Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט אטקה -השקה רשמית. מה לדעתכם האטקה צריך לעשות כדי להפוך למתחרה רציני בשוק המקומי?


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2788 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גרסת כניסה מאובזרת למשעי, הכוללת גג-פנורמי ומנוע 1.4 טורבו 150 של הקונצרן - במחיר של 140 אש"ח. תשבור את השוק ותיקח את הבכורה מהספורטאז' 1.6.

 

גרסת Cupra מאובזרת עם 280 כ"ס, 4*4, ו- DSG6 במחיר של 210 אש"ח - כדי לגנוב לקוחות לטיגואן, ל Q3 וכד'.

 

באזור המחירים האלו, האטקה תשבור את שוק הג'יפונים הישראלי ובצדק.

 

אין סיכוי שגרסת הקופרה לאטקה תעלה פחות מהלאון קופרה (אלא אם אתה מסתמך על זה שאאודי Q3RS זולה יותר מ-RS3) - אם כבר אז יותר לכיוון ה-250,000.

אני מהמר על מנוע 1 ליטר ידני בסביבות 115,000 ואוטומטי בסביבות 130,000.

מחיר של כ-150,000 עבור גרסת ה-1.4.

אין דיזל ליטי ולטיגואן - אז גם לא נראה שיהיה דיזל לאטקה - סיאט בישראל היום לא משווקת דיזלים בכלל ואפילו הפסיקה את השיווק של הטולדו דיזל.

מסקרן מאוד אם תהיה גרסת קופרה לאטקה, אם יש גם Q3RS - זה כנראה רק עניין של זמן עד שנראה גם גרסת R או GTI לטיגואן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי המחירים יהיו זהים לאלה של מיצובישי אאוטלנדר.. סיכוי קטן מאוד שהמחיר יהיה קרוב ל-140K. בכל זאת זה סיאט, זה יותר איכותי מספורטאז' וגם המנוע יותר מתקדם וכמובן חזק הרבה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל להצליח הם צריכים לעשות מה איביזה עשתה:1-מנוע זריז.2-איבזור.3-מחיר אטרקטיבי.זה מה שעושה את האיביזה להכי נמכרת בקטגוריה שלה ולדעתי מול הספורטג 1.6 מנוע טורבו זריז ומחיר יעשו את זה.
כן אבל הבעיה היחידה באיביזה היא שפנים הרכב נוראי,איכות החומרים נמוכה מאוד והכל פלסטיקי וקשיח לא נעים כל כך למגע חד גוני וחסר עיצוב,בעיקר בדש בורד,ובמחיר שהם ישווקו את האטקה שהוא לא מחיר נמוך בכלל,במידה והם לא ישקיעו באיכות החומרים ובעיצוב כל האינטריור המחירות לא יהיו גבוהות.לדעתי היצע המנועים צריך להיות 1.4 - 125. 1.4 - 150 1.8 - 180 כשה-180 זאת גרסא ספורטיבית ומאובזרת יותר,גרסאת קופרה תהיה מיותרת כאן לדעתי,רק שיהיה מחיר אטרקטיבי למרות שאני לא חושב שהוא ירד מ-150 לגרסא הנמוכה ביותר בזמן שלאון עם מנוע 1.2 עולה 110 (בהנחה שהמנוע החלש ביותר יהיה 125 כ״ס) עריכה אחרונה על ידי yovel1500
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במתיחת הפנים האחרונה של האיביזה הדשבורד שונה מעט וקיבל חומרים רכים כמו המתחרות,לכן זה לא בעיה כבר.

אגב הדשבורד של האטקה נלקח מהלאון לפי מה שניראה בתמונות,כך שלא הייתי דואג לאיכות החומרים או לעיצוב.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי לפני חודש באולם תצוגה לקבל קצת פרטים.

אמרו ש"כנראה" התמחור יתחיל ב 135K לגירסה הזולה , אני מניח שזה יהיה המנוע 1.0

לגירסה היקרה והמאובזרת יותר התמחור יהיה "כנראה" כ 145 (מדובר על TSI) לכן אני מניח שזה יהיה ה 1.4

 

הוא לא ידע להגיד על הדיזל

 

הייתי מאד שמח אם היו מביאים לארץ את ה 1.4 ידנית 6 הילוכים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב הדשבורד של האטקה נלקח מהלאון לפי מה שניראה בתמונות,כך שלא הייתי דואג לאיכות החומרים או לעיצוב.

אכן.

הביקורות הראשוניות בינתיים חיוביות מאוד מבחינה זו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדיזלים החדשים, עם מערכות פליטה של יורו6, מביאים את דירוג זיהום האויר של הרכב לרמה של הבנזין ואפילו טוב ממנו, לכן אין סיבה אמיתית שהדיזל יעלה יותר.

סתכל על ה208 והקקטוס, גירסאות הדיזל מתומחרות קרוב מאוד לגירסאות הבנזין הגודשות

 

כדאי או לא, תלוי כיצד משיגים את הנתונים האלו. אם זה רק עם מערכת DPF/EGR - זה לא שווה. אם מערכת SCR, זה בהחלט שווה. EGR וDPF מאוד אגרסיביים דרושים כדי לספק יורו 6 ללא SCR וזה לא בשורה טובה עבור המנוע. כמה שאני יודע מנועי HDI כוללים מערכת SCR, לגבי הTDI של VAG - זה קיים בחלק מהדגמים, לא בטוח שמיבאים טת הגירסאות האלו ארצה בסגמנט הזה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה במבחני השקה שכן נראה את ה dsg6 של קונצרן ויגיע בהנעה הכפולה של האטקה.

כבר נשמע יותר טוב, כמובן שהייתי רוצה לראותה גם בהנעה קדמית שלהם וזה כן יהיה דיל ברייקר

לפחות מבחינתי בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2788 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...