Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני בדיוק בתהליכים של רכישת שירוקו מודל 2012

מנוע 1.4 tsi ידנית עם 122 כ"ס

אמנם לא נהגתי עליה לפני אבל אני מתאר לעצמי שלנוכח היותו הדגם הכי פשוט של שירוקו הוא לא יהיה חזק כמו שציפיתי, זו פעם ראשונה שאני קונה רכב ספורטיבי והמטרה הייתה להרגיש קצת את הכוח.

מכאן אני בא לשאול על חיזוק המנוע, אני יודע שקיימים לא מעט שיפורים וצ'יפים למינהם שניתן לשים ואני שואל איפה עושים מה טווח המחירים וכמה זה מזיק לרכב אם בכלל ?

תודה רבה לעונים.

פורסם

סתירה לוגית - "אני מתאר לעצמי שהוא לא יהיה חזק כפי שציפיתי..."

לשאלתך - כן -יש אפשרות לשפר עם צ'יפ וככל שזה נוגע לדגם ידני זה אפילו פחות מפחיד מבחינת תחזוקה.

2,000-3,000 ש"ח.

תשקיע בצמיגים איכותיים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

ה"בעיה" היא שגם עם שיפור כזה עדיין שירוקו 160 כ"ס תהיה חזקה יותר.

אם אתה לא מחפש נטו כוח, לך עליה. אם כן, תשקול גרסה אחרת/רכבים אחרים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

באמת בעיה גדולה. שלא לדבר על זו עם ה 210 כ"ס.

תברר לגבי ה R...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

המנוע ב 122 נחשב לאמין הרבה יותר מאחיו הגדול(גרסת ה 160 עם מגדש כפול.)

גם התיבה הידנית בעלת 6 הילוכים , המשודכת למנוע הזה ,נחשבת לאמינה מאוד ,כך שבאופן כללי ,הבחירה שלך ב 122 כ"ס טובה ונכונה .

שדרוג תוכנה לרכב שלך ,מביא אותך ל 153 כ"ס ותוספת מומנט נחמדה.

לא הייתי מחשיב את הרכב הזה כרכב "ספורטיבי" למרות שהוא בהחלט נראה כזה.

בהצלחה !

פורסם
ה"בעיה" היא שגם עם שיפור כזה עדיין שירוקו 160 כ"ס תהיה חזקה יותר.

אם אתה לא מחפש נטו כוח, לך עליה. אם כן, תשקול גרסה אחרת/רכבים אחרים.

 

 

לא מסכים עם זה.. מספיק שיצרוב תוכנה על אוקטן 98 ויגיע בכיף לתוספת של שתביא אותו ל 150 כ"ס ו 5-6 קג"מ..

יוסף דאון פייפ והופה הוא חצה את מחסום ה160 כ"ס

פורסם
סתירה לוגית - "אני מתאר לעצמי שהוא לא יהיה חזק כפי שציפיתי..."

לשאלתך - כן -יש אפשרות לשפר עם צ'יפ וככל שזה נוגע לדגם ידני זה אפילו פחות מפחיד מבחינת תחזוקה.

2,000-3,000 ש"ח.

תשקיע בצמיגים איכותיים.

 

התכוונתי בציפייה שלי אולי לא התנסחתי נכון זה כי בתחילה חשבתי על שירוקו 1.4 160 כ"ס אבל התפשרתי כי מצאתי משהו שמור במחיר טוב. איפה אפשר לשפר ? ואני לא שאפתי לרמות מטורפות רק קצת יותר ממאזדה 3 L2.0 שהייתה לי

תודה לעונים

פורסם

יש השלכות לשדרוג תוכנה ? מה זה אומר "לצרוב תוכנה על אוקטן 98" כמו שאמרו פה ?

וכן אני לא מחפש משהו מטורף הבנתי שדגם זה עושה באיזור 9.5 שניות למאה שאפתי לאיזור ה8 :)

תודה

פורסם

גם מנוע 1.4 ירגיש לך יותר "חי" מ 2.0 של מאזדה 3 במיוחד בסל"ד נמוך, אין מה לעשות זמינות מומנט בשבלול לא ניתן להשוואת לאטמוספרי.

לגבי מה שרשמו לך, יש תוכנות למנוע TSI, חלקן מותאות לסוג הדלק (95/98) , שיפור מאוד מומלץ למנוע שלך במיוחד עם גיר ידני.

פורסם
לא מסכים עם זה.. מספיק שיצרוב תוכנה על אוקטן 98 ויגיע בכיף לתוספת של שתביא אותו ל 150 כ"ס ו 5-6 קג"מ..

יוסף דאון פייפ והופה הוא חצה את מחסום ה160 כ"ס

 

תקרא להנאתך, ה"אקשן" מתחיל מעמוד 3, כש-OR171 מתחיל להגיב. בהצלחה :)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?403884-%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%A8-A1-%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA/page3&highlight=%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
תקרא להנאתך, ה"אקשן" מתחיל מעמוד 3, כש-OR171 מתחיל להגיב. בהצלחה :)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?403884-%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%A8-A1-%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA/page3&highlight=%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99

 

אכן מעניין.. למרות שמהר מאוד זה הופך לטחינת מים... בכל אופן בשורה התחתונה לדעתי אם הבחור בוחר בשירוקו המדוברת

הוא בקלות יכול להביא אותה ל150-160 כ"ס עם תוספת מומנט יפה וגם רצועת הכוח תתנהג בהתאם... מעט חזק יותר או חזק פחות

מהשירוקו 160 כ"ס כפולת המצמדים? פחות משנה בעיני כי הוא בכל מקרה יקבל רכב חזק ומהנה. ובעיני אגב גם הרבה יותר מהנה לנהיגה

עם גיר ידני מאשר השירוקו כפולת המצמדים..

פורסם

על איזה רכב אתה נוהג כרגע שאתה חושש מחוסר כוח?

נהגתי על הרכב הנ"ל ולא היתה לי שום בעיה של חוסר כוח ממשי, אני לא מטורף בכבישים אבל עדיין כשאתה רוצה ללחוץ על הגז הרכב עושה את העבודה ויפה מאוד.

חוץ מזה כפי שכתב E&A שדרוג התוכנה ואתה דיי מסודר, זה רכב קטן ודיי קל יחד עם 150 כ"ס נראה לי שתחייך בכל לחיצה.

 

עריכה: ראיתי שנהגת במאזדה 2.0, אתה תרגיש הבדל חיובי.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...