Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני רוצה לקנות מאיביי מצלמת רוורס, השאלה שלי האם אפשר להתקין אותה בגולף?

כי את המצךמה עצמה צריך לשים בבגאז מאחורה ובגולף זה שטוח.

האם ניתן להתקין אותה? והאם כדאי לקנות אותה ב 180 שח?

 

או שעדיף לקנות את מה שבלינק הראשון חיישנים אלחוטיים:

http://www.ebay.co.uk/itm/Wireless-Parking-Reversing-Sensor-4-Sensors-LED-Display-/370269606001?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item5635c9d071&clk_rvr_id=446784503551

 

 

 

http://www.ebay.co.uk/itm/CAR-REAR-VIEW-KIT-4-3-TFT-LCD-MONITOR-CAR-REVERSING-CAMERA-170-Angle-/110904507085?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item19d26c7acd

פורסם

אין לי מושג לגבי מצלמה מה שכן אני רכשתי חיישני רוורס מאייבי התקנתי אותם בעצמי ויצא מעולה וכל זה ב 55 שקלים

משתלם לא?

תרכוש חיישנים ותתקין אם יש לך ידיים זה לא כזה סיפור חוץ מקדיחה שיש לדייק...

×
×
  • תוכן חדש...