Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדוע אין מצלמות DVR מובנות ברכב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקיצור זה שילוב של עלות מול תועלת.

כרגע היצרנים לא מזהים ביקוש כזה נרחב שיגרום להם באמת להשקיע בכך משאבים.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

לא כל כך בטוח שהרעיון להכניס מערכות תעוד כאלה בחוק או כסטנדרט הוא טוב בהיבט פרטיות וכו...

בכל תאונה השוטרים ישלפו את ההקלטות,השלב הבא יהיה שבכל עבירה ישלפו את ההקלטות והשלב הבא שבכל עבירה מחשב הרכב ינפיק דוח באופן אוטו.

פורסם
כן אבל לא מדובר על לוקסוס מדובר על אביזר בטיחותי שלדעתי שווה כמעט כמו ABS.

כמו שלABS מעכשיו יש תקנים וחוק כך צריך למצלמות.

מה אביזר בטיחות פה ?

זה עוזר נגד שוטרים נוכלים ובעיקר בשביל מציצנות.

לפי דעתי ברז עם כיור יותר שימושי באוטו

 

על קופסא שחורה מזמן התחילו לחשוב לשים בכול מכונית.

אם רוצים לתעד את הנסיעה זה יותר מתאים.

אייל

פורסם

ברוסיה כמעט לכול אחד יש מצלמה, בארץ עם הזמן אני פחות מופתע שמישהו נוסע עם מצלמה, באוטו דיפו התחילו למכור משהו מעפן ב120 שקל, בסופו של דבר היצרנים צריכים להחשיב את זה כחלק מאביזר/רמות גימור - מי שרוצה שישלם אפילו 2000 שקל(כשאפשר לקנות בנפרד ב 300 באיביי) ויקבל מוצר נוח ובטוח.

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

פורסם
למה תמיד להכניס את הישראלי לשיחה?

הלקוח הישראלי לא רלוונטי ליצרן הרכב והוא לא שיקול בתכנון רכב.

 

איך אתה מסביר את זה שהדגמים שנמכרים בחו״ל (ארה״ב) שונים מהדגמים שנמכרים בארץ, הן בעיצוב והן בפיצרים.

 

פורסם

זה מאוד נדיר.

אם כבר אז תסתכל על דגמים שנמכרים גם במקומות אחרים.

לדרום אפריקה יש דגמים משלה ופיצ'רים שונים, וגם לכל מדינה בדרום אמריקה, לפי אקלים ותרבות.

 

זה לא שאין DVR ברכבים כי בארץ לא צריך אותם, אלא כי פשוט לא צריך אותם בכל העולם.

×
×
  • תוכן חדש...