Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנוסף, באזור BKK שווה לנסוע לקנצ'ינבורי (טיול 7 מפלים) אם אני לא טועה זה כמה שעות מBKK , טיול של יומיים, המסלול של 7 מפלים מדהים, הרבה מים , נוף יפה , הילד יאהב את ה"מגלשות מפלים" שיש שם.

פורסם
750 דולר זה מאוד יקר, הטיול באופן רגיל עולה 5000 בהאט (בערך 600 שקלים) - אני יצאתי לטיול עם עוד 13 ג'יפים ולא הרגשתי כל כך מעיק - חוץ מזה כולם באים לשם בוייב טוב.

 

כן, כמו שאמרתי אני בודק אופציות, 750 זה יקר לי.

 

הטיול ג׳יפים מהנה יותר בקבוצה. ההורים שלי עשו אותו לא מזמן ומאוד מאוד נהנו, אפילו שעיקר הקבוצה היו צעירים. אל תעשה טיול פרטי, זה לא עניין הכסף.

 

לגבי פאי - הייתי ואפילו עשיתי שם טראק. היה יפה מאוד, אבל זה בערך כל מה שיש לעשות שם. אם הבן בכושר גופני טוב זאת יכולה להיות חוויה מדהימה עבורכם, טראק של לילה אחד.

לגבי השכרת קטנוע או אופנוע ים. אצל הישראלים בד״כ יותר יקר (ממש במעט) אבל הם לא יחפשו אותך. גם אם שברת קטנוע יתנו לך את הכתובת של המוסך, תתקן אותו בכמה שיעלה לך ותחזיר תקין. התאילנדים יכולים להשחיל לך חשבון בגודל של 2 אופנועים חדשים. לגבי האופנוע ים, כנ״ל. הם ישחטו אותך על כל שריטה. הפקדת דרכון הינה חובה ברוב המקרים, לא זכור לי שהשארתי העתק. זה לא ממש משנה, במידה ושברת משהו אתה תצטרך לתקן בין אם יש להם את הדרכון שלך או העתק שלו. הם יפנו לשגרירות במידה והם מחזיקים בהעתק.

לגבי קטנוע חשוב מאוד. אם אין לך רישיון - לא לקחת קטנוע. התאילנדים והישראלים ישכירו לך קטנוע ללא רישיון, אבל הביטוח הישראלי לא יכסה אותך במידה ותקרה לך תאונה כלשהיא. לפני שעברתי לתאילנד עשיתי רישיון לקטנוע, למקרה שיהיה לי צורך לרכב על אחד.

 

בסוף סגרתי ברד בריק טיול לאזור פאי.

 

ההבדל בינם לבין טאנה הוא רק במסלול הטיול. טאנה יוצאים לצ'יאנג ראי.

 

כמו כן סגרתי יום אומגות של

FLIGHT OF THE GIBBON

עוד טיול שרציתי לעשות הוא לדוי אינטאנון. כנראה נעשה אותו באופן עצמאי, נשכור או רכב או אופנוע (יש לי רישיון A1) העלות דומה לעלותו של הטיול המאורגן.

לאחר מכן אשאיר עוד יומיים לזרימה באיזור צ'יאנג מאי.

 

 

עכשיו לכרטיסי טיסה פנים תאילנד.

בנקוק-קוסמוי עולה פי שלוש מאשר בנקוק-צ'יאנג מאי.:shock:

 

ממש נובע פער מחירים כזה? הדרום מתוייר יותר?

 

בכל אופן, אשמח אם למישהו יש מידע איך ניתן להוזיל את עלויות כרטיס הטיסה מBKK לUSM.

 

תודה.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

1. רד בריק גם טובים, לא הייתי אבל הבנתי שזה פחות או יותר אותו דבר.

2. לגבי האומגות, האטרקציה שבחרת היא אכן הפופולרית ביותר.

3. דוי אינטאנון לא הייתי

:)

4. כרטיסי הטיסה לאיים משמעותית יותר יקרים מהטיסה לצפון. הסיבה הידועה לי היא שבנגקוק Airways מחזיקה במונופול על השדה בקוסמוי. לא יודע אם זאת באמת הסיבה, אבל אכן בנגקוק הם היחידים שמטיסים לשם.

 

בכללי, תצפה לזה שהדרום יהיה משמעותית יותר יקר מהצפון או מבנגקוק.

