Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור שירוקו 1.4 TSI


שימו לב! השרשור הזה בן 3379 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

אני בדיוק בתהליכים של רכישת שירוקו מודל 2012

מנוע 1.4 tsi ידנית עם 122 כ"ס

אמנם לא נהגתי עליה לפני אבל אני מתאר לעצמי שלנוכח היותו הדגם הכי פשוט של שירוקו הוא לא יהיה חזק כמו שציפיתי, זו פעם ראשונה שאני קונה רכב ספורטיבי והמטרה הייתה להרגיש קצת את הכוח.

מכאן אני בא לשאול על חיזוק המנוע, אני יודע שקיימים לא מעט שיפורים וצ'יפים למינהם שניתן לשים ואני שואל איפה עושים מה טווח המחירים וכמה זה מזיק לרכב אם בכלל ?

תודה רבה לעונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתירה לוגית - "אני מתאר לעצמי שהוא לא יהיה חזק כפי שציפיתי..."

לשאלתך - כן -יש אפשרות לשפר עם צ'יפ וככל שזה נוגע לדגם ידני זה אפילו פחות מפחיד מבחינת תחזוקה.

2,000-3,000 ש"ח.

תשקיע בצמיגים איכותיים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה"בעיה" היא שגם עם שיפור כזה עדיין שירוקו 160 כ"ס תהיה חזקה יותר.

אם אתה לא מחפש נטו כוח, לך עליה. אם כן, תשקול גרסה אחרת/רכבים אחרים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת בעיה גדולה. שלא לדבר על זו עם ה 210 כ"ס.

תברר לגבי ה R...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע ב 122 נחשב לאמין הרבה יותר מאחיו הגדול(גרסת ה 160 עם מגדש כפול.)

גם התיבה הידנית בעלת 6 הילוכים , המשודכת למנוע הזה ,נחשבת לאמינה מאוד ,כך שבאופן כללי ,הבחירה שלך ב 122 כ"ס טובה ונכונה .

שדרוג תוכנה לרכב שלך ,מביא אותך ל 153 כ"ס ותוספת מומנט נחמדה.

לא הייתי מחשיב את הרכב הזה כרכב "ספורטיבי" למרות שהוא בהחלט נראה כזה.

בהצלחה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה"בעיה" היא שגם עם שיפור כזה עדיין שירוקו 160 כ"ס תהיה חזקה יותר.

אם אתה לא מחפש נטו כוח, לך עליה. אם כן, תשקול גרסה אחרת/רכבים אחרים.

 

 

לא מסכים עם זה.. מספיק שיצרוב תוכנה על אוקטן 98 ויגיע בכיף לתוספת של שתביא אותו ל 150 כ"ס ו 5-6 קג"מ..

יוסף דאון פייפ והופה הוא חצה את מחסום ה160 כ"ס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתירה לוגית - "אני מתאר לעצמי שהוא לא יהיה חזק כפי שציפיתי..."

לשאלתך - כן -יש אפשרות לשפר עם צ'יפ וככל שזה נוגע לדגם ידני זה אפילו פחות מפחיד מבחינת תחזוקה.

2,000-3,000 ש"ח.

תשקיע בצמיגים איכותיים.

 

התכוונתי בציפייה שלי אולי לא התנסחתי נכון זה כי בתחילה חשבתי על שירוקו 1.4 160 כ"ס אבל התפשרתי כי מצאתי משהו שמור במחיר טוב. איפה אפשר לשפר ? ואני לא שאפתי לרמות מטורפות רק קצת יותר ממאזדה 3 L2.0 שהייתה לי

תודה לעונים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש השלכות לשדרוג תוכנה ? מה זה אומר "לצרוב תוכנה על אוקטן 98" כמו שאמרו פה ?

וכן אני לא מחפש משהו מטורף הבנתי שדגם זה עושה באיזור 9.5 שניות למאה שאפתי לאיזור ה8 :)

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם מנוע 1.4 ירגיש לך יותר "חי" מ 2.0 של מאזדה 3 במיוחד בסל"ד נמוך, אין מה לעשות זמינות מומנט בשבלול לא ניתן להשוואת לאטמוספרי.

לגבי מה שרשמו לך, יש תוכנות למנוע TSI, חלקן מותאות לסוג הדלק (95/98) , שיפור מאוד מומלץ למנוע שלך במיוחד עם גיר ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסכים עם זה.. מספיק שיצרוב תוכנה על אוקטן 98 ויגיע בכיף לתוספת של שתביא אותו ל 150 כ"ס ו 5-6 קג"מ..

יוסף דאון פייפ והופה הוא חצה את מחסום ה160 כ"ס

 

תקרא להנאתך, ה"אקשן" מתחיל מעמוד 3, כש-OR171 מתחיל להגיב. בהצלחה :)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?403884-%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%A8-A1-%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA/page3&highlight=%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקרא להנאתך, ה"אקשן" מתחיל מעמוד 3, כש-OR171 מתחיל להגיב. בהצלחה :)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?403884-%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%A8-A1-%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA/page3&highlight=%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99

 

אכן מעניין.. למרות שמהר מאוד זה הופך לטחינת מים... בכל אופן בשורה התחתונה לדעתי אם הבחור בוחר בשירוקו המדוברת

הוא בקלות יכול להביא אותה ל150-160 כ"ס עם תוספת מומנט יפה וגם רצועת הכוח תתנהג בהתאם... מעט חזק יותר או חזק פחות

מהשירוקו 160 כ"ס כפולת המצמדים? פחות משנה בעיני כי הוא בכל מקרה יקבל רכב חזק ומהנה. ובעיני אגב גם הרבה יותר מהנה לנהיגה

עם גיר ידני מאשר השירוקו כפולת המצמדים..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על איזה רכב אתה נוהג כרגע שאתה חושש מחוסר כוח?

נהגתי על הרכב הנ"ל ולא היתה לי שום בעיה של חוסר כוח ממשי, אני לא מטורף בכבישים אבל עדיין כשאתה רוצה ללחוץ על הגז הרכב עושה את העבודה ויפה מאוד.

חוץ מזה כפי שכתב E&A שדרוג התוכנה ואתה דיי מסודר, זה רכב קטן ודיי קל יחד עם 150 כ"ס נראה לי שתחייך בכל לחיצה.

 

עריכה: ראיתי שנהגת במאזדה 2.0, אתה תרגיש הבדל חיובי.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3379 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...