Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם חברים וחברות!

 

בדייהטסו שרייד 1998 שלי יש כתם שמן על המנוע וגם כל האיזור מתחת למנוע קצת רטוב.

אין לי שמץ של מושג מה זה יכול להיות ומאיפה הנזילה.

העלתי תמונה ואשמח לשמוע את דעתכם וכמובן לדעת אם הנזק רציני ודחוף לטיפול.

 

508945cb8722d.jpg

פורסם

אתם מכסה שסתומים נמצא בין המכסה הכסוף שכתוב עליו DAIHATSU

16 VALVE לבין ראש מנוע.

 

הנזילה נראית ישנה, השמן נראה יבש, האם זה באמת המצב?

 

יכול להיות שכבר החליפו אטם מכסה שסתומים, ולא ניקו את האיזור.

 

 

פורסם

אכן ישנה. קניתי את הרכב לפני כחודש, הכתם היה קיים.

ועכשיו כשאני מסתכל על הרישומים של כל הטיפולים של הרכב, רשום לי בטיפול האחרון

מסנן שמן - כללי

טלפז - שמן מנוע 3.5 ליטר

מסנן אוויר

נוזל בלמים

בורג ר' שמן

אטם ר' שמן

גז למזגן

 

אני לא מבין יותר מדי מה זה אומר אבל לדעתי מדובר על האטם הנכון. אני צודק או לא?

פורסם

לא, מדובר על אטם של בורג ריקון שמן.

העלות שלו אמורה להיות 3-5 שקלים.

 

 

תנקה את השמן, כשהמנוע קר לגמרי!

ותעקוב. לדעתי לא נוזל משם יותר.

 

 

פורסם
לא, מדובר על אטם של בורג ריקון שמן.

העלות שלו אמורה להיות 3-5 שקלים.

 

 

תנקה את השמן, כשהמנוע קר לגמרי!

ותעקוב. לדעתי לא נוזל משם יותר.

 

 

אוקיי, אנקה בבוקר ונראה מה התוצאות מאוחר יותר.

ומה יש לך להגיד על הרטיבות הלא כל כך רצינית אבל בכל זאת, שים לב שליד מכסה שמן מנוע יש רטיבות, זה נורמאלי?

וכמו כן גם כל האיזור שמתחת למנוע רטוב, מתחת לרכב אין שלוליות של שמן וגם לא חסר שמן אף פעם ברכב.

משהו שאפשר להתעלם ממנו או שכדאי לבדוק את זה?

×
×
  • תוכן חדש...