Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט אטקה -השקה רשמית. מה לדעתכם האטקה צריך לעשות כדי להפוך למתחרה רציני בשוק המקומי?


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2787 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הדיזל כבר ייקר מאוד את הרכב,אני חושב שמטרה שלהם זה טוסון/ספורטג ולכן הוא חייב להימכר במחירים טובים.

הדיזלים החדשים, עם מערכות פליטה של יורו6, מביאים את דירוג זיהום האויר של הרכב לרמה של הבנזין ואפילו טוב ממנו, לכן אין סיבה אמיתית שהדיזל יעלה יותר.

סתכל על ה208 והקקטוס, גירסאות הדיזל מתומחרות קרוב מאוד לגירסאות הבנזין הגודשות

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שמנועי ה1.6 דיזל של וואג יותר יקרים מהבנזין.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדיזל כבר ייקר מאוד את הרכב,אני חושב שמטרה שלהם זה טוסון/ספורטג ולכן הוא חייב להימכר במחירים טובים.

יכולים רק לרצות.

מה שמוכר (מלשון מכירה) בספורטאז' והטוסון, ובייחוד בטוסון, הוא המראה המאיים שלהם והפוזה ה "ג'יפית", וזה מה שמעניין את רוב לקוחותיהם.

ובזה האטקה לא יכולה לגעת, בדיוק כפי שהייטי לא נגעה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשבילי - גירסת TDI 4x4 עם DSG6 בדיוק כמו שיש לי היום ביטי. (במחיר שפוי כמובן)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכולים רק לרצות.

מה שמוכר (מלשון מכירה) בספורטאז' והטוסון, ובייחוד בטוסון, הוא המראה המאיים שלהם והפוזה ה "ג'יפית", וזה מה שמעניין את רוב לקוחותיהם.

ובזה האטקה לא יכולה לגעת, בדיוק כפי שהייטי לא נגעה.

לא הבנתי מה ״מאיים״ במראה של הספורטז׳ והטוסון שלא קיים באטקה?

 

בכל אופן, עם העדר ימשיך לרכוש את הצמד הקוריאני בהמוניו אני מניח בלי קשר לתמחור של הסיאט.

למות משעמום...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האטקה תהיה כנראה עם עיצוב פחות מוחצן מהטוסון/ספורטאז'.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לגרסת הקופרה, כנראה שתהיה - http://www.autoexpress.co.uk/seat/ateca/94349/exclusive-300bhp-seat-ateca-cupra-suv-in-the-works

אותו מנוע כמו בלאון קופרה, רק משודרג ל300 כ"ס בתוכנה.

Cupra 280 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי מה ״מאיים״ במראה של הספורטז׳ והטוסון שלא קיים באטקה?

 

בכל אופן, עם העדר ימשיך לרכוש את הצמד הקוריאני בהמוניו אני מניח בלי קשר לתמחור של הסיאט.

למות משעמום...

מה יהיה כל כך מעניין בסיאט? ייטי או טיגואן אלו רכבים מעניינים לדעתך?

אז הסיאט תאיץ יותר מהר מרוב הספורטאזים, אז מה? משהו רוכש ג'יפונים בקטגוריה הזאת בשביל "פתיחות"?

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כ-12% מהספורטאז'ים שנמכרו מתחילת השנה הם בגירסת GT טורבו שעולה 185000 ש"ח - אז כנראה שבכל זאת יש מתעניינים.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה יהיה כל כך מעניין בסיאט? ייטי או טיגואן אלו רכבים מעניינים לדעתך?

כן, הרבה יותר מעניינים מצמד הקוראניות בהחלט.

מבחינת מנועים, גיר, מבחינת פרקטיות (על הנייר לפחות) ואני מניח שגם מבחינת עידון וניהוג, אבל את זה עוד נראה.

אני מדבר על הטיגואן החדשה, והייטי החדשה גם בדרך.

אני זוכר שלפני כחמש שנים כשחיפשנו ג׳יפון חדש לאשתי (אחרכך לשמחתי היא ירדה מזה), לקחנו ספורטז׳ (דור קודם כמובן) לנסיעת מבחן, וכשחזרנו אשתי אמרה בשום אופן לא. לאחר מכן לקחנו טיגואן 1.8 והיא חזרה עם חיוך על הפנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כ-12% מהספורטאז'ים שנמכרו מתחילת השנה הם בגירסת GT טורבו שעולה 185000 ש"ח - אז כנראה שבכל זאת יש מתעניינים.

הגרסה הזו גם הכי מאובזרת, פרט למנוע והגיר , יש לה גם כך מיני תוספות חיצוניות וכו'.

לדעתי זה מגוחך לקנות ג'יפון ולחפש ריגושים מבחינת התנהגות כביש.

אני לא מעריץ לא את הטוסון ולא את הספורטאז' ובכלל את כל הג'יפונים, אך בכל זאת אני תוהה במה הסיאט פורצת דרך?

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייטי לא ניראית בגודל ובצורה כמו הטוסון וספורטאג,הסיאט דווקא כן.

אני מהמהר האם המחיר יהיה טוב כמו באיביזה היא תמכור יפה מאוד.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2787 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...