Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש יעוץ לרכישת מכונית "פאר" עד 100,000 ש"ח


Guest Anonymous
שימו לב! השרשור הזה בן 7763 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מסתבר שאני צריך להבהיר את עצמי...

קודם כל, מי שענה לי אחרון -רוני

"חבר'ה, כולכם מתעלמים מרשימת הדרישות שלו.

 

מקום ראשון - בטיחות.

מקום שני - יכולת ניהוג - כלומר הנאה מנהיגה.

"

רוני צודק. מקום ראשון -בטיחות (פאסיבית -עמידה בהתנגשות - וגם אקטיבית).

מקום שני: הנאה מנהיגה (זה גם קשור לבטיחות אקטיבית, כשחושבים על זה).

אכן ב.מ.וו סדרה 5 היא בראש הרשימה.

 

עכשיו תגובות לכל הההודעות לפי הסדר:

.1 שי (ראשון פבר' 02, 2003 0:42): ההגדרה שלי ל"פאר" היא כמו ההגדרה של המחירונים השונים: פאר או יוקרה. באופן אישי מה שאני מחפש זה לא כלכך פאר לשמו, אלא בטיחות ויכולות נהיגה.

מרצדס S וב.מ.וו סידרה 7 אכן עונות לדרישות, אבל הן יקרות מידי. אני חשבתי יותר בכיוון של מרצדס E ו-ב.מ.וו. סדרה 5, אם כבר.

 

2. רוני (ראשון פבר' 02, 2003 0:53): אני נוטה להסכים אם כל מה שכתבת. אבל האם תוכל לפרט מדוע אי אפשר למצוא מכונית בת 7-8 עם אמינות ושמירת ערך?

 

3. בועז (ראשון פבר' 02, 2003 1:11 ) נשמע מענין, למרות ירידת הערך הגדולה. איך הביצועים של במבחני ריסוק?

 

4. סטרלינג (ראשון פבר' 02, 2003 1:18 ) הסאאב בהחלט בראש הרשימה שלי. הבעיה איתה היא ירידת ערך גדולה עוד יותר מאשר הלנצ'ה, וגם ניתן להשיג אותה רק מהטרייד-אין של UMI, שגם הם גוזרים קופון. אני עדיין מתלבט.

 

5. מצמץ: לא מצאתי קדילק בשום מקום.

 

6. רדרוז: לגבי האומגה: בהחלט רעיון. לא חשבתי על זה. אני אבדוק.

קדילק ויגואר - לא מצאתי וגם אני בספק אם אעמוד בהוצאות הדלק.

חשבתי רבות על ה- A6, אבל היא קבלה ציונים נמוכים בכל מבחני הריסוק שקראתי (גם האירופאים וגם האמריקאים). אבל למה אתה לא אוהב אותה?

 

7. zvit: משם מה כם מי שדיברתי איתו השמיץ את עלויות התחזוקה של הוולוו. מה דעתך?

 

8. alfa_draco: איך הבטיחות הפאסיבית של האלפה?

 

ושוב תודה מקרב לב לכל מי שענה לי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו תגובות לכל הההודעות לפי הסדר:

.1 שי (ראשון פבר' 02, 2003 0:42): ההגדרה שלי ל"פאר" היא כמו ההגדרה של המחירונים השונים: פאר או יוקרה. באופן אישי מה שאני מחפש זה לא כלכך פאר לשמו, אלא בטיחות ויכולות נהיגה.

מרצדס S וב.מ.וו סידרה 7 אכן עונות לדרישות, אבל הן יקרות מידי. אני חשבתי יותר בכיוון של מרצדס E ו-ב.מ.וו. סדרה 5, אם כבר.

2. רוני (ראשון פבר' 02, 2003 0:53): אני נוטה להסכים אם כל מה שכתבת. אבל האם תוכל לפרט מדוע אי אפשר למצוא מכונית בת 7-8 עם אמינות ושמירת ערך?

3. בועז (ראשון פבר' 02, 2003 1:11 ) נשמע מענין, למרות ירידת הערך הגדולה. איך הביצועים של במבחני ריסוק?

4. סטרלינג (ראשון פבר' 02, 2003 1:18 ) הסאאב בהחלט בראש הרשימה שלי. הבעיה איתה היא ירידת ערך גדולה עוד יותר מאשר הלנצ'ה, וגם ניתן להשיג אותה רק מהטרייד-אין של UMI, שגם הם גוזרים קופון. אני עדיין מתלבט.

