Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו B3


MiG
שימו לב! השרשור הזה בן 2442 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צריכת דלק משולבת של B3 עם מנוע בוקסר 2000 סמ"ק 1:9 ק"מ לליטר.

מחוץ לעיר, כאשר הרכב על 90 קמ"ש וללא עליות, רק ברגע הנתון אפשר לקבל 1:13.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

1 ל 13 אם אתה נותן לרכב לשייט מבלי לגעת בדוושה.

1 ל 9 בעיר זה נתון לא ריאלי ל b3 עם מנוע 2.0 וגם לא ל 1.6 .

בסובארו המנוע בוקסר זה ייתרון מבחינה מכאנית אך מבחינת רעש אתה סובל פה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחיר הזה חפש פיאט בראבו 1.4 טורבו. מכניסה את הסובארו לכיס הקטן מבחינת עלות תועלת. תקבל ביצועים טובים עם עיצוב ואבזור טובים יותר וצריכת דלק טובה יותר.

אם כבר הסובארו B3 2.0 הייתי מחפש ידנית

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי B3 2010 1.5 כבר 3 שנים.

לחיוב:

אמינות

מחיר

 

לשלילה:

תצרוכת דלק משולבת של 1/9

טיימיניג יקר

גיר 4 הילוכים מסרס ברמות מטריפות

עגלה!!!

שטיחון קבוע נכנס מתחת לדוושות

שלט רכב ישן ודפוק

בכללי, התכנון שלו מרגיש כמו של רכב ישן יותר מגילו

את השטיחון והשלט הם גוררים מהעיצובים (הנכשלים) משנת 2004 ואולי אחורה

סוכך השמש מכסה במצב פתוח 1/3 מגובה החלון! אני פשוט מת לפגוש את המעצב ולשאול אותו מה הוא חשב שהוא תכנן אותו כ"כ גדול, מאמין שיפריע מאוד לכל אחד מעל גובה של 1.70

 

בהצלחה

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה עגלה הרכב הזה שכולם צועקים ומדגישים את האותיות??? עד כדי כך?

Opel INSIGNIA 2013 2.0T Edition - For me

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

Opel INSIGNIA 2015 2.0T Cosmo - For the wife ;)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי ונסיוני האישי בלבד:

אתה יכול להסתכל על הפאן החיובי של העניין. כמה שהוא עגלה עדיין הפוקוס יותר עגלתית ממנו.

לא ברור איך החברה שמכבדת את עצמה מוציאה כאלה דברים מהמפעל ומשווקת יחידות לכל העולם כאילו דהה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן

 

אכתוב חוות דעת אובייקטיבית כמי שיש לו במשפחה 2 רכבי סובארו ואחד מיצובישי.

אחי מחזיק בסובארו B3 מנוע 1500 משנת 2011. כן, האוטו מאיץ חלש והוא נמוך.צריכת הדלק סטנדרטית לחלוטין לאחר מדידות אמיתיות , בעיקר באיזור האחד ל 10 , הרוב בתוך העיר.

האוטו מפגין אמינות מופתית , מה שכן משום מה אגרת הרישוי שלו קצת יקרה, אבל אני מאמין שהאמינות מחפה על זה בטווח ארוך.

 

לי לעומת זאת, יש מיצובישי לנסר 1.8 משנת 2008 דגם ספורט , צריכת דלק משולבת של 1 ל 9 , אמינות מופתית , ביצועים סבירים כי הרכב ממש כבד והוא בעל תיבה רציפה , במצב ידני מקבלים פשוט רכב אחר.

 

כמובן שהרכב מאובזר ובטוח מאוד יחסית לשנתון שלו , נראה טוב ומרגיש איכותי.

לעניות דעתי בתקציב שלך , חפש את הדגם השמור ביותר שתמצא ופשוט לך על זה.

לא חושב שיש אלטרנטיבות טובות יותר , בעיקר כי רוב מה שתמצא זה פחי אשפה יוצאי ליסינג.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלו אותי כאן שאלה ולא שמתי לב - B4 2.0 מה תצרוכת הדלק ואיך היא בעליות

 

נאמר את זה ככה הרכב הזה הוא רכב נישה ומאוד מוזר בכמה היבטים.