 

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

בקו סאמוי שדה התעופה פרטי וחברות שטסות לשם גובות מחיר מופקע. אם אין לך זמן (זמן=כסף) אין ברירה לשלם. אם יש לך זמן אתה יכול להתחיל בפוקט, להמשיך לקראבי לכמה ימים, משם מיניבוס ומעבורת ותוך 5 שעות אתה בסאמוי (במחיר מצחיק) אבל בזבזת יום על נסיעות!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

טוב, אז יש מסגרת לטיול.

8 טיסות סה''כ, TLV-AMM, AMM-BKK, BKK-CNX; CNX-BKK, BKK-HKT, USM-BKK, BKK-AMM, AMM-TLV

זה נראה כמו טיול טיסות :shock:. אני מקווה שלא אחווה חוויית "תפסת מרובה לא תפסת".

נווכח לדעת בטיול עצמו.

 

8 ימים צפון, 10 ימים דרום, 3 ימים בנגקוק.

 

כמה תובנות בנושא הזמנת כרטיסי טיסה, לעיתים אתרים להשוואת מחירי טיסות יקרים יותר מאתרי חברות התעופה, המקרה שלי בטיסות הפנימיות לדרום ההפרש עמד על 800 ש''ח, סכום לא מבוטל. החברות הן THAI ו-BANGKOK AIRWAYS.

 

שוב תודה לחברים שעזרו ויעצו.

עריכה אחרונה על ידי Murik

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

יש פה לא מעט טיסות, אבל כל עוד סידרת אותן נכון לא תהיה בעיה.

אגב, אני חושב שההחלטה לא לטוס עם אלעל נכונה, טוב שעשית כך. המטוסים שלהם על הקו הזה לרוב לא משהו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כן dorsht, אבל אנחנו נסתדר, תכננתי את זה אחרי מחשבות ממושכות.

לגבי אלעל, בתור אדם ספארטאני לא אכפת לי לטוס לתאילנת גם על ססנה, מה שהכריע את הכף לטובת RJ היה המחיר.

אפרופו RJ, חמישה ימים לאחר התאריך שלי מחיר אותו הכרטיס יורד ב200$. באעסוש.

 

עוד שאלה לחברים, פוקט+קוסמוי=10 ימים.

איך הייתם מחלקים אותם?

 

תודה.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

חצי שעה פוקט והשאר סאמוי

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

הייתי בתאילנד לפני יותר מ 10 שנים וקראתי את השרשור בריפרוף.

 

קראתי שאתה רוצה טבע ללא ישראלים - ממליץ על הפארק הלאומי khao yai שנמצא ליד העיירה Pak Chong, זהו הפארק השלישי בגודלו בתאילנד והעשיר ביותר בחיי טבע. מקום יחסית פחות מוכר, בטח לישראלים.

 

כשאנחנו היינו שם הסיורים של Greenleaf guesthouse היו הטובים ביותר (מומלץ להזמין מקום מראש). אנחנו לקחנו טיול של יום שלם והיה נהדר, ראינו מגוון עצום של חיות בטבע - קופים, ציפורים, תנינים, פילים ואפילו דוב שחור שיצא מהשיחים לכמה שניות. הכל בטבע - לא גן חיות.

 

לפי הביקורות ב TripAdvisor נראה שעדיין הטיולים שלהם מצויינים:

https://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g641719-d1235010-Reviews-Greenleaf_Guesthouse-Pak_Chong_Nakhon_Ratchasima_Province.html

 

האתר שלהם:

http://www.greenleaftour.com/index.html

 

 

הנה תמונה שצילמתי מהטיול, בעזרת טלסקופ של המדריך (איזה עתיק... צולם ב Canon A530 :-P)

 

2016-08-14 17_54_52-Lizard in focus _ This was taken at Kao Yai national park, t… _ Flickr.jpg

 

מומלץ להביא משקפת משלכם.

 

תהנו.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אלון, מאיפה הגעתם לפארק, מבנגקוק?

כי נראה שהפארק נמצא די בשום מקום.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

מצטרף להמלצה. מספר חברים שלנו המליצו לנו לסוע אך טרם הספקנו.

ההגעה היא מבנגקוק באמצעות השכרת רכב לפי מה שהומלץ לנו.

