Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יום-דאי קונה עם מובילי הדעה של קארספורום


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1982 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מעניין אם תגיע מתישהו עם גיר ידני, מאמין שאין כאן שוק לזה לצערי, אבל זה הרבה יותר מהנה ברכב כזה מאשר גיר רובוטי.

רכב מדהים בכל מובן של המילה, עיצוב מיוחד ולדעתי מתאים רק עם צבעים 'צבעוניים' ולא קודרים (לבן, אפור, שחור...).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תסביר את עצמך בבקשה. איך מתלים קשים "מדי" (כמה זה מדי?) מונעים נסיעה בשטח (מה זה להגדרתך "שטח")?
נכנסתי מספר פעמים לשבילי קק"ל והסתובבתי בחזרה. הרכב רועד על כל אבן קטנה.

צריך להבין שזה 4 על 4 לכביש כלומר מתאים לתנאי החלקה בכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שהרכב רועד לא אומר שהוא לא מתאים. גם רנגלר ירעד על כל אבן קטנה כשאתה נוסע בשביל.

 

ו4על4 זה 4על4, יש מערכות שפחות מכוונות לשטח קשוח (בלי הילוך כח, בלי בקרת ירידה וכו') אבל בסופו של דבר כל מערכת 4על4 תעזור לך בשטח במקרים מסויימים. או בוא נגיד את זה ככה - כל רכב עם 4על4 יהיה יותר טוב בשטח מהרכב זהה בלי 4על4. כנ"ל סובארו אימפרזה ואאודי A6. אף אחד מהם לא יצליח לטפס את מעלה וורדית, אבל 4על4 באשר בוא 4על4 יעזור להם להתמודד עם פני שטח לא אחידים, כורכר/חצץ, הצלבות וכו'.

 

 

עריכה: רעידות על שיבושים קטנים (כמו אבנים) קורות בדרך כלל בגלל לחץ אוויר גבוה מדי. תבדוק את זה.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את הרכב כבר חצי שנה ולדעתי הוא לא מתאים לנסיעה בשטח.

טכנית הוא יסע אבל אתה לא רוצה נסיעה כזו, אולי רכבי ליסינג יסעו...

צריכת הדלק שלו רצחנית אבל כאן לפחות אתה מבין מאיפה זה בא ואני מקבל את זה.

הנאה מנהיגה יש בשפע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני זוכר 8.5 ליטר ל-100 ק"מ שהראה המחשב. אומנם רוב ההיגה לא כללה פקקים\רמזורים, אך הרכב גם לא ננהג בחסכוניות. אם אכן המחשב נותן נתון קרוב למציאות, אז אני מאמין שניתן להוציא ממנה 12 ק"מ לליטר ואף יותר מזה.

המחשב מכוייל על קמ"ל.

ככה שזה באמת 8.5 לליטר. אבל כמו שאומרים, בתנאי נהיגה מאומצים.:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב צריכת דלק, הבנתי מקריאה באינטרנט שהיא נעה סביב 12 קמ"ל בנסיעה משולבת. עד כמה זה נכון?

 

זה בדיוק הנתון שקיבלנו במבחן.

 

בסוף המבחן גם צריכת הדלק הייתה הגיונית יחסית ועמדה על 12 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, שזה מעולה ביחס לביצועים, אבל הרבה פחות טוב ממה שאפשר לקבל במתחרות. שוב - תלוי בכם.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאנשים שהם לא כמוך, כאלה ש"מימדים קטנים" בשבילם זה יתרון, שרוצים את הכוח והאבזור והעיצוב כן מדבר אליהם.

אני ממש לא מבין את הגישה הכל כך מלאת חשיבות עצמית הזאת שאם אתה לא רוצה את מה שאוטו X מציע, אז "למה הוא טוב"?

 

 

הובא לידיעתי ע"י גורם צד שלישי שהתגובה הנ"ל עשויה להתקבל כאגרסיבית, לוחמנית, ואפילו קצת דושבאגית.

אז קודם כל אני רוצה להתנצל אם מישהו (בעיקר שחר187) נפגע, זו לא היתה המטרה. המטרה הייתה להסביר באמת שהקונה כנראה מיועדת לאנשים עם סדר עדיפויות אחר מזה שתיארת (להלן: אנשים שהם לא כמוך). התוקפנות במשפט "אני לא מבין את הגישה הכל כך מלאת חשיבות עצמית" נבעה מכך שבמשך שני עמודים באו אנשים והסבירו בדיוק למי מיועד הרכב ושהוא לא מיינסטרים ושהוא ההיפך ממה שמחפש הישראלי הממוצע, והסבירו את זה יפה, ומנומק, ממש ביי דה בוק, ואז מגיע מישהו ושואל "אז רגע, למי האוטו הזה מיועד?".

 

ובדיעבד אני גם מבין ש"למה הוא טוב" הובן לא נכון - הכוונה שלי לא Why אלא What for. יעני lema ולא lama.

 

שוב, מתנצל אם מישהו נפגע.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השיח הזה של למי הרכב הזה יתאים והניסיון לקטלג כל רכב, לאיזה קטגוריה הוא (לא) נכנס, כבר כל כך .OUT

הרכב הזה, בדיוק כמו כל רכב אחר, עבור מי שהפרוטה בכיסו (או במימונו) וחושקת נפשו.