 

צריכת דלק ממוצעת היא פונקט 1:10 חלק מהמיכלים אני רואה 1:9.5 וחלק אני רואה 10.5

בנסיעות פקקים הגעתי גם ל1:8 ובניסעות פתוחות הכי טוב שראיתי היה 1:12.5

 

הרכב לא עגלה בניגוד למה שנרשם על הB3 1.5 בה אני בטוח היא אכן עגלה.

 

אבל הרכב גם לא מטוס סילון - סה"כ מאיץ מאפס למאה בקצת מתחת ל11 שניות - אבל! וזה בהחלט אבל שהופך את זה למעניין.

 

הAWD נכנס כאן לתמונה בצורות הבאות -

 

1. הזינוק עד ל60 קמ"ש חזק - באמת חזק!

2. הרכב מטפס עליות ושיפועים היטב - בניגוד למיאוץ החלש שלו במישור למהירות שיוט - עליות בגלל האחיזה, הוא מתפקד נהדר.

3. ההיגוי מאוד נוח ואחרי שמתרגלים לזה - לי באופן אישי קצת קשה לחזור שוב למשפחטומטית עם הנעה קידמית.

 

אפשר גם לדבר על זה שזה בטיחותי יותר ובלה בלה בלה אבל כן זה גם מייקר את התחזוקה וצמיגים ברביעיות (למרות שזה לא באמת חובה) ובלה בלה בלה.

 

סה"כ הצדדים החזקים של הרכב הם בעיקר רמת נוחות מאוד מרשימה, מרווח פנים טוב מאוד ותא מטען יותר מסביר, זינוק סביר לאזור ה60 קמ"ש, אמין.

 

הצדדים החלשים - תחזוקה יקרה יחסית למה שאני מכיר, זינוק ל100 מאוד לא מרשים, תיבה רציפה שנוטה להיות אנמית, לא חסכוני אבל גם לא כזה שתיין כמו שעשו אותו - זה לא גי'פ רנגלר, ערך צולל אבל זה נכון כמעט לכל הרכבים היום - בעיני זו גם אחת הלגאסיות הכי נטולות סקס אפיל וחבל כי הדור שלפני ממש יפה וכך גם הדור שאחרי.

 

פחות או יותר.

 

למה אני קניתי אותה? כי זה הרכב של אבא שלי, כי קיבלתי עליה מחיר שלא יכלתי לסרב בזמן הנכון, כי רציתי רכב משפחתי גדול ונוח וכי בסופו של דבר זה רכב נישה שכן נותן שילוב מעניין של תצורת מנוע עם תצורת הנעה ובסופו של דבר - רכב של אבא והכבוד הוא כולו שלי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי בלבד:

אכן אלטרנטיבות אחרות אין בהתייחס לשנתון ולמחיר. בפחי אשפה תוצרת ליסינג לא ממליצ לגעת עקב נקרא לזה "שימוש לא נאות/ עובד מצאת החמה עד צאת הנשמה" קיצר רכבים בלויים וקרועים, מה שכן אני במקומך יורד שנתיים בשנתון וקונה רכב אחר מיד פרטית עם קמ נמוך.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי. ואם אני נניח הולך לכיוון אחר, נניח קורולה אוטומטית מסביבות 2009 או מאזדה 3 1.6 מאותו שנתון בערך, אני מרוויח הרבה בדלק/טיפולים/טסט/כוח יחסית לB3/לאנסר?

 

תודה!

 

במחיר הזה חפש פיאט בראבו 1.4 טורבו. מכניסה את הסובארו לכיס הקטן מבחינת עלות תועלת. תקבל ביצועים טובים עם עיצוב ואבזור טובים יותר וצריכת דלק טובה יותר.

אם כבר הסובארו B3 2.0 הייתי מחפש ידנית

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

יודע שבראבו אמינה יחסית לפיאט, אבל עדיין הלוגו מרתיע את המשפחה. ידנית? הלוואי, אין סיכוי. רוצים רק אוטומטית.

