Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אדוארד (אטלר) מדבר על רוני (אהרונוביץ) - אוטו & טופ-גיר


turbo
שימו לב! השרשור הזה בן 3185 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התשובה הטובה ביותר והמרוכזת תמצא בכתבה ב'אוטו' ישן שרוני אהרונוביץ פרסם( כשהיה עדיין העורך שם )תחת השם "סופו של שקרן" ,שם הסיפור נפרש במלואו פחות או יותר.

מעבר לזה ,וכדי לקבל את התמונה המלאה ,כמו שאמרתי קודם , צריך היה לחיות בתקופה ההיא

להבין את הרקע ואת כל ההקשרים במציאות של אותה תקופה , אי אפשר לעכל את זה מקריאה יבשה

צריך לחיות את זה

.I'm a blocked user

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סולחה? הצחקתם.

בפסקה אחת אטלר נותן מחמאה ומיד מבטל זאת בפסקה הבאה ע"י קטילה.

מזלו של אטלר שהוא לא דחף את התואר "גורו" לאף אחת מהפסקאות.

לפולנים הללו אין בושה. :lol:

MCS 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוהיקני האחרון, רק בישראל.

 

רק בישראל עיתונאי שמעדיף את האינטרסים של הצרכנים ולא היצרנים מוקצה לאתר אינטרנט "דחוי" (דחוי עלאק, האתר הזה הוא המקור מספר אחד בארץ לחדשות ועדכונים הכי אמינים והכי מהירים, נתולי כל שיקול כלכלי כזה או אחר) .

רק בישראל עיתונאי שכותב מה שהוא באמת חושב נרדף על ידי יבואנים ועיתונאים אחרים וזה לגיטימי.

רק בישראל מרשה לעצמו בן אדם שהורשע בבית משפט על הוצאת דיבה וחוסר יושר לבוא ולבקר מישהו שהקדיש את חייו למען התרבות המוטורית כאן בארץ .

 

אתם יכולים להגיד מה שאתם רוצים על אהרונוביץ' , יהיר, לא סימפטי , עוקצני, הכל ... אבל את הדבר שכל עיתונאי צריך לשים לו כדגל , הוא מיישם למופת והדבר הזה הוא יושר עיתונאי.

למר אהרונוביץ' יש שתי מעלות שמשאירות את ה"מתחרים" (אם אפשר בכלל להכניס אותם באותו קטגוריה) שלו הרחק מאחור :

1. יושר עיתונאי בלתי מתפשר .

2. יכולת כתיבה מדהימה ומרוממת.

ואת זה רבותיי, אנחנו כחובבי רכב\מקימי תרבות מוטורית\אנשים אינטילגנטים חייבים להעריך ולהעריץ .

כן, למי שלא הבין עד עד עכשיו, בשבילי הוא גורו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני אהרונוביץ הוא לא מקור מידע מדהים אלא אף היחיד שאני סומך עליו בעיניים עצומות . עוד כשכתב וערך את אוטו וטורבו הוא היה הסיבה שהעיתונים האלה נחשבו בעיני ובעיני חברי למקורות מידע ואמינים וטובים .

 

אני שמח שיש אנשים כמו רוני אהרונוביץ שבזכותם אתה יודע לא רק על רכבים אלא על יושרה עיתונאית .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האנשים היחידים שאדוארד שונא זה הנאצים!

 

נכון שלפני שנים היה לאדוארד ולרוני קצת בעיות, אבל משיחותי עם אדוארד, הוא מעריך

אנשים בעלי ידע ויכולת ולא מתבייש לפרגן להם, [כדוגמא הנ"ל]!

 

ואדוארד לא מנסה לעקוץ אף אחד, מי שאומר ככה, ממש לא מכיר אותו!!

 

יום מעולה לכולם!

בסדנא, עובד....

הידעת:

אם תשפוך טיפת אלכוהול על עקרב, הוא ישתגע ויעקוץ את עצמו למוות!!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהרנוביץ' ואטלר הם אבן דרך בתרבות המוטורית הישראלית

כשטורבו נשם ובעט הידע הסגנון וההשראה שלהם היו בפער אינסופי לעומת מה שהיה קיים בארץ

לרוני זכויות אינסופיות בחינוך דור שלם של חובבי הגה

כל אחד מהשניים כתב בסגנון ואיכות ממכרים שעד היום לא נפגשנו אלא בד"כ בחיקויים...

