Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שיגע בזה ויגיד אם זה מרגיש כמו חלודה. יש גם מדבקה שנראית כמו חלודה.

בכל אופן ברכב הקודם החלדתי איזה פאנל קטן בשביל הRAT LOOK ולא אמרו לי כלום בטסט.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

גם בחלודה שצובעים עליה בלכה , אם תגע לא תרגיש חלודה. תרגיש את הלכה שנצבעה מעל.

אז לפי הצהרתך בשיטה הזאת אפשר לעבור טסט ?

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כמו כל דבר במדינה החאפרית הזאת, תלוי במצב רוח של האחרי התורן.

החלק החלוד לא היה גדול במיוחד.

20130903_142107.jpg

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

חברים, לא פנל, או משהו קטן. ראיתי פרויקט שלקחו שברולט אפאצי יפיפיה ותקינה.

הזקינו את הפח וגרמו לחלודה קשה. ואז צבעו מעל.

מבחינת איכות אני לא בעל מקצוע, לכן פתחתי את האשכול, להתיעצות.

אך מבחינת סוף תהליך יצא לטעמי לפחות, יותר ממדהים, זה כל כך הולם את הרכב. ונותן לו חיספוס אמיתי שאומר, חברה אני מבוגר, זקן ואותי לא צובעים.

אני יודע מה אני שווה!

פורסם

אם אני לא טועה גילוון פחים ברכב התחיל באיזור שנות השמונים-+ , וכל יצרן בזמנו ,

כך שהחלודה ברכבים ישנים תצא גם תצא מהצד השני ואפילו ברכב שלי היו כמה מקומות כאלה.

אבל רוצה לציין שכל חלודה ורמת החדירה שהגיעה יש שטחית ויש מקרים אבודים.

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982

פורסם

יש הבדל בן רכב חלוד מראש לבין להזקין את הרכב.

להזקין את הרכב נעשה בדרך כלל ע"י חשיפת הפח עד למתכת והחלדה שלו ע"י חומרים שונים, לדוגמא התזת חומץ על המתכת.

תוך מספר דקות תופיע חלודה, אבל היא תהיה שיטחית. כלומר אפשר לנגב אותה עם סמרטוט והיא תרד. על מנת לשמור אותה יש לצבוע עם לכה מעל החלודה.

לדעתי במצב כזה אין נזק עתידי כי יישמנו לכה עליה ומראש החלודה הייתה שיטחית.

אני יישמתי את זה על הארלי שאני בונה.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה אמנם מוצלח, אבל להשקיע הרבה כסף בחיקוי תהליך שטבעי למתכת זה קצת מוגזם בעיני.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...