עריכה אחרונה על ידי MiG
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורולה אוטומטית 2009?

חבר שלי מכר אחת כזאת לפני חודשים בודדים, עם נתונים טובים סביב 50 אלף₪. לדעתי, אין שום סיבה בעולם לשלם אקסטרה 20 אלף שקלים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כל כך הרבה אופציות אחרות וטובות - השאלה היא מה הן ההעדפות שלך.

 

מרווח פנימי ותא מטען? הייתי מחפש פורד מונדאו עם מנוע 2.3 ליטר מהצורות האחרונות.

 

רוצה אופציה אחרת שלא חשבת עליה? סקודה ראפיד 1.4 TSI או ג'טה 1.2TSI - בגלל המגדש (טורבו) הן יקחו עליות בצורה מכובדת ביותר כי המומנט מגיע מאוד מוקדם.

 

אופל אסטרה טורבו אם נכנס בתקציב גם תשקול אבל תיקח בחשבון שהרכב צפוף - הגיר שלו פלנטרי ולא DSG

 

עוד אופציה מעניינת רנו פלואנס טורבו דיזל - סופר חסכוני, הרבה מומנט בסל"ד נמוך שוב בגלל מנוע גודש וסה"כ מפגינות אמינות טובה מאוד כולל הגיר שלהם שהוא גם כפול מצמדים.

 

 

קורולה - כאחד שנסע למעלה מעשור רק על טויוטות - אתה לא תצטער סה"כ, הרכב יהיה שקט, מרווח ונוח יחסית ומנועי ה1.6 בקורולות חזקים! היו לי שתי קורולות, לאבא שלי היו שתיים (שנסעתי עליהן לא מעט) והיתה לי אוונסיס דור שני (שעד היום אני פשוט לא יכול שלא לחייך כשאני רואה אחת על הכביש).

 

למען האמת אם אוונסיס 2008 נכנסת לך בתקציב - אל תחשוב יותר מידי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל רכב ירגיש לו חזק יותר כמעט מהאופציה שהוא רצה (B3).

 

מונדאו זה רכב גדול מאוד, חשוב שישקול, והיא לא הכי חסכונית כי המנוע די מיושן (2.3) וגיר פלנטרי עממי.

 

קורולה 1.6 תהיה יותר חזקה מן הסתם אבל להגיד עליה שהיא חזקה זה מחמאה, היה לאבא שלי 2009 גיר אוטומט לא רובוטי, הרכב בעליות נחנק, 90 בעליות למעלות והדוושה ברצפה.

 

אולי בעיר זריזה, בבין עירוני ... לא כל כך

Opel INSIGNIA 2013 2.0T Edition - For me

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

Opel INSIGNIA 2015 2.0T Cosmo - For the wife ;)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי כנראה שאבא שלך נוהג ב רגוע ולכן נדמה לך שהרכב שלו נחנק, או שהרכב לא במצב הכי טוב וזה בלשון המעטה.

קורולה נחנקת זה פעם ראשונה שאני שומע. יפה החופש עוד מעט נגמר.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורולה אוטומטית 2009?

חבר שלי מכר אחת כזאת לפני חודשים בודדים, עם נתונים טובים סביב 50 אלף₪. לדעתי, אין שום סיבה בעולם לשלם אקסטרה 20 אלף שקלים.

המספרים האלה לא עושים לי טוב על הלב. יש מצב שאני אגרד 40, תוך זה שאני לוקח בחשבון שמירת ערך גבוהה יותר וסחירות בטווח הארוך.

 

יש כל כך הרבה אופציות אחרות וטובות - השאלה היא מה הן ההעדפות שלך.

 

מרווח פנימי ותא מטען? הייתי מחפש פורד מונדאו עם מנוע 2.3 ליטר מהצורות האחרונות.

 

רוצה אופציה אחרת שלא חשבת עליה? סקודה ראפיד 1.4 TSI או ג'טה 1.2TSI - בגלל המגדש (טורבו) הן יקחו עליות בצורה מכובדת ביותר כי המומנט מגיע מאוד מוקדם.

