Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

אבא שלי מתלבט האם כדאי להחליף את הרכב הנוכחי שלו בטנדר כבד בו ניתן לקזז מע"מ, להכיר בהוצאות וכד'.

כיום הוא נוסע על מאזדה CX5 מנוע 2000 סמ"ק.

נוסע בשנה מעל ל-30,000 ק"מ

משלם בערך 2000 ש"ח בחודש דלק.

כמובן שמשלם ביטוח, טסט טיפולים והכול ומזדכה על סכומים יחסית נמוכים (שליש מהמע"מ).

האם הדבר אכן משתלם?

האם הצריכת דלק של המפלצות האלה מספיק טובה כדי להצדיק את המעבר?

מאיזה ק"מ באמת כדאי לעשות את זה?

האם הטיפולים של טנדר לדוגמא סילברדו יקרים משמעותית או שזה מתקזז בסופו של דבר?

איזה טנדר עדיף? סילברדו? פורד? דודג'?

חשוב לציין שהוא לא מעמיס ציוד, הוא לא קבלן והכי חשוב לו זה הנוחות.

עד כמה הנוחות רעה מהמאזדה?

אילו מחלות ידועות בדגמים האלה?

האם זה שווה את המאמץ?

האם מישהו בדק את הנושא?

מישהו מחזיק באחד הדגמים האלה?

אני נגד, אבל הוא רוצה צעצוע והוא יכול להרשות לעצמו, מה אתם אומרים?

פורסם

אני אומר שעל רוב השאלות שלך יכול הרואה חשבון של אבא שלך לענות.

למעט שאלת הנוחות שזה רק אביך יענה אחרי נסיעת מבחן.

×
×
  • תוכן חדש...