Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשהמנוע קר: פתח את מיכל העיבוי ומלא את כמות נוזל הקירור שחסרה. השאר את המיכל פתוח, הנע את המנוע והפעל חימום בעוצמה מירבית.

המתן עד שהמנוע יגיע לטמפ' עבודה ומאוורר הרדיאטור יתחיל לעבוד. אם יש אויר במערכת, אתה תראה עלייה איטית בגובה מפלס נוזל הקירור ואז במכה אחת ירידה שלו. זה הסימן לכך שהאויר הכלוא השתחרר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שלום לכולם,

 

לאחרונה פתחתי את מכסה המנוע ושמתי לב כי מיכל העיבוי כמעט ריק לחלוטין.

הוספתי מים מזוקקים עד הקו העליון ולאחר שלושה שבועות גובה המים ירד כבר באיזה 3-4 ס״מ

 

למה מים מזוקקים?יש להוסיף נוזל קרור תואם בלבד.

פורסם
בתור התחלה הייתי מחליף את פקק הרדיאטור אם קיים כזה

 

שלום לכולם,

 

לאחרונה פתחתי את מכסה המנוע ושמתי לב כי מיכל העיבוי כמעט ריק לחלוטין.

הוספתי מים מזוקקים עד הקו העליון ולאחר שלושה שבועות גובה המים ירד כבר באיזה 3-4 ס״מ

 

למה מים מזוקקים?יש להוסיף נוזל קרור תואם בלבד.

שני המגיבים מעלי צודקים וקרא בעיון את מה שהדגשתי בכחול ובאדום, והתייחס בהתאם.

החלף מכסה רדיאטור, והוסף רק מי קירור יעודים, לפי המלצת יצרן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אצלי אובחנה היום לאחר בשדיקה בלחץ נזילה מפלאנץ' הטרמוסטט.

הבדיקה הראתה חד משמעית שיש נזילה מבית הטרמוסטט עצמו.

הוחלף בית טרמוסטט+טרמוסטט+נוזל קירור במוסך כללי.

עלות 380 ש"ח. לא רוצה לחשוב כמה ייגבו בחברה על תיקון כזה ומה שעוד יותר מפליא-הרכב עבר לא מזמן את 50,000 הק"מ והוא בסה"כ בן 4-לא יודע מה נסגר כבר עם כל התקלות ההזויות הללו- לא מתאים ולא לעניין.

נהגתי במכוניות קוריאניות של יונדאי (גטס וI30) ולצערי,אני חייב לציין,שהאמינות היפנית שלהמאזה 3 ספיריט של אבי היקר עולה על שתיהן בכמה וכמה דרגות.

מסקנה:הרכב הבא בעוד 2-3 שנים יהיה יפני בלבד (מאזדה 3 ספיריט/הונדה מאובזרת ) כי כבר נמאס מכל ים התקלות הזה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון - היום בבוקר הייתי במוסך מורשה יונדאי, בדקו את הרכב ואמרו שהמערכת יבשה ואין נזילות.

עליי לציין שלא בדקו את הרכב בדיקת לחץ או דליפות אלא בדיקה וויזואלית של צינורות הרדיאטור והמוסכניק טען שאין שום בעייה.

הסברתי לו שכבר 3 פעמים המיכל התרוקן ומילאתי מים אמר שזה טבעי והכל בסדר.

בעיני קצת תמוהה, מה אתם חושבים / מציעים? האם ללכת למוסך נוסף לבדוק זאת או שבאמת הכל בסדר?

פורסם

כוונתי היא לרמוז לך בעדינות יתרה שהחאפר הזה חירטט אותך ברמות קשות ושעדיף לך לקבל חוו"ד נוספת מבעל מקצוע ראוי יותר, שגם יבצע בדיקה לדליפת לחץ.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

שני המגיבים מעלי צודקים וקרא בעיון את מה שהדגשתי בכחול ובאדום, והתייחס בהתאם.

החלף מכסה רדיאטור, והוסף רק מי קירור יעודים, לפי המלצת יצרן.

בברכה

צביקה

 

מה אתם חושבים / מציעים? האם ללכת למוסך נוסף לבדוק זאת או שבאמת הכל בסדר?

 

הציעו לך כבר מה לעשות.

פורסם

שני המגיבים מעלי צודקים וקרא בעיון את מה שהדגשתי בכחול ובאדום, והתייחס בהתאם.

החלף מכסה רדיאטור, והוסף רק מי קירור יעודים, לפי המלצת יצרן.

בברכה

צביקה

 

הציעו לך כבר מה לעשות.

 

הכתובת רשומה על הקיר, ובאותיות קידוש לבנה,אך הוא מסתנוור מהאורות הגבוהים , ולכן אינו רואה את תגובתי הקודמת המודגשת באדום!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ברור שהמפלס לא אמור לרדת, ובטוח שלא 3 מיכלים. חזור לבדיקה בלחץ ושוב- החלף פקק רדיאטור

פורסם

תודה למגיבים.

פקק רדיאטור תקין ע"פ המוסכניק וגם לי אין ספק שהוא תקין כי הוא תמיד נשאר יבש, אם הייתה נזילה ואפילו קטנה ביותר הייתי שם לב ורואה נזילה באיזור הפקק.

פורסם

כשהפקק רדיאטור לא תקין זה לא אומר שהוא רטוב אלא פשוט מאבדים נוזל קירור

פקק רדיאטור בודקים לא רק חזותית אלא עם מכשיר מיוחד

פורסם

חברים סליחה שאני מקפיץ.

אותה הבעיה בקיה פורטה 2010,הרכב עבר לפני שבוע וחצי טיפול 90K גדול והחלפו מי קירור. יצאתי מהמוסך כשהמפלס היה מעל הMAX, היום בדקתי על מנוע קר ולא היה שום דבר במיכל.

יש לציין שהרכב נוסע מעולה ללא שום תקלות והדבר המוזר היחיד הוא שלפעמים נשמע כמו רעש של חלחול מים מכיוון ההגה בעת הנעה של בוקר אך אין שום נזילות הנראות לעין ושום תקלות.

 

לחזור למורשה ולהסביר להם מה העיניין או להוסיף לבדי?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21


×
×
  • תוכן חדש...