5. מצמץ: לא מצאתי קדילק בשום מקום.

6. רדרוז: לגבי האומגה: בהחלט רעיון. לא חשבתי על זה. אני אבדוק.

קדילק ויגואר - לא מצאתי וגם אני בספק אם אעמוד בהוצאות הדלק.

חשבתי רבות על ה- A6, אבל היא קבלה ציונים נמוכים בכל מבחני הריסוק שקראתי (גם האירופאים וגם האמריקאים). אבל למה אתה לא אוהב אותה?

7. zvit: משם מה כם מי שדיברתי איתו השמיץ את עלויות התחזוקה של הוולוו. מה דעתך?

8. alfa_draco: איך הבטיחות הפאסיבית של האלפה?

 

ננסה לענות לך בקצרה על כל השאלות ונשאיר מקום לפרוט על ידי שאר החברים:

1. לא תמצא יכולת נהיגה כמו של הסדרה-5, למעט ב...סדרה-3.

2. אפשר למצוא, אבל בגיל כזה כבר הפאקטור העיקרי הוא כיצד הרכב תוחזק ונשמר ופחות האמינות שלו בשמועות וסיפורים.

3. תוותר על האומגה. היא מיושנת מאוד ולא מצטיינת מבחינה דינמית. כמו כן, יש לה רק 3 כוכבים בניסוי הריסוק - הציון הנמוך ביותר בקבוצתה.

4. הסאאב לא תציע לך חבילה טובה כמו הב.מ.וו או המרצדס אבל היא זולה. האחזקה שלה עלולה להיות מלווה בסכומים גבוהים בגלל אמינות לא מושלמת בעליל.

5. וטוב שכך. מלבד יחידת הנעה משכנעת הקאדילק לא מציעה הרבה.

6. הA6 לא מציעה יכולת דינמית או בטיחות כמו של הב.מ.וו המקבילה. היא זולה יחסית.

7. אני לא מכיר את עלויות האחזקה של הוולבו אבל מבחינה דינמית היא נחותה מהגרמניות. הבטיחות זהה.

8. לא נבחנה, אבל ה147 שמתבססת על אותה פלטפורמה (להבדיל, אבל העקרון דומה) קיבלה ציון נמוך מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסתבר שאני צריך להבהיר את עצמי...

קודם כל, מי שענה לי אחרון -רוני

"חבר'ה, כולכם מתעלמים מרשימת הדרישות שלו.

 

מקום ראשון - בטיחות.

מקום שני - יכולת ניהוג - כלומר הנאה מנהיגה.

"

רוני צודק. מקום ראשון -בטיחות (פאסיבית -עמידה בהתנגשות - וגם אקטיבית).

מקום שני: הנאה מנהיגה (זה גם קשור לבטיחות אקטיבית, כשחושבים על זה).

אכן ב.מ.וו סדרה 5 היא בראש הרשימה.

 

עכשיו תגובות לכל הההודעות לפי הסדר:

.1 שי (ראשון פבר' 02, 2003 0:42): ההגדרה שלי ל"פאר" היא כמו ההגדרה של המחירונים השונים: פאר או יוקרה. באופן אישי מה שאני מחפש זה לא כלכך פאר לשמו, אלא בטיחות ויכולות נהיגה.

מרצדס S וב.מ.וו סידרה 7 אכן עונות לדרישות, אבל הן יקרות מידי. אני חשבתי יותר בכיוון של מרצדס E ו-ב.מ.וו. סדרה 5, אם כבר.

 

2. רוני (ראשון פבר' 02, 2003 0:53): אני נוטה להסכים אם כל מה שכתבת. אבל האם תוכל לפרט מדוע אי אפשר למצוא מכונית בת 7-8 עם אמינות ושמירת ערך?

 

3. בועז (ראשון פבר' 02, 2003 1:11 ) נשמע מענין, למרות ירידת הערך הגדולה. איך הביצועים של במבחני ריסוק?

 

4. סטרלינג (ראשון פבר' 02, 2003 1:18 ) הסאאב בהחלט בראש הרשימה שלי. הבעיה איתה היא ירידת ערך גדולה עוד יותר מאשר הלנצ'ה, וגם ניתן להשיג אותה רק מהטרייד-אין של UMI, שגם הם גוזרים קופון. אני עדיין מתלבט.