 

חבל שקרה מה שקרה

 

רוני ממשיך בשלו בנטקאר ושומר על סגנון ייחודי (מטריף את מי שלא מבין או לא רוצה להבין) וממכר לעדה מצומצמת של משוגעים.

 

איכשהו רוני גייס לכוחותיו בצורה לא ברורה את גדול הידענים במחוזותינו - מושיקו הנהג...

 

פיוס?...ממש לא נראה כך (הלוואי!)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחכה להמשך...

 

הוא חייב לכלול את המרוצים בעפולה ובאשדוד, את אירגון נהגי ישראל = אנ"י, קוואטרו, אוטו...

 

בסה"כ אלו היו אבני דרך

 

וכמו שאמרת - אותו דוכן קטן הפך ללפיד גדול בחשכה המוטורית - רוני אהרנוביץ הפך לחלוץ !

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אךךךךך...

 

החזרת אותי לנוסטלגיה,ישבתי כל השבת וקראתי את כל הטורבואים הראשונים שלי (כולל הראשון)!

כמה בתולי,כמה תמים,כמה נקי...

כל הכבוד!:-D

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנת 1984, נערך מירוץ המכוניות העיברי הראשון (מירוץ 1970 לא בדיוק נכנס לקטגוריה)

זה התרחש דוקא בעפולה, שם נבנה אותו גרעין של נהגי מירוץ, אכן התחרו שם שלל מכוניות חבוטות, והנהגים פשוט התפרעו על מסלול הכורכר והוציאו אגרסיות, המירוץ היה צמוד, אך החום שבלב היה גדול היתה הרגשה שאנו עושים משהו גדול ראשוני שיסחוף את כולם חלמנו בעיניים בורקות על מירוצי הראלי מעבר לים...... התחלה של כיף שינה יש לנו שותפים למחלה. - זיכרו אין אינטרנט/פלאפונים/ מה שקישר ביננו היה אותו 'דבק' שרקח אותו אהרונוביץ 'טורבו' וחבורתו.

 

שלום אילן

 

במקרה נודע לי על הכתבה שלך, http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55470ואיך אני יכול שלא להתייחס ולהיזכר באותן שנים של אשקלון שיזכרו לטובה ובגעגועים שאין לתאר לעומת מה שקורה היום.

אני מבין שאתה די מתמצא בפרטי ההיסטוריה ומה שרציתי לדעת זה על אותו מירוץ שהיה בעפולה לפני באר שבע 1984. אני אז לא הייתי בעניינים כי שמעתי על הקמת מועדון המוטורי הישראלי רק לקראת המירוץ ההוא, בבאר שבע.

1. אם אתה זוכר פרטים על אופן מיון הנהגים שהתחרו על 6 הסמבות באותו מירוץ, זכור לי משמועות שהיה מבחן במנחת עין שמר [או משהו כזה] על המכוניות הפרטיות של כל אחד?

2. כמו כן, מה זכור לך [או לאחד מחברי הפורום] על המירוץ הראשון בבאר שבע 1984, בשדה תימן? [אינני יודע בן כמה היית אז]

 

חג הפסח (בעיקר) הפך לחג מוטורי- תחילה בב"ש שם חל המירוץ אליו נהרו אלפים

אך המירוצים שיכנסו להיסטוריה בע-נ-ק היו דווקא מירוצי אשקלון, רק מלכתוב מירוצי אשקלון

מעלה בי רטט של געגועים ונוסטלגיה, לאותה תקופת פריחה מוטורית שהלוואי ותחזור

אך ללא 'שיק' ראשוני ונערי כמו שחווינו אז.

חג הפסח אכן היה חגיגה מוטורית עם פתיחת המירוצים בכל שנה. התכונה, האוירה והציפייה לפתיחת הליגה היו נפלאות.

ההשקעה של העוסקים בהכנות הייתה ללא גבולות, הן מבחינת הנהגים והספונסרים כאחד.

כמובן, אנשי המועדון שטרחו ועמלו קשות, כמובן בהתנדבות, החזיקו את רמת המקצועיות באופן יציב עד לשנת 1990, שם החלה הירידה.

יש כל כך הרבה מה לספר ולתאר על כל מה שעשינו באותה תקופה, ואני שעדיין עוסק בתחום, יכול להעיד שמה שנעשה היום, לא מגיע ל-20% ממה שהיה אז.

מעניין אותי לדעת, עם מי אתה בקשר מהחבר'ה של אז, ואם בכלל?!

 

מישל גדז'

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכבוד

a.c & מישל גדז'

 

ראשית כבוד גדול מישל גדז', כי מצאת זמן להתארח בפורום זה, ולקרוא את דבריי.

