Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן אתם צודקים.

 

בלי חיישני רוורס אני אדפוק את הרכב תוך יומיים בוודאות - אבל זה שטויות - במקום ה 700 שדורש היבואן אני עושה בחוץ ב 400 באותה איכות.

 

מגנזיום - לא צריך כל מיני אישורים לזה? זה לא סיפור להחליף טסות למגנזיום?

 

הם פשוט מעצבנים כי הם כמובן אומרים שהדגמים הפשוטים יותר יהיו רק באוגוסט...

פורסם

לא צריך אישורים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פיקנטו? מפורדבולנס עברת לפיקנטו? מתפלא עליך יועד.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

יש לי פיקנטו וגם הונדב סיוויק 2008.הפיקנטו שתיינית לא קטנה ובחיפה היא עושה כ11/12 ק"מ לליטר ,גם 10 לליטר .

יש בפיקנטו כל מה שצריך והיא רכב מצויין.

הסיאט עולה כ-25000 שקלים יתר ,אהרב יותר חזקה וחסכונית מהפיקנטו,האיבזור מאוד דל ובפנים המאוד פשוטה.

ההונדה עולה על האביזה בהכל גם כוח גם אמינות גם מרווח פנים

פורסם (נערך)

איך הדיוק הסיאט עולה 25 אלף יותר?

הסיאט עולה 83 אלף,הפיקנטו כ 80,אז איך בדיוק יש כזה הבדל כמו שאתה מתאר?

למה האיבזור דל? אתה ניראה לי מתבלבל בין AM5 לסטייל הנוכחית,כי האיבזור ביחס למחיר בהחלט בסדר.

יש לך הגה וידית הילוכים מעור,שליטה מההגה על הקול,בקרת שיוט,BT מקורי,מראה מתכהה אוטומטית,בקרת שיוט איבזור די בסדר,גם בפנים היא לא כזאת פשוטה ודלעתי הרבה יותר מרשימה,שוב הדשבורד עבר עידכון מאז AM5 וגם איכות חומרים רמה מעל הפיקנטו.

לגבי ההונדה,שמע,לא בטוח שהיא תהיה חזקה,לאיביזה יתרון במומונט שגם מושג בסלד נמוך יותר,ומשקל 200 קילו פחות.

 

מעבר לזה,שים לב במבחני דרך המנוע של ההונדה לא כזה מרשים,ורשום שצריך להיות איתו סלד גבוהה יחסית על מנת לקבל ביצועים טובים,באיביזה בגלל מנוע הטורבו אתה מקבל כבר הרבה כוח בסלד נמוך,למעשה פי 2 פחות מבהונדה,כך שיכול היות שסיאט תראה להונדה את האגזוז.:wink:

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
איך הדיוק הסיאט עולה 25 אלף יותר?

הסיאט עולה 83 אלף,הפיקנטו כ 80,אז איך בדיוק יש כזה הבדל כמו שאתה מתאר?

למה האיבזור דל? אתה ניראה לי מתבלבל בין AM5 לסטייל הנוכחית,כי האיבזור ביחס למחיר בהחלט בסדר.

יש לך הגה וידית הילוכים מעור,שליטה מההגה על הקול,בקרת שיוט,BT מקורי,מראה מתכהה אוטומטית,בקרת שיוט איבזור די בסדר,גם בפנים היא לא כזאת פשוטה ודלעתי הרבה יותר מרשימה,שוב הדשבורד עבר עידכון מאז AM5 וגם איכות חומרים רמה מעל הפיקנטו.

לגבי ההונדה,שמע,לא בטוח שהיא תהיה חזקה,לאיביזה יתרון במומונט שגם מושג בסלד נמוך יותר,ומשקל 200 קילו פחות.

 

מעבר לזה,שים לב במבחני דרך המנוע של ההונדה לא כזה מרשים,ורשום שצריך להיות איתו סלד גבוהה יחסית על מנת לקבל ביצועים טובים,באיביזה בגלל מנוע הטורבו אתה מקבל כבר הרבה כוח בסלד נמוך,למעשה פי 2 פחות מבהונדה,כך שיכול היות שסיאט תראה להונדה את האגזוז.:wink:

 

זהו - אני חושב שהוא התייחס לדגם ישן ולרמת גימור ישנה.

 

קלאודיה - אני רואה אצל אבא שלי - הסיוויק האצ'בק בהחלט אוטו גם יפה, גם רואים שאיכות הבניה ברמה גבוהה וזה גם מתבטא במחיר שלו כחדש. המנוע הוא אמנם 1800 אבל לא שתיין. אבל הוא פחות קליל מהאיביזה שנסעתי עליה. מבחינת אבזור - האיביזה החדשה מרשימה בקטע אחר! באמת שאני לא חושב שיש איזשהו אבזור שאפשר לחשוב עליו שלא קיים שם. היא בהחלט לוקחת את האבזור של ההאצ'בק (ממודל 2011 כמובן)

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

רק רציתי להגיד תודה לכולם על הייעוץ, זה באמת אחלה אחלה פורום :)

 

מצרף תמונות של הבובה... לצערי ה FR הייתה יקרה מדי.

 

PHOTO_20160602_184704[1].jpgPHOTO_20160602_194959[1].jpgPHOTO_20160602_195028[1].jpg

פורסם

תתחדש,אחלה בחירה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

נראית מדהים.

הנגיעת סגול מוסיפים הרבה, בסוף הלכת על גאנט מקורי ולא אחד בשקל תשעים, מעולה.

סע בדרכים טובות.

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

×
×
  • תוכן חדש...