Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטרף לדעה שבשביל 3 חודשים חבל על הכסף. 3 חודשים לא יתנו לך שום דבר. עדיף להתאמן עם משקולות בבית ולנצל מתקנים בכל מני פארקים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני משלם בקאנטרי גבעתיים 3800 לשנה עם הנחת סטודנט.

317 לחודש.

בגלל שאני משלם את המנוי אני גם הולך כמעט כל יום וכבונוס יש כוסיות ומילפיות מזיעות.

 

 

לא יודע מה יותר מושך , המילף או הצעירות .

עדיף יוגה, הנוף שם יפה יותר.

 

יש לך ברח' מוהליבר בראשון .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

אגב,

הרגע פתחתי עיתון "ידיעות ראשון לציון" - חדר כושר VIM בראשון לציון 260 ש"ח לחודש.

זה שווה למי שמעוניין. אחלה חדר כושר, נמצא במתחם G מול הסינמה סיטי

Opel Adam S 2017

פורסם

תודה לכם ננסה להתקשר :)

ולכל אלה ששואלים מה יעזור לי חודשיים..

אני לא הולך להתאמן כדי שיהיה לי רק שריר אלא אני חייב לחזק את הגב, לכן אני רוצה ללכת למכון כושר.

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם

^^ בחודשיים אתה לא תחזק את הגב. לפחות לא בצורה משמעותית שתתן תמורה לסכומים היקרים האלה. החודשיים האלה אולי יהיו טובים במידה וכבר יש לך בסיס כלשהו ואתה כבר מתאמן תקופה מסוימת אז זה היה עוזר לך לשמור על מה שהשגת. אבל בשביל מתאמן מתחיל, מה שתשיג בחודשיים לא שווה את המחירים ההזויים האלה. לדעתי האישית והצנועה, או שתמצא מכון סביר ולא יקר או שתתאמן בבית/בחוץ

פורסם

העצה שלי ?



תתחיל בלהוריד את "אינסניטי" ותנסה להשלים את התכנית הזו, זה יוצא חודשיים ושבוע סה"כ - מבטיח לך שתגיע בכושר שיא (אם תעמוד באימון הזה , רוב האנשים שאני מכיר נשרו תוך שבוע).

בתור אחד שסיים את כל התהליך (ואני לא בן 18 מזמן .. :wink:) , אני יכול לומר לך שזה נפלא וזה יעשה ממך מכונה.

 

http://www.beachbody.com/product/fitness_programs/insanity.do

 

אם נשאר לך זמן, תעקוב אחרי הערוץ של החבר'ה האלה ביו-טיוב, זה יסגור לך כל פינה שתישאר פתוחה בענייני כוח וכד' :

http://youtu.be/RsfQVn8-QY8 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


 

(במידה והלינק שם לא עולה כראוי:
)

 

בהצלחה וגיוס קל ונעים .

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
ולכל אלה ששואלים מה יעזור לי חודשיים..

אני לא הולך להתאמן כדי שיהיה לי רק שריר אלא אני חייב לחזק את הגב, לכן אני רוצה ללכת למכון כושר.

 

1. מה כוונתך בלחזק את הגב?

 

2. מה אתה הולך לעשות בחדר הכושר כדי לחזק את הגב עפ הגדרתך?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לחזק את הגב? תרביץ אימונים על מתקן המתח השכונתי הקרוב... שכיבות שמיכה כפיפות בטן ומקבילים, זה האימונים שיכינו אותך לצבא בצורה המירבית, וחודשיים מספיקים כדי לשפר ה-מ-ו-ן! חדר כושר יעיל הרבה פחות להכנה לצבא.

פורסם

שתי אפשרויות להשיג מנוי זול:

1. יד שניה - להרבה אנשים נמאס/ מבינים שלא הולכים מספיק וכו׳ והם מוכרים ביד 2 את המנוי (אתה יכול גם לבדוק על לוח המודעות של המכון עצמו).

2. קופונים - מידי פעם מופיעים קופונים באתרים השונים על חודשי התנסות לחדרי כושר - נסה.

.We apologise for the inconvenience

פורסם
תודה לכם ננסה להתקשר :)

ולכל אלה ששואלים מה יעזור לי חודשיים..

אני לא הולך להתאמן כדי שיהיה לי רק שריר אלא אני חייב לחזק את הגב, לכן אני רוצה ללכת למכון כושר.

 

ל"חיזוק הגב" תברר על חוג פילאטיס. יתכן שאפילו קופת חולים שלך מנהלת קורס כזה. זה יצא לך הכי זול והכי אפקטיבי.

אתה צריך לעבוד גם על שרירי הבטן. בשביל הגב.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

תודה לכם, אבל אני לא מתכוון ללכת לפילאטיס כי אני רוצה גם קצת לפתח את הגוף, ולעלות מסתת שריר.

אני יחפש ביד 2 מנויים נראה מה יהיה :)

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם

אתה מבין שהוא צחק שרשם לך פילאטיס בידיוק כמו ש״לחזק את הגב״ נשמע כמו הלצה

 

הכי יפה שאתה עדיין בעניין של להרשם לחדר כושר וחושב שחודשיים יתנו לך פיתוח גוף והכנה לצבא (כולל חיזוק הגב כמובן) יותר מאימוני משקל גוף

 

איך נפלו מנויים...

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אתה מבין שהוא צחק שרשם לך פילאטיס בידיוק כמו ש״לחזק את הגב״ נשמע כמו הלצה

 

ממש לא צחקתי. אני מתייחס ברצינות למה שהוא ביקש. גם לנושא הגב וגם לנושא העלות.

אם יש לו בעיות גב, רוב הסיכויים שחודשיים מטויבציונים בחדר כושר יחריפו אותן.

הוא לא כתב שיש לו בעיות ויתכן גם שהוא יפול על חדר כושר שיש שם מדריכים מקצועיים והוא רק ירוויח. סוג של הימור.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

הוא לא דיבר על בעיות גב

 

הוא דיבר על חיזוק הגב שזה יכול להיות הרבה דברים אבל לא הייתי מדרג פילאטיס כהמלצה ראשונה לחיזוק גב באופן יעודי למלש״ב

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
תודה לכם, אבל אני לא מתכוון ללכת לפילאטיס כי אני רוצה גם קצת לפתח את הגוף, ולעלות מסתת שריר.

אני יחפש ביד 2 מנויים נראה מה יהיה :)

 

עכשיו סקרנת, לחזק את הגב או לפתח גוף ולהעלות מסת שריר?

איזה גב? גם תחתון? גב עליון? הסיבה בריאותית או שאתה רוצה להראות "גדול" יותר?

כמו כן, קשה לי לראות אותך מעלה מסת שריר משמעותית בשלושה חודשים.

לאדם שמתחיל מאפס ומתאמן נכון (בונה את השריר נכון מהבסיס ומונע פציעות ודלקות) התקופה המקובלת היא כחצי שנה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.


×
×
  • תוכן חדש...