Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חמור מנצח לא מחליפים, או: ג'ימני #2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מהו סדר גודל של מחירים לצמיגים ממוצעים עבור ג'ימני?

במקרה קניתי שלשום -

 

צמיגי כביש אפשר למצוא סביב ה-1000 ש"ח לרבייעיה. צמיגי 50/50 טובים מתחילים ב-1400-1500 ש"ח לסט. צמיגי שטח מלא זה כבר כמעט 2000 ש"ח.

 

נ.ב - יש כבר ארבעה בעלי ג'ימינים בשרשור הזה, שזה 0.2 אחוז מכלל מצבת הג'ימינים שנמכרו אי פעם בישראל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
במקרה קניתי שלשום -

 

צמיגי כביש אפשר למצוא סביב ה-1000 ש"ח לרבייעיה. צמיגי 50/50 טובים מתחילים ב-1400-1500 ש"ח לסט. צמיגי שטח מלא זה כבר כמעט 2000 ש"ח.

 

לא רע בכלל, משום מה הייתי בטוח שזה יקר יותר.

 

עד כמה צמיגי 50/50 זה פשרה באורך חיים ונוחות נסיעה לעומת צמיגי כביש רגילים?

מה רכשת בסוף?

פורסם (נערך)
עד כמה צמיגי 50/50 זה פשרה באורך חיים ונוחות נסיעה לעומת צמיגי כביש רגילים?

 

הטריוס שלנו נועל מקסיס A/T 771.

אני יכול לומר שהם רועשים (עד כדי כך שהמנוע הרועש של הטריוס לא מתגבר על הרעש שהם עושים :-P).

לא היו לי צמיגי כביש עליה מעולם, כך שאני לא יכול לומר כלום לגבי צריכת הדלק.

אוחזים סביר בכביש (עד כמה שלמישהו יש אומץ לנהוג בטריוס בת 16 על המגבלות :-)) גם ברטוב.

 

לעומת זאת, בשטח הם כבר גרמו לי לא פעם לדפיקות לב מואצות.

אם זו לא רבעיה בת שנתיים שעלתה יותר מ-2000 שקל, הייתי נפטר מהם.

זה כנראה לא לפה ולא לשם.

 

*מה שכן, הסוליה מעוצבת יפה.

משווה לטריוס פוזה של רכב שטח אמיתי :-P

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

תודה לכולם על הברכות, שוב :) כיף כיף

 

לגבי הצמיגים בג'ימני הקודם היה לי מקסיס 8060 שטח מלא, הפעם אני שוקל לקחת AT771 כי זה רכב דיילי דרייבר..

 

מתי עושים טיול חרגו'קים משותף?

יאללה, מי לוקח על עצמו לארגן? עושה רושם שיש פה מספיק ג'ימנים לשיירה מכובדת. (יש גם כאלה שלא ראו את ההודעה הזאת, כמו הקופסא, אולי כדאי לפצל שרשור)

טיול ג'ימנים מטר מהבית? דברו אתי, אביא את אחי.

the more the merrier

בפגוש אספיר לא שמים את לוחית הרישוי ככה באמצע כמו שמורכב אצלך, אלא לוחית אמריקאית בצד.

וואלה? לא ראיתי הרבה עם פגושים כאלה, יש לך תמונה של ג'ימני עם סטאפ כזה? אולי באמת אשנה מיקום

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

תתחדש!

 

הבעלים הקודם עובד\ גר, במקרה, באיזור כפר- סבא?

 

במהלך השבועיים האחרונים יצא לי לראות אקזמפלר דומה, למכירה, לא רחוק מהעבודה- בפעם הבאה אצלם ואעלה הודעת מכירה בפורום היעודי.

 

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

NINJMNKY, תרכיב כמו אצלי בצד, תקנה סופר-7 ותדביק אותו.

 

ועוד משהו, תעיף את מגן הסרן הקדמי הזה של אספיר כמה שיותר מהר, אתה לא רכב פינוי שלג... והדבר הזה יתקע אותך מהר מאוד בשטח ויעשה לך נזקים.

 

 

6AISW0l.jpg

 

 

 

 

w4pcSyx.jpg

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
הבעלים הקודם עובד\ גר, במקרה, באיזור כפר- סבא?

 

בכלל לא, מהצפון הרחוק

 

NINJMNKY, תרכיב כמו אצלי בצד, תקנה סופר-7 ותדביק אותו.

 

ועוד משהו, תעיף את מגן הסרן הקדמי הזה של אספיר כמה שיותר מהר, אתה לא רכב פינוי שלג... והדבר הזה יתקע אותך מהר מאוד בשטח ויעשה לך נזקים.

 

נראה חתיך לגמרי ככה, נראה לי שאדביק בצד כמוך :-D

 

 

מה הבעיה עם מגן הסרן? אתה הבנאדם השני שאומר לי להעיף אותו, מה אתם יודעים שאני לא?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הבעיה איתו שהוא עושה יותר נזק מתועלת, זה מוצר מיותר, הוא בנוי ומורכב בצורה שקצת בוץ והוא ייצר לך התנגדת גבוהה מאוד כאשר הוא פועל כמו כף ובוץ נתקע בו ובין הסרן וזה יעצור אותך.

 

האיזור הזה לא רגיש כלל בג'ימני כך שאין מה להגן שם.

 

אם אתה רוצה להתפרע במיגונים - טרנספר, סף (לחצאיות הפלסטיק...) ואוזני מוטות רדיוס.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

תודה! נפתח שרשור ייעודי לטיול משותף, כל הזורמים מתבקשים להתגובב: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?552510-%D7%92%D7%99%D7%91%D7%95%D7%91-%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C-%D7%A9%D7%98%D7%97-%D7%A9%D7%9C-%D7%90%D7%A0%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9D-%D7%9E%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%95%D7%AA-CF-%D7%9E%D7%92%D7%95%D7%91%D7%91%D7%95%D7%AA

 

אם אתה רוצה להתפרע במיגונים - טרנספר, סף (לחצאיות הפלסטיק...) ואוזני מוטות רדיוס.

 

קיבלתי.

בביקור הקרוב במוסך יוסר המיגון הזה.

 

מיגון טראנספר ומוטות רדיוס זה מספר 2 ו-3 ברשימה שלי, בהתאמה. קודם כל צמיגים, כשיהיה קצת זמן לנשום

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023


×
×
  • תוכן חדש...