 

הייתי בתאילנד לפני יותר מ 10 שנים וקראתי את השרשור בריפרוף.

 

קראתי שאתה רוצה טבע ללא ישראלים - ממליץ על הפארק הלאומי khao yai שנמצא ליד העיירה Pak Chong, זהו הפארק השלישי בגודלו בתאילנד והעשיר ביותר בחיי טבע. מקום יחסית פחות מוכר, בטח לישראלים.

 

כשאנחנו היינו שם הסיורים של Greenleaf guesthouse היו הטובים ביותר (מומלץ להזמין מקום מראש). אנחנו לקחנו טיול של יום שלם והיה נהדר, ראינו מגוון עצום של חיות בטבע - קופים, ציפורים, תנינים, פילים ואפילו דוב שחור שיצא מהשיחים לכמה שניות. הכל בטבע - לא גן חיות.

 

לפי הביקורות ב TripAdvisor נראה שעדיין הטיולים שלהם מצויינים:

https://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g641719-d1235010-Reviews-Greenleaf_Guesthouse-Pak_Chong_Nakhon_Ratchasima_Province.html

 

האתר שלהם:

http://www.greenleaftour.com/index.html

 

 

הנה תמונה שצילמתי מהטיול, בעזרת טלסקופ של המדריך (איזה עתיק... צולם ב Canon A530 :-P)

 

[ATTACH=CONFIG]469097[/ATTACH]

 

מומלץ להביא משקפת משלכם.

 

תהנו.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם (נערך)

לקחנו אוטובוס מאחת התחנות המרכזיות של בנגקוק (אוטובוס רגיל, לא איזה חברת נסיעות או משהו). נסיעה של שעתיים שלוש אם אני זוכר נכון (לא נסיעה קשה - הדרך בסדר). יש כמובן עוד דרכי הגעה, לא בעיה למצוא.

 

https://www.thainationalparks.com/khao-yai-national-park/get-there

 

https://www.google.co.il/search?q=bangkok+to+pak+chong&oq=bangkok+to+pak+chong&aqs=chrome..69i57j0l5.4081j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

מומלץ לדבר עם ה Guesthouse לפני ולתאם איסוף כשמגיעים ל Pak Chong, ה Greenleaf לא נמצא במרכז העיר ואנחנו לפחות ירדנו בתחנת אוטובוס באמצע שום מקום יחסית - ובסוף מצאנו טרמפ עם איזה טנדר עד לגסטהאוס. ד"א, אנחנו לא ישנו ב Greenleaf כי לא היה מקום, היינו במקום ליד ורק לקחנו את הסיור של ה Greenleaf, לכן מומלץ להזמין מראש - החדרים ב Greenleaf יותר טובים.

 

חשוב לי להדגיש שההזמנה מראש היא לא בגלל שהסיורים עמוסים, מדובר בסיורים של בערך 15-10 אנשים, בד"כ קבוצה של כל מני אנשים מכל מני מקומות בעולם (רחוק שנות אור מטיול ג'יפים של ישראלים) כאשר נוסעים בקבינה פתוחה של טנדר ויורדים בנקודות מסוימות לתוך הג'ונגל עם מדריך מקומי שבמקרה שלנו ממש ידע "לדבר" עם החיות. לדעתי חוויה משגעת לילד. אפילו שמים גרב נגד עלוקות, עלי הצליחו לעלות כמה :-P.

 

כמובן שכל מה שאני כותב רלוונטי לשנת 2006, מניח שהרוב דומה אבל ממליץ להתקשר ולברר הכל.

 

הנה עוד שתי תמונות שצילמתי שם:

 

204726905_16bb7b29d3_b.jpg

 

 

399797674_4de2e7379a_b.jpg

 

 

עוד משהו שחשוב לציין, מדובר בסיור בטבע אמיתי - לא בגן חיות, יכול להיות שתראו מגוון חיות ויכול להיות שלא תראו כלום - אבל שוב, החיפוש והמתח זה חלק מהחוויה והכיף. כמובן שהמדריכים יודעים היכן בד"כ נמצאות חלק מהחיות אז בד"כ רואים. אבל אני זוכר עד היום את ההתרגשות בעיניים של המדריך כשראינו את הדוב לכמה שניות.

קוף אחד שחי על העצים בטבע שווה את כל החיות בגן חיות :-D

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

×
×
  • תוכן חדש...