 

אופל אסטרה טורבו אם נכנס בתקציב גם תשקול אבל תיקח בחשבון שהרכב צפוף - הגיר שלו פלנטרי ולא DSG

 

עוד אופציה מעניינת רנו פלואנס טורבו דיזל - סופר חסכוני, הרבה מומנט בסל"ד נמוך שוב בגלל מנוע גודש וסה"כ מפגינות אמינות טובה מאוד כולל הגיר שלהם שהוא גם כפול מצמדים.

 

 

קורולה - כאחד שנסע למעלה מעשור רק על טויוטות - אתה לא תצטער סה"כ, הרכב יהיה שקט, מרווח ונוח יחסית ומנועי ה1.6 בקורולות חזקים! היו לי שתי קורולות, לאבא שלי היו שתיים (שנסעתי עליהן לא מעט) והיתה לי אוונסיס דור שני (שעד היום אני פשוט לא יכול שלא לחייך כשאני רואה אחת על הכביש).

 

למען האמת אם אוונסיס 2008 נכנסת לך בתקציב - אל תחשוב יותר מידי.

 

ההעדפות שלי הם אמינות, מחיר קניה ואחזקה שוטפת וזה תוך חישוב שהאוטו יעלה את יו״ש כמו שצריך.

על מונדאו בכלל לא חשבתי, זה חתיכת אוטו בשביל.. זוג צעיר בלי ילדים (כרגע)

סקודה או ראפיד TSI - אתה נורמלי שאני אקנה DSG7? מה שחסר לי להתחיל לשלם על קלאצ׳ים כל שני וחמישי

אסטרה טורבו - הבנתי שהגיר קצת איטי, אבל בכלל לא חשבתי בכיוון. איפה מטפלים ברכבי אופל? מחיר סטנדרטי יחסית ליפנית מקבילות? והאמינות של הרכב?

רנו פלואנס בתקציב מן הסתם כבר יהיו עם 220K במד אוץ׳. יודע שזה דיזל וכל זה, אבל בשילוב גיר רובוטי דו מצמדי שבועט בך בפקקים זה לא האופציה האופטימלית ביותר.

אוונסיס 2008 - מעולם לא הייתי בכיוון, אולי אם תפרט קצת יותר זה ישמע מעניין. רק קח בחשבון קילומטראז׳ של רכב מ2008 שלא מיטיב עם אף רכב, אפילו שרשום עליו טויוטה.

 

כל רכב ירגיש לו חזק יותר כמעט מהאופציה שהוא רצה (B3).

 

מונדאו זה רכב גדול מאוד, חשוב שישקול, והיא לא הכי חסכונית כי המנוע די מיושן (2.3) וגיר פלנטרי עממי.

 

קורולה 1.6 תהיה יותר חזקה מן הסתם אבל להגיד עליה שהיא חזקה זה מחמאה, היה לאבא שלי 2009 גיר אוטומט לא רובוטי, הרכב בעליות נחנק, 90 בעליות למעלות והדוושה ברצפה.

 

אולי בעיר זריזה, בבין עירוני ... לא כל כך

אולי מגרסת ה1.5, אבל לא מה2.0. לפי התיאורים פה אולי הוא לא מרגיש כמו 2, אבל הוא כן מרגיש יותר מ1.6 רגיל.

מונדאו אכן רכב גדול.

אני לא יודע מה יצא מB3 אם תלחץ עליו בעליות למעלות, עוד לא ניסיתי.

 

 

לפי דעתי כנראה שאבא שלך נוהג ב רגוע ולכן נדמה לך שהרכב שלו נחנק, או שהרכב לא במצב הכי טוב וזה בלשון המעטה.

קורולה נחנקת זה פעם ראשונה שאני שומע. יפה החופש עוד מעט נגמר.

זה בגלל שהוא חוסך על התוסף דלק במוסך. אם היה שם תוסף, הרכב היה משתעל קצת ומפסיק להחנק. :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2442 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...