 

5. מצמץ: לא מצאתי קדילק בשום מקום.

 

6. רדרוז: לגבי האומגה: בהחלט רעיון. לא חשבתי על זה. אני אבדוק.

קדילק ויגואר - לא מצאתי וגם אני בספק אם אעמוד בהוצאות הדלק.

חשבתי רבות על ה- A6, אבל היא קבלה ציונים נמוכים בכל מבחני הריסוק שקראתי (גם האירופאים וגם האמריקאים). אבל למה אתה לא אוהב אותה?

 

7. zvit: משם מה כם מי שדיברתי איתו השמיץ את עלויות התחזוקה של הוולוו. מה דעתך?

 

8. alfa_draco: איך הבטיחות הפאסיבית של האלפה?

 

ושוב תודה מקרב לב לכל מי שענה לי!

 

אין לי משהו נגד ה-A6, יש לי משהו נגד צ'מפיון בכלליות ולכן אני מנוע מלהמליץ עליה . . .

אכן אם אתה חושב בכיוון של קאדילאק או יגואר ההוצאות דלק הולכות להיות רצחניות (אבל אל תצפה להוצאות נורמליות ממנוע 6 צלינדרים !!! הצריכת דלק מתחיל מ-1:8 ומגיעה ללא בעיה גם ל-1:6 באומגה ובאלפא 156 2500 סמ"ק), תוסיף גם שחוץ מכח אין לרכבים האלה הרבה מה להציע בקטע של הנאה מנהיגה

 

לרוני, להבדיל מרוב המכוניות שהוזכרו פה (חוץ מ-BMW) האומגה היא הנעה אחורית !!!

אני אומר לך שהרכב אומנם לא ספורטיבי בטרוף, אבל לספק הנעה הוא יכול (ולא רק לי :mad:!!!), במיוחד כאשר אתה מנתק את הבקרת אחיזה ואז הזנב מתחיל "לחיות" וכל פניה הופכת לתענוג . . .

חוץ מזה האומגה מכויילת בצורה מצויינת !!! היא לא רכה מדיי, היא מאוד מאוד נוחה אבל עדיין יש לה אחיזה מצויינת . . .

אני לא אתחיל להשוות את האומגה לאיכויות נהיגה של BMW כי בסעיף הזה אני בטוח שהאומגה נופלת למרות שאני בטוח שהיא תוכל לתת פייט טוב. בכל שאר הדברים האומגה מצטיינת, נוחות, איבזור, פינוק (אפילו מראה) וכו' . . .

הפער בין האומגה ל-BMW סדרה 5 הוא כמעט 5 שנים !!! אפילו מכוניות יפאניות בגיל הזה יתחילו להראות סימנים של בלאי טבעי לעומת רכב בן 3 שנים שרק עכשיו יצא מאחריות יצרן !!!

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלויות תחזוקה של וולוו:

 

אחרי 12 שנה שלוש מכוניות ולמעלה מ-300,000 ק"מ של ניסון אישי עפ וולוו

 

אם מטפלים בה בזמן, ונכון אין הרבה מכוניות ברמתה שתחזוקתן זולה יותר.

 

ה-240/740/940 היו סלחניות משהו באשר לקפדניות הטיפול.

 

ב-S70/850 יש להקפיד על הסטוריית טיפולים ידועה כי המכונית מאד רגישה וחייבת טיפול נכון.

 

כמו"כ בנוגע לטורבו עדיפה מכונית שנסעה הרבה ק"מ בינעירוני ממכונית שנסעה מעט בעירוני.

 

זמינות חלפים: יבואן וולוו אינו עושה קיצורי דרך בעניין ודואג לאספקת חלפים סדירה לכל הדגמים (אפילו אילו משנות ה-70!)

לעומת UMI סמל"ת ודומיהם שאינם מצטיינים בעניין...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הממ... באמת לא מצאתי נתונים מוסמכים על בטיחות פסיבית של ה-156. מה שכן, אפשר לומר ש-

 

(א) היא מאובזרת ביותר, בכל אביזרי הבטיחות שאתה יכול לרצות.

 

(ב) למרות פלטפורמה בסיסית משותפת, ההבדלים בין ה-147 ל-156 מספיק גדולים כדי שלא ניתן יהיה להשליך מציון NCAP של 147 לגבי ה- 156. לשתי המכוניות מידות ופרופורציות שונות, מבנה שונה של תא מנוע ותא נוסעים, וכו'.

