Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טפטופי שמן מהגיר? פולקסווגן ג'טה DSG 2011


PsyOr
שימו לב! השרשור הזה בן 3475 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא הצלחת לפרק את המכסה כי אתה נקבה :wink:. חזק כלפי מעלה.

 

1. תוציא את מדיד השמן.

2. פרק את פקק מילוי שמן מנוע.

3. משוך בחוזקה את המכסה כלפי מעלה. אתה יכול להתחיל בצד שאתה בטוח שלא מחובר אל המכסה שום רכיב.

 

למיטב זיכרוני במנוע 1.6L לא צריכה להיות בעיה בפירוק אלא רק בדגמי 1.6L FSI.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, באמת הייתי עדין מדי.. ;)

לא היה צורך להוציא את הפקק מילוי או את המדיד

 

פה זה החלק היחיד שראיתי שיש הזעה של שמן, אולי שם הבעיה?

 

20141030_204724_.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מציע לך לקפוץ למוסך רון או להמתין לתשובה שלו מכיוון שקשה לתת תשובה מדוייקת על סמך התכתבות על גבי הפורום.

 

בהתמונה נראה על פניו שהבאנד לא יושב במקומו לכן הצינור נראה רחב יותר בקצה ומאוד ייתכן שזו הסיבה לנזילה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי ובקשר לשטיפה וניקוי של האיזור מתחת לרכב (של החלק התחתון/אגן שמן, לא כל כך הבנתי מה זה החלק הזה) - יש סיכון כלשהו בחדירת מים למקומות לא רצויים?

פשוט נותן שפריץ עם צינור ומנגב מה שאפשר או שעושים את זה אחרת? (אני משוכנע שזה מה שגם ככה יעשו במוסך אז אם אפשר לעשות את זה לפני אז זה עדיף)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לנקות את תחתית הרכב ואיזור הגיר/מנוע בעזרת סבון כלים וצינור מים.

מקומות שהשמן והלכלוך לא יורדים אתה יכול לנקות בעזרת סמרטוט טבול בבנזין לבן שניתן לרכוש בכול טמבוריה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המענה מרק(10אתה)!

אז אין חשש לתת שטיפה בלחץ עם צינור? (אני שואל כי אין לי ליפט והשטיפה תתבצע בלחץ די גבוה של מים ככה שסביר להניח שזה יגיע לאיזורים הפנימיים יותר)

 

אגב, את החלקים האלה (הצינור ואפילו את כל החלק עם הפקק מילוי שמן) ניתן להחליף בלי צורך לפרק את המנוע או שזה בכלל מגיע קומפלט?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

עדכון קטן,

היום הייתי במוסך של היבואן, אמרו שזה מהמוח גיר (יש שם 2 ליטר שמן והוא דומה לשמן מנוע)

חבל שלא שאלתי יותר שאלות לעומק, הם אמרו שלא אמורה להיות עוד נזילה ולעקוב אחרי זה.

 

בקיצור כבר שהגעתי הביתה שמתי לב שעדיין יש נזילה, רק אציין שוב שה'נזילה' זה טפטופים בודדים של שמן, אפשר לראות בחלק התחתון של הרכב, ממבט ראשון עולה חשד למחזיר שמן אבל מסתבר שזה מהמוח גיר.

 

בכל מקרה עוד חודש חודשיים אני אמור לחזור למוסך לבצע טיפול שנתי אז אני שוב אשים דגש על הנזילה הזאת..למרות שלדעתי עדיין תהיה נזילה.

 

מישהו נתקל בתופעה הזאת? עד כמה זה קריטי בכלל?

המוח גיר זה לא המכטרוניקס? ממה שראיתי (בסרטונים ביוטיוב) השמן שלו אמור להיות בהיר, ובכלל, אחרי החלפת מכטרוניקס בdsg7 לא נראה לי שממלאים לו שוב שמן, תקנו אותי אם אני טועה, במידה וזה אכן קשור למוח גיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3475 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...