Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אני יודע מה מגבלות הרכב שלי בשטח?


naty12
שימו לב! השרשור הזה בן 2934 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נתי (או אגוזי?),

שתחיל להתדרדר או שתאלץ לדרדר את הרכב לאחור ואז כל הפניה קטנה של ההגה או נגיעה בברקס תגרום לך לרדת את מה שעלית בגלגולים על הצד.

 

לורנס,

 

בדיוק בגלל זה אמרתי שהוא צריך לדעת את מגבלות הרכב ולדעת מראש בהתבוננות במעלה/ בדרך/ במכשול אם הרכב יכול לעבור אותו ואת זה, לא עושים בהתכתבות באינטרנט.

 

אני לא בדיוק מסכים עם מה שכתבת, ל 4LOW מעבירים רק לקטעים קצרים עם עבירות קשה, את יתר המסלול מבצעים על 4HIGH. לא קרה לי מעולם שנדלקה לי נורת חום גיר אבל בהחלט ייתכן שברכבים מסויימים זה כן קורה.

 

תכלס, מעברים שדורשים 4LOW הם מעברים שלא תוכל לעבור אותם ב HIGH ואם אתה כן יכול לעבור אותם ב HIGH, אין כלל צורך ב LOW.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה נתי.

קודם כל, הכפתור 4wd lock = ל 4HIGH נכון?

האם בכל ירידה לשטח אני אמור ללחוץ עליו? או רק בשטח קשה?

ברור שצריך לעשות הדרכה, מה שמעניין אותי זה העקרונות כדי לדעת ממה להמנע עד שאעשה הדרכה.

האם כל עלייה תלולה מידי או מחליקה שבה יש חשש לדרדור הסכנה להתהפכות היא כל כך גבוהה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות"ש - תתחיל בקריאת הוראות השימוש ברכב שלך.

מבלי להיכנס לדיון התיאורטי כאן, אתה חייב להבין שאין לך רכב שטח. יש לך רכב שלמרות שיש לו עבירות יותר גבוהה מסתם משפחתית, הוא עדיין רחוק מלהיות "ג'יפ".

הבעיה של הרכב שלך, הרבה לפני העדר הילוך הכח, היא שהוא נמוך מאוד, עם פגושים וחצאיות נמוכות, זויות גישה נטישה ובטן גרועות, וקיים סיכון שתשאיר חלקים יקרים מהאוטו בשטח.

אין לך מה לשאול על מיגון או הגבהה של הרכב כי הוא לעולם לא יהיה רכב שטח.

אני בהחלט ממליץ לך להצטרף לאחד מהמדריכים שרשמו לך כאן, תלמד על האוטו ועל המגבלות שלו ושלך.

 

נתי - בשטח קשה אתה לא באמת תיסע. אם ירדת משביל קק"ל שבו אתה נוסע עם פרייבטים - תלחץ על הכפתור. אתה יודע מה הוא עושה?

 

מעבר לכך - לא יהיו שיעורי נהיגה בהתכתבות. זה רציני מדי ומסוכן מדי בשביל להדריך אותך באינטרנט.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה - אתה עם 4X4 אוטומט או ידני?

בידני אין בעיית התחממות של הגיר. באוטומט יש. ולכן חובה בעליה ממושכת בלי קשר ליכולת הרכב לעלות אותה ב - HIGH ולרמת העבירות, להחליף ל LOW. עליה ב- HIGH גם אם לא גורמת לנורה להידלק, מחממת את הגיר ופחות בריאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאללה, נזרום איתך למרות שאותי לימדו שמעבירים ל LOW רק במצבים שבהם הרכב לא מסוגל לעלות ב HIGH אבל יש דיסיפלינות בשפע.

 

אגב, אני כבר שנים רבות באוטומט אבל תחילת הדרך הייתה בצ'רוקי ידני שנת 80. :-)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא ליום של סיטרואן :) ותראה לבד, שלי בנוי ומשופר יחסית בכבדות ועוד יש מקום לעשות עוד.

אני דווקא במתודולוגיה של "לאט לאט כמו פיל". כמעט תמיד נוסע בשטח ב LOW במהירות הליכה כמעט על טורים כמעט סרק, נהנה מהנוף, ועם נעילות כפולות לא נעצר.

 

מההתרשמות מדברי פות"ש נראה לי שהוא יעצור לפני שהמגבלות של הרכב יעצרו אותו, אבל אם לא (עקב תסמונת וואבוס אינלרג'וס) אז זה יכול לגרום לנשירת חלקים יקרים, שבירת הרכב ואפילו פגיעה בנפש כמו שבגירה כתב במקרה של ירידה כושלת של עלייה שנתקעת בה.

 

בהתכתבות זה לא הולך, או להצטרף לקבוצה/חבר מנוסה, או לעשות הדרכה, או לנסות לבד בעדינות כשכל פעם מנסים טיפה יותר עד שנתקעים/שוברים, שם המגבלה.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכפתור 4wd בסורנטו מחבר קבוע את הגלגלים האחורים . אחרת האחוריים נכנסים לפעולה רק כשמנגנון זיהוי החלקה מרגיש צורך.

מעבר לזה יש סרטונים ביוטיוב של סורנטו בנחל חצצים בזויות מרשימות . לא יודע אם מטיפשות או מאומץ אבל הוא עבר שם נקיק עמוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלי, סתם לנסוע בשטח על low זה מטחנת דלק מטורפת. או במקרה שלך, מטחנת שמן בישול מטורפת.

אגב, שלי לא משופר בכלום, כלום, כלום ואם נתעלם מ 4-5 מסלולי אקסטרים, אין שום מסלול בארץ שהוא לא עבר. עבר חצצון, עבר ורדית, עלה את יאיר, עוזי, עשוש, באמת שנתן הרבה כבוד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכפתור 4wd בסורנטו מחבר קבוע את הגלגלים האחורים . אחרת האחוריים נכנסים לפעולה רק כשמנגנון זיהוי החלקה מרגיש צורך.

מעבר לזה יש סרטונים ביוטיוב של סורנטו בנחל חצצים בזויות מרשימות . לא יודע אם מטיפשות או מאומץ אבל הוא עבר שם נקיק עמוק.

ולכן באיזה מקרים לוחצים על ה 4wd lock?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2934 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...