Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ראשית, אל תשכח שאשתך אשמה. לא מעניין אף אחד שזה היה עמוד ענן ושרכב השתולל. בדיוק בשביל זה יש ביטוח.

שנית, איך אתה רואה שאין נזק? ברכבים החדשים, הפגושים מלאים באזורים סופגים וקורסים ועוד חלקי פלסטיק אשר נשברים במקרה של מכה ויש להחליפם, עלותם גבוהה.

קרובת משפחה נכנסה במישהו מאחור במהירות אפסית. הנזק שנראה בתמונות שלך הוא "כבד" לעומת מה שראו על הרכב (שלה) כיוון שלא הייתה אפילו שריטה. החשבון- 27,000 ש"ח (אף אחד לא עבד עלינו, קרובת המשפחה ממילא אשמה והיא (הביטוח) שילם). למה? נשברה תושבת הפנס ואיתה הפנס (מבפנים), תושבות מסוימות בפגוש ועוד. העלות גבוהה כיוון שמדובר ברכב גרמני יוקרתי (אם כי לא יקר במיוחד). לכן, נזק של 5000 שח במזדה, אם נשבר משהו פנימי נראה מנופח אבל אינו בלתי אפשרי.

 

לגבי המשפט, לא מדובר כאן בהיכל הצדק (ההזוי) של אהרון ברק, לא בקרב גלידיאטורים ברומא העתיקה ולא בטורניר טניס בווימבלדון. בית משפט לתביעות קטנות, סרט נע שבו המסמכים והעובדות היבשות מדברות. אשתך אשמה, זה לא מוכחש. יש נזק, לא מוכחש. חוו"ד שמאי שלוקח על עצמו אחריות וחתם, אלא אם כן כתוב שם דברים לא הגיוניים כמו "החלפת מנוע וחישוקי מגנזיום", יאללה עוברים למקרה הבא. אתה משלם. השטויות עם המדבקה והצבעים לא יעזרו לך, השופט אינו גשש בלש ולא רואים כלום בתמונות, ניתן בקלות להסביר את זה בכך שפירקו וצבעו/החליפו את הפגוש כולו (אם הייתה בו פגיעה אפילו קטנה זה הגיוני). יכול להיות ש5000 זה מנופח. אולם, כשיש לך עסק עם אנשים שאפילו לא מוכנים לשלם 500 שקל (?!?), לאחר שפגעו במישהו מאחור, שזה המינימום של המינימום, יום עבודה ושתי בירות, אתה מביא שמאי, מתקן, ושולח את החשבון. אם היית לפחות מבקש להביא שמאי משלך (שכבר היה עולה מעל 500 ש"ח..) והייתה בידך חוו"ד שמאי נגדית (אפילו אם "משוחדת") אז היה לך סיכוי. אולם, במצב הזה סביר להניח שאתה תשלם 5000 ש"ח + ריבית, הצמדה והוצאות (לא עו"ד, יום עבודה וכדומה). יכול להיות שיתמזל מזלך והשופט יהיה קצת אקטיבי ויחשוב שניפחו את זה יותר מדי ויטיל חלק מהמשקל על הצד השני. אולם, לדעתי, אתה יכול להיות בטוח שעם פחות מ2500-3000 ש"ח לא תצא מהסיפור הזה. עוד לא הבנתי מה הבעיה להפעיל את ביטוח צד ג' שלך (אם אין לך כזה, אין לך להלין אלא על עצמך ו/או להודות שלא נכנסת בפרארי המתרבות על כבישי ארצנו, או למצער, בב מ וו מכל סוג).

 

יש לציין שלא מדובר בייעוץ משפטי. אין להסתמך על הכתוב בשום אופן ולשום מטרה.

בהצלחה

 

יש הרבה טעויות בדבריך ואני לא מתכוון להתיחס להכל , לא יודע מה לגבי קרובת המשפחה שלך אבל במקרה שלי

אין כל נזק , כפי שרואים בתמונה .

 

התמונות עם " הנזקים " צצו כחודשיים לאחר התאונה .

איפה בין כל הדברים שכתבתי ראית אותי מתכחש לעובדה שאשתי אשמה ?

הפגיעה מאחור ואין ספק בכך , אבל ברגע שלא נגרם נזק אנחנו בוודאי לא נשלם למר חמדני תיקון קומפלט לטמבון וטיפול 10,000 .

 

" אנשים שלא מוכנים לשלם אפילו 500 ש"ח " ודבריך , זה ממש לא נכון !

הייתי משלם גם 20,000

אם היה נזק אמיתי !

 

 

"ברכבים חדשים הפגושים מלאים באיזורים סופגים קורסים" - תעשה לי טובה לא הכניסו חלקיקי יהלום בטמבונים של מאזדה 3 !

בכלל מר חמדני דיבר בהתחלה על "סדק במחזירי האור " שלפתע הפכו למנופצים לגמרי , אפילו בן אדם פוזל עם בעיות ראיה קשות יכול להבחין שהחורים שרואים בתמונה נגרמו בזדון על ידי מברג .

 

טיפש מי שחושב שהשופט הוא גשש בלש , אני לגמרי לא חושב שמדובר ב CSI מיאמי אבל עם כל הכבוד אני חושב ששופט צריך לעשות את עבודתו נאמנה ולהתיחס בכובד ראש לעובדות היבשות ולמצוא בהן את הצדק !!!

 

כמו שכבר ציינתי , רואים בבירור שלאחר התאונה אין כל נזק !

וחודשיים לאחר מכן כן יש נזקים , שבמידה והיו נגרמים על ידי אישתי היה ניתן להבחין בהם מיד לאחר התאונה !