ותודה על דבריך a.c. וממי נודע לך על הכתבה שלי כאן :shock:

 

1.על המבחנים בעין -שמר לפני מירוץ עפולה 1984 שמעתי מאוחר יותר-במירוץ עצמו.

מה שכן אותו מסלול בעין-שמר ידע אז תקופה מזהירה(ועדיף שלא אמשיך מכאן).

 

2. במירוץ ב"ש ה-I לא היו אלפי צופים אולי כמה מאות.

אותם נהגים שהשתתפו בעפולה חלקם השתתפו בב"ש.

 

מישל גדז'

 

1. תודה. היה נחמד לולא היית מעלה כמה חוויות מאותו תור הזהב של ראשית הספורט מוטורי בישראל, בעיקר מירוצי אשקלון שם השתתפת בין היתר :wink: עם הויזה 4X4.

 

2.בקשר? ממש לא.

 

בכבוד רב

אילן פ..

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילן

 

לא אני רשמתי את התגובה שלמעלה, אלא מישל, שהתארח אצלי היום.

 

לגבי החויות מאותה תקופה, מישל לא ראה עדיין את תגובתך, אדבר איתו על זה מחר.

 

בנימה אישית יותר לנושא השירשור, לפי מה שאני קורא, זה אכן נראה כאילו אטלר משבח את אהרונביץ, אני לא יודע מה גרם לו לעשות זאת, אבל אולי זה פתח לאיזה התפייסות בניהם.. :idea:

 

אגב, אילן, למה הפסקת? אני בטוח שיש עוד כמה סקרנים כמוני לקרוא על אותה תקופה [ומה שהיה לאחר מכן]

 

 

 

 

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה תמונות מהימים היפים ההם באשקלון וגם כמה תמונות מהמרוצים הראשונים בקפריסין משנת 94.

 

סימו לב לתמונה השניה כמה קהל היה מגיעה לאשקלון!!!!!!!!!

 

www.kitcar.pic.co.il

 

אני ינסה להעלות עוד תמונות באיכות טובה יותר מעפולה ואולי אפילו מהמרוץ המדובר בבאר שבע.

 

איל בן-ארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה דעתכם על לפתוח את כל הסקירה הזאת על תרד חדש + כמה מילים של מישל על אותם ימים ככה מין כתבה נחמדה... :-) הייתי מעוניין לשמוע.

 

 

 

 

*** עריכה - שרשור הסקירה ההסטורית לפי אילן פה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55470

 

שרשור זה עסק ב"סולחה" שכל אחד מפרש אחרת.

תגובות בעניין הסקירה ההסטורית - פה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55470

****************************************************

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 10 שנים מאוחר יותר...
המוהיקני האחרון, רק בישראל.

 

רק בישראל עיתונאי שמעדיף את האינטרסים של הצרכנים ולא היצרנים מוקצה לאתר אינטרנט "דחוי" (דחוי עלאק, האתר הזה הוא המקור מספר אחד בארץ לחדשות ועדכונים הכי אמינים והכי מהירים, נתולי כל שיקול כלכלי כזה או אחר) .

רק בישראל עיתונאי שכותב מה שהוא באמת חושב נרדף על ידי יבואנים ועיתונאים אחרים וזה לגיטימי.

רק בישראל מרשה לעצמו בן אדם שהורשע בבית משפט על הוצאת דיבה וחוסר יושר לבוא ולבקר מישהו שהקדיש את חייו למען התרבות המוטורית כאן בארץ .

 

אתם יכולים להגיד מה שאתם רוצים על אהרונוביץ' , יהיר, לא סימפטי , עוקצני, הכל ... אבל את הדבר שכל עיתונאי צריך לשים לו כדגל , הוא מיישם למופת והדבר הזה הוא יושר עיתונאי.

למר אהרונוביץ' יש שתי מעלות שמשאירות את ה"מתחרים" (אם אפשר בכלל להכניס אותם באותו קטגוריה) שלו הרחק מאחור :

1. יושר עיתונאי בלתי מתפשר .

2. יכולת כתיבה מדהימה ומרוממת.

ואת זה רבותיי, אנחנו כחובבי רכב\מקימי תרבות מוטורית\אנשים אינטילגנטים חייבים להעריך ולהעריץ .

כן, למי שלא הבין עד עד עכשיו, בשבילי הוא גורו.

 

שלומי, אני מבין שאתה חוזר על הדברים הכנים האלה גם היום...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3185 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...