Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנתי קיה ספורטאז חדשה מהחברה

בנוסף הוספתי לה חבילת תוספות של מדרגות,ידיות ניקלים ומגני רוח

הרכב יהיה בדיוק כמו בסרטון הזה.אותו צבע

רציתי לדעת איך קוראים לדבר הזה שנמצא מקדימה למטה וגם מאחורה למטה ברכב?

ומי שיודע מאיפה משיגים...

אשמח לעזרה.תודה

פורסם
האם מדובר על הפס הכסוף ? יותר פרטים.

 

כן אני מתכוון לפס הכסוף מקדימה . ממש למטה

ומאחורה זה נראה שיש לו תוספת למטה. אני כמעט בטוח ב100 אחוז שזה לא מגיע עם הדגם

פורסם

שאלת בסוכנות?, כנראה שתוכל להוסיף לפני המסירה.

זה סוג של "גחון הגנה", רק למראה בלבד.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם
שאלת בסוכנות?, כנראה שתוכל להוסיף לפני המסירה.

זה סוג של "גחון הגנה", רק למראה בלבד.

 

במפרט של הרכב רשום לי מגני בוץ? זה זה?

והאחורי?

פורסם

זה לא נראה כמו תוספת, אלא יותר כמו חלק מובנה שמגיע עם הרכב.

גם באתר של קיה בתמונות הוא מופיע ככה. הכי טוב לשאול בסוכנות

פורסם (נערך)

זה נקרא מגלש קדמי ואחורי, זה לא חלק מהמפרט אבל בדרך כלל מקבלים אותו "במתנה"

עריכה אחרונה על ידי bzuy
פורסם
זה נקרא מגלש קדמי ואחורי, זה לא חלק מהמפרט אבל בדרך כלל מקבלים אותו "במתנה"

 

מעולה אחי .מאוד עזרת לי

יש לך מושג אולי כמה זה עולה בערך?

שקניתי את האוטו הציעו לי חבילת תוספות.בחרתי מדרגות,מגני רוח,וידיות ניקל

לא חושב שאני יקבל את זה בדגם,זה האורבן 1.6

פורסם
מעולה אחי .מאוד עזרת לי

יש לך מושג אולי כמה זה עולה בערך?

שקניתי את האוטו הציעו לי חבילת תוספות.בחרתי מדרגות,מגני רוח,וידיות ניקל

לא חושב שאני יקבל את זה בדגם,זה האורבן 1.6

 

לפי מה שידוע לי 2000ש'. תבדוק בחנות כמה הם מוכנים להוריד.

פורסם
אגב, מדרגות לא הכי נוחות (לטעמי) תבדוק אותם לפני שאתה מזמין.

 

לא הכי נוחות מבחינת מה? בולטות מדי כלפי חוץ?

זה אמור להיות נטו בשביל שיפור המראה החיצוני של הרכב .

מה לא נוח בהם ?

פורסם
לא היה לי נוח לצאת מהרכב. תנסה....

 

אה מבחינת היציאה מהרכב.אוקי אני ינסה

למרות שאני גבוה וגדול יחסית,לא חושב שתיהיה לי בעיה

אגב משהו קטן.בכל הדגמים יש את הכפתור בתא המטען שסוגר אותו אוטומטית(במקום שאני יוריד בחזרה את הדלת אחרי שפתחתי)?

×
×
  • תוכן חדש...