 

ובכל זאת, אני מעריך שאם הבטיחות הפסיבית היא קריטריון חשוב יותר מאשר מדדים דינמיים של המכונית, יש אופציות עדיפות (לפחות מבחינת זה שיהיה לך "ראש שקט").

 

ועוד דבר קטן, במאמר מוסגר - בהסתייגות שזה לא סקר, אלא סתם התרשמות שלי מקריאה של כתבות על תאונות כל יום - יש הרבה תאונות עם ב.מ.וו, אולי בגלל שנהגים רבים לא עובדים נכון עם ההנעה האחורית, ולא קראתי על תאונה עם ה-156...

 

מה אני אגיד לך, לך על סאאב.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד דבר קטן, במאמר מוסגר - בהסתייגות שזה לא סקר, אלא סתם התרשמות שלי מקריאה של כתבות על תאונות כל יום - יש הרבה תאונות עם ב.מ.וו, אולי בגלל שנהגים רבים לא עובדים נכון עם ההנעה האחורית, ולא קראתי על תאונה עם ה-156...

 

אולי בגלל ש156 נמכרו בקושי עשירית מכמות הב.מ.וו...

(או כי קהל היעד של ב.מ.וו בעייתי. ולא אמרתי ערסים. אופס, כרגע אמרתי ערסים :shock: אויי! אמרתי את זה שוב! :oops: )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רדרוז, אתה יודע מה, אני לא אתווכח איתך. רק אגיד כי אמנם לא נהגתי (אז תביא סיבוב :wink: ) אבל קצת קשה לי להאמין שהאומגה אפילו מתקרבת לב.מ.וו מבחינת ניהוג והתנהגות. פשוט אין שום אינדיקציה לכך בשום מקום. מניסיוני, כשאין עשן, אין גם אש...

 

בנוגע לעובדה שאתה מזכיר כל הזמן שהיא הנעה אחורית:

 

1. גם לוולבו ישנות יש הנעה אחורית.

2. בשביל לנצל את יתרונות ההנעה האחורית צריך ידע רב בנהיגה.

3. רוב הסיכויים שבכלל לא מרגישים באומגה שההנעה מגיעה מאחור, אפילו עם ניתוק הבקרות.

4. גם לאופניים יש הנעה אחורית.

5. האומגה בראש ובראשונה נוחה, מרווחת, מאובזרת, משייטת, מפנקת... רק בסוף היא גם הנעה אחורית. הב.מ.וו סדרה 5 היא תמיד וקודם כל מכונת נהיגה. זה ההבדל.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רדרוז, אתה יודע מה, אני לא אתווכח איתך. רק אגיד כי אמנם לא נהגתי (אז תביא סיבוב :wink: ) אבל קצת קשה לי להאמין שהאומגה אפילו מתקרבת לב.מ.וו מבחינת ניהוג והתנהגות. פשוט אין שום אינדיקציה לכך בשום מקום. מניסיוני, כשאין עשן, אין גם אש...

 

בנוגע לעובדה שאתה מזכיר כל הזמן שהיא הנעה אחורית:

 

1. גם לוולבו ישנות יש הנעה אחורית.

2. בשביל לנצל את יתרונות ההנעה האחורית צריך ידע רב בנהיגה.

3. רוב הסיכויים שבכלל לא מרגישים באומגה שההנעה מגיעה מאחור, אפילו עם ניתוק הבקרות.

4. גם לאופניים יש הנעה אחורית.

5. האומגה בראש ובראשונה נוחה, מרווחת, מאובזרת, משייטת, מפנקת... רק בסוף היא גם הנעה אחורית. הב.מ.וו סדרה 5 היא תמיד וקודם כל מכונת נהיגה. זה ההבדל.

 

רוני

 

אאאאאאאאוווווווו, ועוד איך מרגישים שהיא הנעה אחורית !!! אתה גם מוזמן לעשות נסיעת מבחן, אני כנראה לא אגיע למפגש ביום שישי בגלל שאני אהיה בקריות אבל ביום שישי הבא אני אשמח לתת לך סיבוב (אפילו איציק קיבל :wink:) . . .

אני מסכים אתך שהסדרה 5 תהיה הרבה יותר מהנה לנהיגה, אבל תתפלא שעד כמה שהאומגה מכויילת לנוחות היא עדיין לא ספינתית . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7763 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...