Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לקנות מערכת מולטימדיה לסיאט איביזה

אני מדבר על די וי די

(יש לי סאב ומגבר בבית שרציתי לחבר גם שאני לא יודע כמה זה יעזור)

בכל מקרה

רציתי לשאול איזה מערכת אתם ממליצים ואם משהו יודע איזה גודל מתאים לסיאט איביזה 1400 שנה 2013

 

עוד שאלה שרציתי לשאול אם אני יקנה מהאינטרנט וינסה לחבר לבד זה מסובך או רק כמה חוטים? תודה רבה על העזרה

פורסם

בעיקרון רציתי לקנות מהאיביי או משהו בסגנון ואז התקציב שיש לי הייתי מביא משהו יותר איכותי

 

התקציב שלי הוא בערך 1200-1500 אבל זה גם תלוי בצורת ההתקנה אם זה פשוט ואני יוכל לעשות את זה לבד אז אני חוסך את התשלום של ההתקנה

 

ומה זה אומר 2DIN כל מערכת מולטימדיה שיש ל 2DIN מתאימה לרכב הזה?

פורסם

אוקיי אז מה עושים חברים

יש סיכוי שאני ינצליח להתקין אותה לבד?

חשבתי על איזה פיוניר מהאיבי תביאי לי המלצות בבקשה

תודה

פורסם

לא ניראה לי שתצליח להתקין לבד , בכל מקרה מכשיר מארה״ב דורש כיול עלות של דבר כזה בערך 700 שקל, תכנס לזאפ תראה שם מחירים ודגמים

פורסם

בסופו של דבר הוחלט ככה.

אני מזמין את המכשיר pioneer AVH-X2500bt

שאלתי את המוכר עם הוא מכויל לאירופה והוא גם תומך בעברית לפי מה שהוא אמר.

 

מה אתם אומרים? עדיין אני צריך להזמין לו פלסטיקה?

 

תודה רבה חברים.

×
×
  • תוכן חדש...