Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי בוקר טוב לכולם

ברשותי טויטה קורלה 2006 כמה ימים.

אתמול נסעתי עם תא מטען מלא למירון .

וכמובן עם מזגן. בעליות הממושכות של מירון המנוע לאחר נסיעה של כמה דקות התחמת קצת ועלה המחוג בערך חצי פס מהפסים המסומנים,

והתיצב שם. ברגע שסיימתי את העליות או כיבתי מזגן הוא מיד חזר למקומו. שאלתי האם זה הגיוני שיקרה דבר כזה בגלל ה 40 מעלות חום שהיו בחוץ, או שיש סתימה קטנה ברדיאטור?

כי לדעתי גם הסחיבה לא היתה משהו ולכן אני חושד שאולי הרדיאטור לא מצנן מספיק את תיבת ההילכוים ולכן זה מתבטא גם בסחיבה.

מה דעתכם

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי crul

מנהל אתר תמונות יהודיות picjew

פורסם

עקרונית בכל מזג אויר חום המנוע אמור להיות יציב אך במיקרה שלך בגלל שהרכב הועמס והנסיעה הייתה בהחלט לא קלה ובחמסין מאוד קיצוני לא הייתי עדיין קובע נחרצות שקיימת בעיה. תמשיך לעקוב.

פורסם

חמסין קיצוני עלול להוביל להתחממות קלה.אבל,אם הרכב ממשיך להתחמם בעליות לבדוק את הטרמוסטט ולגבי מזגן ,נסה במישור לבדוק אם הרכב מתחמם כאשר הוא פועל. אם כן,ייתכן ויוניט מאורר מהירות 2 (נגד מהירויות) אינו תקין.

אלו שני החשודים העיקריים שעולים לי בראש.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תשמע , אצלי בטויוטה קורולה 2008 שמזג האויר קיצוני ועם מזגן והרבה עליות גם עולה מעל האמצע אבל מיד יורד אחרי כמה דקות , זה נראה לי הגיוני , גם תלוי אם הרכב עומד ולא בנסיעה כאילו תקוע בפקקים קשה לו להתקרר במזג האויר קיצוני.

פורסם

מעניין אותי לדעת לגבי צריכת דלק בקיץ איך אצלך , בקיץ אצלי בטויוטה כאילו זה אוכל יותר בגלל המזגן שנוסעים תמיד , אני לא יודע אם זה בסדר , אבל נגיד בחורף האחרון הרכב אכל בחורף 1/11 עכשיו בקית נהיה 1/10 בתוך העיר , לא יודע אם יש קשר ..

פורסם

היי

העניין הוא כזה שחוץ מאותו עליה קשה נסעתי עוד עליות עם מזגן והכול בסדר, רק בעליה ההיא בדרך למירון זה קרה.

רק שעניין הסחיבה מדאיג אותי יותר, מכיוון שהרכב צרך לי בנסיעה 1/13.4 עם מזגן כך שזה נראה לי צריכה תקינה ולכן אני לא חושב שזה ממיר, השאלה אם יתכן שחוסר קירור של תיבת ההילוכים יכול לגרום לחוסר סחיבה.

תודה

מנהל אתר תמונות יהודיות picjew

פורסם (נערך)

זה קרה לי בעבר במיצובישי לנסר, חום אימים ועליה, המחוג קפץ. אחר כך נרגע, ומאז לא התחממה לאורך תקופה, לפני החמסין הקיצוני לא קרה שום דבר.

 

אני כן הייתי בודק את המערכת קירור ליתר ביטחון.

 

וגם בקורולה שלי זה שיש יום חמסין היא ממש נהפכת למשהו אחר לעומת הלילה מבחינת הסחיבה.

טבעי.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם
זה קרה לי בעבר במיצובישי לנסר, חום אימים ועליה, המחוג קפץ.

אחר כך נרגע, ומאז לא התחממה לאורך תקופה, לפני החמסין הקיצוני לא קרה שום דבר.

 

אני כן הייתי בודק את המערכת קירור ליתר ביטחון.

 

וגם בקורולה שלי זה שיש יום חמסין היא ממש נהפכת למשהו אחר לעומת הלילה מבחינת הסחיבה.

טבעי.

תשובה יפה, ביום חמסין ומנוע במאמץ, זה אפשרי כי מד החום יעלה קצת.

מערכת הקירור מפנה את חום המנוע לסביבת האקלים, וביום חם הקרור יותר איטי .

כדאי לבדוק את מערכת הקרור, חוסר בנוזל, כניסת מאווררים נכונה לפעולה.

החלפת נוזל קרור אחת ל 3-4 שנים - ריקון רדיאטור ומילוי נוזל קרור ( כמחצית + מהנוזל )

 

בגדול נראה כי ההתחממות היתה סבירה לחום הסביבתי ולמאמץ הרגעי.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)

היי אייל

המים ברדיאטור אדומים.

בדקתי את המים ברדיאטור לאחר הנסיעה לא היה חסר טיפה. במיכל עיבוי המים מגיעים עד סימן הפול. שפתחתי מכסה שהגעתי למירון המים במיכל עיבוי לא היו גבוהים יותר מהפול. ושכחתי לציין שהיה ריח של דלק שהגעתי למירון.

הסתכלתי בספר של הרכב וכתוב להיחליף מים כל 160000 קילומטר והרכב עבר רק 136000

לכן זה היה נראה לי מיותר.

עוד דבר האם יתכן שפלגים לא מתאמים לרכב יגרמו לו להתחמם?

כי המוכר אמר לי שהוא עשה טיפול אבל כיוון שראית בספר של הרכב שצריך להחליף פלגים כל 60000 לכן נראה לי שצריך פלגים פלטיניום והמוכר שלי שם רגיל.

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי crul

מנהל אתר תמונות יהודיות picjew

פורסם
היי בוקר טוב לכולם

ברשותי טויטה קורלה 2006 כמה ימים.

אתמול נסעתי עם תא מטען מלא למירון .

וכמובן עם מזגן. בעליות הממושכות של מירון המנוע לאחר נסיעה של כמה דקות התחמת קצת ועלה המחוג בערך חצי פס מהפסים המסומנים,

והתיצב שם. ברגע שסיימתי את העליות או כיבתי מזגן הוא מיד חזר למקומו. שאלתי האם זה הגיוני שיקרה דבר כזה בגלל ה 40 מעלות חום שהיו בחוץ, או שיש סתימה קטנה ברדיאטור?

כי לדעתי גם הסחיבה לא היתה משהו ולכן אני חושד שאולי הרדיאטור לא מצנן מספיק את תיבת ההילכוים ולכן זה מתבטא גם בסחיבה.

מה דעתכם

תודה רבה

לא הבנתי איפה בדיוק הגיע שעון החום ?

פורסם

דעתי כדעת ליין מן...חום קיצוי יחד עם עומס מאוד גבוה על המנוע עלול לגרום הלתחממות יתר על הרגיל.

אף על פי זאת אני ממליץ לבדוק את מצב הפקק של הרדיאטור עם כלי בדיקה בלחץ.

×
×
  • תוכן חדש...