה שלה והתלהבתי

IMG_3554.jpg

 

לא נפרט יותר מדי על התהליך

פשוט התחלתי אותו וחיכיתי שתגיע בסבלנות, מה שלא קיים אצלי כמעט...

 

אחרי שהיא הגיעה אליי , התחלתי לבדוק מה צריך לעשות, ויש לא מעט לפדאנט כמוני :)

הוזמנו חלקים לטיפולים דחופים בשביל להיות מוכן למבחן התקינה.

 

IMG_3919.jpg

 

ומאז כל פעם משפץ/ מחליף דברים להגיע ליישור קו שיספק אותי

 

בתור התחלה התחלתי עם תיקון הספידומטר שהפסיק לעבוד איפשהו בשנת 2015-16

מסתבר שיש להם מחלה של גלגלי שיניים שפשוט השנים לא עושים להם טוב

 

IMG_4006.jpgIMG_4007.jpgIMG_4008.jpgIMG_4010.jpgIMG_4011.jpgIMG_4013.jpg

ומחזירים חזרה אחרי ניקוי לרכב

IMG_4016.jpg

 

לאחר מכן עברתי למכאניקה

יישור קו כבר אמרנו לא?!

 

טיפול למערכת קירור של המנוע שכלל החלפת פאן קלאץ למאוורר, טרמוסטט, צנרת מים ונוזל קרור כמובן

 

אז מתחילים בלרוקן את הנוזל הישן ויאללה מתחילים

 

IMG_4104.jpg

טרמוסטט היה גמור, אני חשבתי שאין בכלל ברכב אבל הייתה לי הפתעה שפתחתי

IMG_4105.jpg

IMG_4107.jpg

 

לא לדאוג יש מחליף ראוי

IMG_4108.jpg

IMG_4109.jpg

 

צנרת חדשה מסיליקון (יש כאלה שלא יאהבו בגלל חוסר המקוריות, נו מילא)

IMG_4120.jpg

IMG_4121.jpg

 

טוב נגמר לי המקום של התמונות להודעה אחת :)

נמשיך לאחר שתהיה דרישה מהקהל

תהנו

עריכה אחרונה על ידי אביתר א.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

סופש האחרון החלטתי לעבוד קצת על האינטריור כבר הרבה זמן שמציק לי המגש האחורי שאיבד מצבעו, וחשבתי מה לעשות, לצפות מחדש לצבוע, להחליף לסוג אחר וכו... בסוף החלטתי לנסות ולצבוע מה אתם חושבים?

תמיד יש עדכונים , אני אתן לך טיזר שלא תחשוב שאני רק עובד בלי להנות

למרות הקורונה אין לי ממש זמן פנוי אבל למרות זאת מצאתי טיפה זמן להתעסק עם האגזוז יש לי עדיין כמה פינישים לעשות אז התחלתי בתושבות ויציאות לדוד האחורי

תמונות שפורסמו בשרשור

אוקיי

המשך חידוש מערכת קרור

 

מתחילים לפרק צנרת, רדיאטור, מאוורר וכו..

IMG_4149.jpg

IMG_4152.jpg

 

חלקים ישנים מחכים לקצת מגע קסם

IMG_4150.jpg

 

צינור מים שלא מקובל שיחזור לרכב במצבו מקבל טיפול של ניקיון וצביעה באבקה לפני שיורכב חזרה

IMG_4156.jpg

IMG_4159.jpgIMG_4163.jpgIMG_4164.jpgIMG_4167.jpgIMG_4168.jpg

 

המאוורר והרדיאטור גם עברו שטיפה

IMG_4170.jpg

והופ חזרה לרכב

IMG_4174.jpg

 

ואם כבר מחליפים את הצנרת, סעפת היניקה מפריעה, אז על הדרך מפרקים גם אותה להחלפת אטמים וחידוש + קצת נקיון של המנוע

IMG_4479.jpg

חדי העין ישימו לב שצינור אחד לא הוחלף, הגיע לא מתאים, יוחלף בקרוב ממתין שיגיע.

IMG_4483.jpg

 

רק נדמה לה שהיא חוזרת ככה לרכב

IMG_4481.jpg

 

המשך בקרוב

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יופי של מכונית!

תן קצת פרטים, איזה מנוע?

וכמובן, תמשיך...

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש.

תענוג, נמשיך לעקוב...

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שטפת את הרדיאטור?

אצלי גיליתי פשוט בוצה במשהו כמו 80 אחוז מחלל הצינוריות ברדיאטור.

אפילו כשהעברתי לחץ מים וחומרי ניקוי, זה לא הזיז לבוצה.

רק פירוק המיכלים והעברת חוטר עזרה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרדיאטור לא היה סתום, הוא די במצב חדש

העברתי בו מים כדי להוציא שאריות של נוזל קרור ישן

ושטפתי אותו מבחוץ יותר, לא מבפנים :)

עריכה אחרונה על ידי אביתר א.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חבל על הזמן.

תמשיך לעדכן. רכב מדהים

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חזרה לסעפת יניקה, היא הייתה צבועה במין זהוב מגעיל

בהתחלה רציתי לצבוע אותה , אחר כך אמרתי נחזיר לצבע המקורי.

 

IMG_4497.jpg

 

על הדרך הכנתי אטם לבית מצערת

IMG_5044.jpg

 

חשבתי לעצמי אם כבר הכל נגיש, ויש אטמים מוכנים, נפתח את המכסה שסתומים, נעשה כיוון לשסתומים ועל הדרך נחליף אטמים + נחדש את המכסה

IMG_5061.jpg

 

מצב התחלתי:

IMG_5064.jpg

IMG_5065.jpg

 

אחרי קצת נקיון והכנה לצביעה באבקה

IMG_5069.jpgIMG_5068.jpgIMG_5070.jpgIMG_5073.jpgIMG_5075.jpg239F56FE-96A7-4EE0-AE4F-668571EBC8C9.jpgIMG_5079.jpg

 

תא המנוע מקבל קצת חיים

IMG_5085.jpg

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

Ls twin t

לא חושב שזה יגיע .

 

בנתיים הייתי צריך להחליף מגבים לרכב

פירקתי בנוסף את הזרועות בשביל לצבוע מחדש (באבקה)

 

IMG_7134.jpg

IMG_7135.jpgIMG_7136.jpg

IMG_7137.jpg

IMG_7139.jpg

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...