Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי גולף CL , עכשיו לפני כמה ימים האוטו התחמם לי , עצרתי בצד בדקתי מים היה חסר הרבה מים , מילאתי יום למחרת הלכתי למוסך של דוד שלי , הוא בדק לחץ , אין נזילת מים , הוא בדק הרדיאטורים פועלים בול על 80 מעלות, ככה שזה לא הבעיה אצלם

קיצר המשכתי לנסוע עם האוטו , בדקתי לפני יומיים מים , היה חסר ממש קצת , אתמול והיום נסעתי עם האוטו קצת הרבה (אני מרמת גן נסעתי לת"א וחזרה) קיצר אחרכך בדקתי מים

היה חסר בסביבות ליטר.

 

מה נראה לכם הבעיה ?

ד"א אני מוכר תאוטו אז אני רוצה לסדר תבעייה הזאת לפני שאני אמכור אותו.

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם

מוזר...

 

אם אתה אומר שאין בעיית לחץ ואין נזילה, כנראה שהפקק של הרדיאטור לא אוטם כמו שצריך, ולכן במהלך הנסיעה מים יוצאים דרכו. תבדוק מה קורה כשהמנוע עובד וחם.

לא נראה לי שזה פריצת ראש מאחר ואם ליטר מים היו נכנסים למנוע נראה לי שהכותרת להודעה שלך היתה משהו בסגנון "כמה עולה מנוע משופץ לגולף?".

תבדוק טוב טוב נזילות..., נשמע תמוהה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מוזר...

 

אם אתה אומר שאין בעיית לחץ ואין נזילה, כנראה שהפקק של הרדיאטור לא אוטם כמו שצריך, ולכן במהלך הנסיעה מים יוצאים דרכו. תבדוק מה קורה כשהמנוע עובד וחם.

לא נראה לי שזה פריצת ראש מאחר ואם ליטר מים היו נכנסים למנוע נראה לי שהכותרת להודעה שלך היתה משהו בסגנון "כמה עולה מנוע משופץ לגולף?".

תבדוק טוב טוב נזילות..., נשמע תמוהה.

 

איתמר.

בהחלט יכול להיות אטם ראש, שכן המים לא חייבים להעלם לתוך הצילינדר, אלא החוצה, על הסעפת ולהתאדות (מנסיון אישי לצערי) ..

 

להחליף פקק ואם לא עוזר... ראש מנוע.

 

ורצוי לציין את הבעיה במכירה..

פורסם

זה לא ראש מנוע אם זה היה ראש המנוע האוטו היה מזייף ומתחמם הרבה יותר

האוטו התחמם לי לחום 100 שזה פס מעל החצי

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם
בהחלט יכול להיות אטם ראש, שכן המים לא חייבים להעלם לתוך הצילינדר, אלא החוצה, על הסעפת ולהתאדות (מנסיון אישי לצערי) ..

 

להחליף פקק ואם לא עוזר... ראש מנוע.

 

ורצוי לציין את הבעיה במכירה..

אין צורך לציין את זה כי אני הולך לתקן את זה לפני שאני אמכור אותה

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם

דרך אגב, טמפרטורה שבין 90 ל-100 מעלות תקינה ונורמלית לגולף עד שנת 95 או 94 , כך נאמר לי בצ'מפיון ירושלים כשביקשתי שיבדקו מדוע הרכב מגיע לחום הנ"ל(אבל אצלי לא נעלמים המים).

פורסם

קיצר הבעייה נפתרה, דוד שלי בדק מתחת לאוטו ראינו נזילה

היה חור בצינור ברזל וכל פעם נזל טיפה טיפה ככה שתוך כמה ימים זה חיסל לי באמת איזה ליטר .

:)

Renault Clio RSi 1995 :evil:

×
×
  • תוכן חדש...