Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסט שנתי לאופנוע אספנות


alonb12345
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

קיבלתי את רישיון החדש לאופנוע אספנות מודל 1982 ומצוין שצריך

לטסט חייב אישור בלמים

ולטסט אישור מוסך מורשה

עד היום היה צריך רק אישור מוסך מורשה

אני שואל בבקשה החוק שונה הוא שיש טעות

 

בתודה רבה

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

kawasaki kz 1100 1982 יבוא לפני שנתים וחצי בארץ

 

נייס!

 

ישאר סטוק או יהפוך לקפה רייסר?

 

אתה מוזמן להצטרף

 

https://www.facebook.com/groups/caferaceril/

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוי, זה אופנוע נהדר...

ברשותי KZ400 בתהליך הסבה לקפה, ובנוסף, ימהה XJ550R שיעבור שדרוג רציני (מערכת הצתה והזרקה אלקטרונית, מבוססת מגהסקוירט)

ה-KZ110 אופנוע מוצלח מאוד, מעט כבד להיות רייסר של מסלול צפוף (לא שיש לנו מסלולים צפופים בארץ, או מסלולים בכלל) אבל אופנוע נהדר.

העלה כמה תמונות של האופנוע, שנוכל כולנו להינות ממנו :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...