העניין הוא לא ה 500 ש"ח , יש כאן עיקרון של צדק וסירוב להסחט על ידי אנשים קטנים שחושבים שקנו את כל מערכת המשפט בפוליסת ביטוח צד ג' !

 

אם השופט יחליט שנשלם , אז נשלם כמו גדולים !

 

ונפיק מזה לקחים לעתיד , אם יש צדק בדבריך העובדות מעוררות בי ובכל אדם אחר אשר חי במדינה הזאת בחילה וחלחלה לגבי ההתנהלות המערכת !

 

המקרה שלנו הוא קטן ושולי כחוט השערה , אבל אם גם במקרה כזה איאפשר לצפות לצדק .

אל לנו לשפוט את אלו שפוגעים ובורחים !

הם לא בורחים מהצדק , הם בורחים מהעוול שעלול להגרם להם אפילו אם הם לא אשמים !

פורסם

אני לא נגדך, פשוט נראה שאתה חי בחלל החיצון ולא מבין באיזו סביבה אתה פועל.

 

בפגוש אין יהלומים. מה שכן יש אלה חלקי פלסטיק רבים, מספיק שתושבת בורג אחת נשברת יש להחליף את הכל. תכלול בזה מע"מ ואת העבודה שיש לבצע כדי להגיע לחלק+עלות החלק (אין זה סוד שהשמאים מעט מנפחים וגם מכניסים עלות מלאה שסביר להניח שלא היית משלם אם היית נכנס לתיקון במוסך שבו אתה נוהג לבקר. היית יכול להמנע מהמצב הזה של פעולה חד צדדית אם היית משתף פעולה עם הרכב שבו פגעת, אשר לא ביקש הרבה, רק 500 ש"ח :? ) והגעת בקלות לאלפי שקלים בודדים כמו במקרה שלך.

מחזירי אור? על זה בלבד מבוסס דו"ח השמאי של 5000 ש"ח? כי אם כן אז אין לך בעיה. אם תפרט מה כתוב שם בדיוק נוכל להיות יותר חכמים. בתמונות שלך מרגע התאונה לא רואים את המחזיר אור שנטען ששבור.. רק את חציו וגם זה מטושטש.. ושוב, אתה צריך להבין שנזק פנימי לא רואים בתמונות, השופט יודע את זה (מניסיון) ונוהג לפסוק לפי דוח השמאי.

 

ושוב, חמדן לא חמדן (אגב, לא הייתי מציע לך לכנות מעל דפי הפורום אנשים בשמות גנאי שכאלה בלי להוכיח את הדברים כיוון שאם מדובר באנשים בעלי האמצעים/ידע/זמן/פנאי המתאימים אתה תמצא את עצמך בעוד הליכים משפטיים), אתם האשמים בתאונה ואפילו 500 ש"ח לא הסכמתם לשלם כיוון ש"לא נראה נזק" ? הרי לתקן שריטה מינימאלית עולה 500 ש"ח. ומה אם הייתה נכנסת ברכב יוקרתי וחדש? מי יחזיר את המצב לקדמותו (בלתי אפשרי גם אם יתקנו אלף תיקונים). 500 ש"ח זה סכום בגדר בדיחה והיית צריך לשלמו רק לפיצוי על עוגמת הנפש.

 

ועוד משהו, לא יודע מה היחס שלך לרכב שלך או במה אתה נוהג. אולם, המזדה שבה פגעת אינה מרצדס S אך עולה סכום שאין לזלזל בו ונקנה במיטב כספו של מישהו. וכן, אם פגעת בו יש לו זכות להחזיר את המצב לקדמותו גם אם זה אומר לפרק, לצבוע ולהחליף חלקים אשר עשויים להראות לאחר כחסרי חשיבות גם אם מדובר בעלות עבודה וחלקים של אלפי שקלים, על חשבון הפוגע (שוב, בשביל זה יש ביטוח. אם אין לך ביטוח צד ג', הנה שיעור לחיים). תכלס די נמאסה הגישה המזלזלת של "יאללה כולה נשיקה, כולה פח, כולה שריטה". אני די בטוח שגם כל מי שהסכים איתך כאן שבעל הרכב בו פגעת הוא "הנוכל" היה מדבר אחרת כאשר היו פוגעים בבבת עינו ואומרים "יאללה שריטה, תחליק".

 

אמרתי לך את דעתי (ויש לי ניסיון), עכשיו נותר לחכות לתוצאות, שוב, מאחל לך בהצלחה, תעדכן בבקשה.

שוב נציין כי אין להסתמך על המידע ואלה לא עצות או ייעוץ משפטי משום סוג.

פורסם

בוודאי שיש לנו ביטוח !

 

אתה קצת נשמע כאילו נשלחת להגיב על ידי מר חמדן !

 

כל עוד לא חשפתי את פרטיו האישיים הוא יכול ל.....

 

בקשר לשורה האחרונה שלך , אל חשש לרגע לא חשבתי לעשות זאת

פורסם

אם שמת לב האוטו אותו שלח השמאי הוא כחול, והרכב בוא פגעת הוא אפור כסוף, צבע הרכב אמור להיות רשום ברישיונות שבטח יגיעו לבית המשפט, הראה את זה לשופט והנה הוכחה מספיק טובה שהרכב שהשמאי העריך בכלל לא קשור למקרה, יותר מזה ברר אם הרכב שייך לאחד מבני משפחתם, לא סתם הם מנסים לתקן אותו בחינם !

פורסם

אין שום בעיה להעביר מספר רישוי מרכב לרכב, מה שכן בעייתי, בדו"ח השמאי אמור גם להופיע גם מספר השילדה של הרכב וגם צילום של לוחית הרישוי של היצרן שנמצאת בתא המנוע.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...