Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה להחלפת מצמד קורולה רובוטית 2008 באזור רחובות


ofir84
שימו לב! השרשור הזה בן 2002 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פותש, באם עוד רלוונטי, ממליץ בחום על מרכז הגירים בחולון של רמי אבייט.

מקצועיים, מחירים שפויים ביותר וקודם כל.. אנשים.

Opel INSIGNIA 2013 2.0T Edition - For me

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

Opel INSIGNIA 2015 2.0T Cosmo - For the wife ;)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו שמתי לב שהלינק שהתכוונתי לצרף להודעה הקודמת שלי לא צורף, אז הנה לינק לפוסט נוסף שפתחתי, שם אני מתאר איך תיקנתי את התקלה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=629375

 

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך מכל מה שכתבתי הבנת שהקלאץ גמור? כי המוסך אמר? הקלאץ עבד מצוין לפני התקלה. המחשב של הרכב נתן תקלה על המפעיל של הקלאץ, המפעיל הוחלף והרכב נוסע מצוין. אז איך בדיוק הקלאץ גמור? פשוט ניסו לדחוף לי החלפת קלאץ שלא לצורך. שהקלאץ מתחיל לזייף מרגישים את זה, בהעברת הילוכים, בעליות. אצלי הקלאץ ממש לא גמור. בקיצור, מציע לכל מי שבעתיד יחווה תקלה בגיר הזה, לקרוא ולבדוק את קוד התקלה ולא ישר ללכת להחליף קלאץ, מדובר על תיקון יקר ואם הוא לא נחוץ אז חבל על הכסף שלכם.

 

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...
פשוט מאוד..

שאלתי את השאלה שלך לגבי הטיפולים , אין קשר בין הדברים הרכב שלי לא טופל במוסך מורשה.

ועשו את הטיפול יש איזה לקיחת אחריות מצידה של טויוטה...

ההחלפה צריכה להופיע בהיסטורית הטיפולים של הרכב, בחברה

אם אתה יודע בודאות שלא הוחלף קלאץ אז אין בעיה.

כמובן אם החליפו ויש לא מקורי אחרי הפירוק הם יכולים לחייב אותך,

אם יש לך אינפורמציה מהבעלים הקודם הייתי הולך על זה בלי לחשוב פעמיים..

הק"מ מתאים לקלאץ ברכבים האילו, היו מקרים שהחליפו לפני אבל רוב הרכבים ב130 140..

 

מה גם שבמקרה זה מחליפים קיט של המנוע שמחליף את החלקים הבלויים.

 

יש לי בעיה דומה בקורולה רובוטית 2009 עם 124K, מתרחשת במנוע קר ולכן לא נראית קשורה להתחממות הקלאץ. טלפנתי ל 3 מורשי יבואן ושלושתם לא מכירים כיסוי טיפול באחריות טויוטה.

צריך להגיד להם ססמא סודית?

מישהו יכול להמליץ על מוסך גירים מתאים באזור הרצליה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2002 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...