זה יכול להיות רווק/ה, נשוי/ה, משפחה צעירה/וותיקה, קשיש/ה. כאמור, 2,000 כבר החליטו (אפשר לבקש את החלוקה הסוציו-אקונומית של הרוכשים?).

 

אשתי נוהגת על ג'יפון. אני נוהג על האצ'בק קומפקטית. נשבע לכם שיש לנו רכב אחד במשפחה... כל אחד ומה שטוב לו.

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה אפשר להביא למכנה משותף גם סילברדו ומכונית מיני (כי בשביל נהג סמי טריילר, סילברדו זה מכונית מיני).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שאני מבין ,זה בדיוק הקטע שלו , שאין הרבה שדומים לו ובקטגוריה איןם הרבה מתחרים.

למעט ניסאן ג'וק ניסמו או הגרסה השנייה המוחלשת 190 כס. לא רואה שניסאן הצליחו במתכון שלהם .

אבל זה, הקוראני כנראה עשוי מחומר קוראני אחר, שונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי לא אוסיף הרבה, אבל קחו את השנקל שלי.

אני עדיין לא בטוח לגבי איך האוטו נראה. לפעמים כשאני רואה אחד נוסע אני חושב, וואי איזה יופי יצא להם, שאפו. לפעמים אני חושב, טוב זה קצת מוגזם מידי, כאילו הכינו רשימה של כל מיני דברים שרוצים שיאפיינו את האוטו, ואז סימנו וי על הכל. ככה או ככה, יצא להם מגניב ודיי מיוחד. השילוב של החצאיות בשחור עם הגלגלים במידה הגדולה עובד נהדר, הלוואי שהיינו רואים את זה ביותר רכבים. הפס "כאילו כונס אוויר" במרכז החזית, ממש מתחת למכסה המנוע, לטעמי ממש הורס את כל הפרונט, ואני יודע שאני במיעוט פה. כמו כן, חיישני רוורס, בהתקנה מקומית, כאשר כל שאר האבזור שאנחנו רוצים קיים? גם בפנים, הרמקול המודבק ליד קורה C, נראה ונשמע לא טוב.

 

בניגוד לרוב הדברים שנאמרו, אני דווקא אוהב את החלק הפנימי של האוטו. כן, דשבורד עם שני גוונים היה מוסיף, וכן, הייתי שמח לראות קצת יותר חומרים נעימים למגע בפנים. זה לא שכשאנחנו נוהגים אנחנו מלטפים את הדשבורד כל הזמן, אבל לפחות איפה שמניחים את היד בדלת? אפשר היה לזרוק איזו חתיכת גומי שיהיה נחמד. באופן כללי, באמת איכות החומרים לא מדהימה, אם כי נראה שהכל מורכב כמו שצריך ויחזיק הרבה זמן ככה. את המושבים מצאתי את מאוד נוחים. תמיכה טובה בצידי הגב, ואחלה תנוחת ישיבה. הייתי שמח לא לראות כפתורים "מתים" ברמת האבזור הגבוהה יותר, אבל אני מניח שאבזור כמו חימום מושבים/הגה לא ממש נחוץ בארץ. בסופו של דבר, זה מקום שמאוד נעים לשהות בו לדעתי. דבר אחד מוזר ששמתי לב אליו הוא שאין מדף/מגש בתא המטען, זה שעולה יחד עם הדלת כשפותחים אותה. החלון אמנם מאוד כהה, ובכל זאת.

 

מסך המולטימדיה נראה אמנם קצת מפחיד במסך הבית, אבל יחסית קל לתפעול. הוא מגיב טוב מאוד למסך מסוגו, וברגע שמחברים את הטלפון (אני עם אייפון), הקארפליי לוקח פיקוד והכל מתקתק. ככה זה צריך להיות, כל הכבוד יונדאי. היה נחמד אם היינו מקבלים את המסך הגדול יותר, אבל לא נורא. באופן כללי אין יותר מידי כפתורים מסובכים שמפוזרים בכל מקום, שזה ממש נחמד. לוח השעונים לדעתי הוא המקום שקצת לוקה בחסר. מצד אחד, השעונים עצמם נהדרים, גדולים ומאוד קריאים. מצד שני, במסך הקטן במרכז נראה שניסו לדחוס הרבה מידע, והתוצאה קצת מסורבלת. כדי להציג את כל המידע, היו צריכים להקטין את הפונט, ואני לא בטוח שזה נכון באיזור שיסתכלו עליו הרבה בנסיעה.

