Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשבועיים לאחר התקנת קומפוננט ומגבר ברכב שלי , נתגלתה תקלה ...

משהו כמו שבוע ימים מהרגע שהמערכת פועלת נשרף טוויטר בצד שמאל , וביום שישי האחרון המיד של אותו הצד התחיל לחרוק במקום לתת צלילים נמוכים . לאחר כיום שהתחיל הרמקול לחרוק הוא הפסיק לעבוד .

 

למישהו יש רעיון או סיבה למה הדבר הזה קורה ?

אם יש צורך ביתר פירוט לגבי ההתקנה תנו לי לדעת ואני אפרט בהתאם .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

מי שחותך, לא לפי המידות ברכב הספציפי, חודרים לו מים.

 

כתוב במפורש בספר השרות של הרכב.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

לדעתי זה הכיוון של המגבר. יכול להיות שגיין של צד אחד היה גבוה יותר מהשני? (אם זה בגישור...)

וכדאי מאוד לפרט באיזה ציוד ורכב מדובר כדיי שאשכרה נוכל לנסות לעזור!

פורסם

לא יודע מה איתך אבל GAIN בדר"כ לא שולט על ימין ושמאל.. הגיינים מגבירים בין קדמי לאחורי.

אז אני חושב שאתה יכול לשלול את הנ"ל.

פורסם

הוא לא אמר כלום לגבי הציוד שלו ואיך הוא מחובר...

הגיין קובע את רמת הרגישות של כניסת האות למגבר (ולכן את רמת ההגברה), ואם מגבר 4 ערוצים מגושר רק לקומפוננט, ולכל 2 ערוצים במגבר יש גיין - יכול להיות שאחד הצדדים גבוה מדיי. אצלי זה היה ככה בגלל חאפריות של מתקין.

פורסם

עוד אפשרות

הקרוס של הקומפוננט בצד שנשרף .

ותסלח לי בפזו ממש לא נכנס מים (אולי אם תחתוך את הדחת לגמרי אז כן)

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

קיצר הרבה אפשרויות כאן עולות.

יש להתחיל בבדיקה ראשונה שהיא בדיקת מעגלי הקרוס וחיווט הצד השמאלי.

אם לא נתגלו בבעיות יש לעבור לשלב הבא והוא המגבר. כאשר ואם בוצע גישור מסויים כפי שנאמר תבדוק את הגיינים. אם זה לא הכיוון המגבר הוא כמעט בטוח הבעיה כאן ויש לשלוח לאבחון.

פורסם

קודם כל תודה על העזרה .

 

הרכב המדובר הוא סיטרואן סקסו .

מדובר במגבר של ג'נסיס PROFILE 4 ,

שעליו מחובר קומפוננט של PHD , עם טוויטרים של ג'נסיס . וסאב של PIONEER 305 .

הסאב עובד בגישור על שני ערוצים , ושני הערוצים האחרים הולכים לקומפ' .

 

האמת , שאחרי שהוצאתי את הרמקול מהדלת היו עליו קצת מים ... לא רטוב כולו , אלא טיפות באיזור המגנט בערך .

את זה אני מקבל ... אבל הטוויטר ממוקמם על הדש בורד , והוא לא היה חשוף למים וכו' .

 

איך אני בודק את תקינות הקרוס ?

או את המגבר ( חדש - דרך אגב ) ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

בדיקה של הקרוס אני כבר מציע לך ללכת למישהו שמבין באלקטרוניקה על מנת שיבדוק לך את הנ"ל שאכן המעגלים לא מקוצרים.

ואת המגבר. ובכן שוב למישהו שמתעסק בנ"ל.

ואם הוא חדש אז אמור להיות לך אחריות תלך למי שקנית את זה ממנו.

פורסם
בדיקה של הקרוס אני כבר מציע לך ללכת למישהו שמבין באלקטרוניקה על מנת שיבדוק לך את הנ"ל שאכן המעגלים לא מקוצרים.

יש לך מישהו שמבין בזה ?

אני עובד בחברה שיש בה מהנסדי אלקטרוניקה ואת כל המכשור ... יש לך איזה דרך להציע כדי לבדוק את זה או תאור של בדיקה רצויה ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

×
×
  • תוכן חדש...