 

מהרגע הראשון בנסיעה, מבינים שהמנוע הוא מסמר הערב פה. אין מה לעשות, כשמתקינים מנוע עם הספק גבוה ברכב יחסית קטן, מקבלים מוי כיף. הוא אמנם נשמע אנמי יחסית, אבל בהחלט מושך טוב מאוד, במיוחד בתאוצות ביניים. אני לא מחסידי גירים רובוטיים באופן כללי, אבל אין לי יותר מידי תלונות פה. לא מרגישים את הקלאץ' בתחילת נסיעה/רוורס, וההילוכים עצמם עוברים בזריזות. קצת מציק שבמצב "ספורט" הרכב לא באמת יודע להוריד הילוכים בבלימה, ושהתפעול ה"ידני" של הגיר הפוך (פלוס למעלה-מינוס למטה). בסופו של דבר שוכחים שהגיר שם, כי הוא באמת עובד טוב ב-99% מהמקרים.

מעבר לזה? יש לא מעט רעשי כביש/צמיגים (מובן לגמרי במידת הצמיגים הגדולה), וזה מורגש במיוחד כשיושבים מאחור. בנוסף, לרכב יש נטייה להיות קצת יותר קופצני ממה שהייתי מצפה שהוא יהיה. זה לא שהמצב נוראי, ממש ממש לא, ואני גם מחובבי נסיעה על הצד הנוקשה יותר, אבל זה כאילו שהמתלים לא רגועים, וכל הזמן מחפשים לתקן את נוחות הנסיעה, אפילו בכבישים שסלולים טוב.

 

בסופו של דבר, האוטו מגניב מאוד, ויש פה חבילה שלא רואים הרבה. אני חושב ששילוב של מנוע קצת פחות עצבני, והנעה קדמית יתאים פה יותר. אני לא בטוח כמה ההנעה הכפולה באה לידי ביטוי עבור אלה שיקנו את הרכב, כי בנסיעה, איך נאמר- דינאמית, לא ממש הרגשתי שאני נוהג ברכב שהוא לא עם הנעה קדמית. כמו כן, אני לא בא לבקר את המחיר של האוטו, שהוא בסדר גמור לחבילה הבאמת טובה שמוצעת פה, אבל מנוע יותר "עממי" והנעה קדמית, בהחלט יאפשרו לתמחור להיות נמוך יותר. במילים פשוטות יותר, המנוע מרגיש נהדר, תא הנוסעים הוא אחלה מקום לשבת בו, אבל כמכלול הרכב לא הרגיש לי כיפי לנהיגה. קצת נראה שהמנוע שם רק כדי שיוכלו להגיד שהוא שם, אולי אפילו קצת גדול על האוטו הזה. כשנהגתי ב- CX3, שהוא מבחינתי המתחרה הישיר של הקונה, נהנתי יותר, אפילו שאין שם מנוע מוגדש. ברמה של בא לי לנסוע לנס-הרים עכשיו, סתם ככה.

 

לחבר'ה מכלמוביל, אירוע אחר אירוע אתם לא מפסיקים להרשים. ממש מרגישים שיש הרבה חשיבה והשקעה מאחורי הקלעים. כל הכבוד. זה ממש לא מובן מאליו כל הדבר הזה. לשבת עם חבורה של דבילים שאוהבים להטיח ביקורות ושאלות ישירות למדי, לא לפחד, לקבל אותן ולענות עליהן בצורה הכי פתוחה ובגובה העיניים שיש. נדיר לראות את זה, זה מדהים וכן ירבו. המון המון תודה על האירוח.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד רציתי לקחת חלק באירוע הזה, מצאתי את עצמי עם 0 יתרת ימי חופשה, לקראת סוף שנה - עבודה קדחת ושני ילדים צמודים ל... לא משנה.

 

יונדאי קונה מבחינתי היא עליית מדרגה מאוד ברורה בקטגוריית רכבים שמבחינתי היא חדשה לגמרי והקטגוריה היא לא רק קרוסאובר אלא פשוט מאוד קרוס-רפרנס - קטגוריית ALL AROUND PLAYER הייתי קורא לזה.

 

אני חושב שהסנוניות הראשונות של הרכבים האלה הן הסיטרואן קקטוס והאאודי Q2

 

הקונה היא גם יפה, גם בעלת ביצועים מאוד מספקים בכל מובן - היא גם יכולה לעשות טיולי שבילים קלים וגם יש לה אחיזת כביש טובה. היא גם זריזה וגם רכב משפחתי MINI SUV סטייל - היא פחות או יותר נסיון לנגוס מהכל.

 

כמו שזה נראה - נסיון מאוד מוצלח.

 

זה נראה כמו רכב בשביל מישהו שלא יודע מצד אחד מה הוא רוצה - מצד שני, הוא רוצה הכל מהכל - ולא קצת, הרבה!

 

מה שטויוטה לא הצליחו לעשות עם הקורולה - הקונה הזאת לדעתי, כן מצליחה.

 

אבל האם היא תימכר בכמויות כמו קורולות - לא, אפילו לא קרוב - התחרות גדולה מידי, השוק רווי מידי ועכשיו כבר אפשר לאמר מגוון מידי.

 

ועדיין אם הייתם רוצים גם לטייל, גם להנות ממנוע גודש עם תאוצה נאה, גם להכיל משפחה, גם לא לשלם מחיר הזוי על רכב חדש, גם להראות טוב ולמשוך מבטים ועדיין מבלי לנקר עיניים ואפלו להרגיש שאתם צעירים - לא הייתם שוקלים אחת כזו ברצינות?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1982 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...