Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה ברמה גבוהה מאוד! וגם המחיר שלה...

 

בכל מקרה רצויי מאוד שתשמע אותם לפני כי לא כולם מתלהבים מאיך שהם נשמעים.

תריץ חיפוש אני בטוח שתמצא עוד פרטים עלייה.

אומרים שהם מתאימים למוסיקה קלאסית בעיקר.

 

אישית לא שמעתי אותם.

LANCIA DELTA TURBO

פורסם

שמעתי רמקולים שלהם מסדרה נמוכה יחסית, רמקול באמת ברמה גבוהה מאוד עם איכות צליל מאוד נעימה לאוזן!

חברה ברמה גבוה מאוד, בין הטובות ביותר שיש!

פורסם

אין דבר כזה מתאימים למוזיקה קלאסית בעיקר

 

אלה האוזניים של הבן אדם שאוהבות צלילים רכים או מתכתיים יותר - קרב בסגנון מורל נגד רוקפורד.

הרמקולים ינגנו מה שתגדיר להם - האוזניים שלך יאהבו או לא יאהבו את הגוון של הצליל.

פורסם
אין דבר כזה מתאימים למוזיקה קלאסית בעיקר

 

אלה האוזניים של הבן אדם שאוהבות צלילים רכים או מתכתיים יותר - קרב בסגנון מורל נגד רוקפורד.

הרמקולים ינגנו מה שתגדיר להם - האוזניים שלך יאהבו או לא יאהבו את הגוון של הצליל.

צודק SOUNDWAVE . הרמקולים של פוקל אכן נחשבים לטובים מאד, והמון אנשים מאד אוהבים אותם.

לטעם שלי הם ממש לא קולעים, הטוויטר חד מדי, ומתכתי, למיד באס סאונד טוב, שקוף ומפורט, אך הטוויטרים

ממש מציקים. הMOREL, וה DYNAUDIO נשמעים לטעמי הרבה יותר טוב.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

חברה ברמה עולמית,יצרן אמיתי,קשה לי לשמוע את ההגדרות האלה טויטר מציק,או חד,לפחות לא ברמה המדוברת הזו.ברמה כזאת של איכות למתקין השפעה מכרעת על התוצאות והמבין יבין!!!

פורסם

אני לא מבין למה קשה לך לשמוע...

 

שמעת פעם על טעם אישי?

ואז מה אם פוקל הוא יצרן "אמיתי"? זה עושה אותו קולע לכל הטעמים?

וברור שלהתקנה השפעה מכרעת, אך לא שמעת על אופי של סאונד ברמקול?

או כיוון של חברה יצרנית ליעד מסוים?

 

חומר למחשבה.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

אני מדבר על נסיוני האישי וטעמי האישי בלבד.מנסיוני האישי שמעתי רמקולים רבים(בעיקר במסגרת עבודתי)לאזניי הטויטר לא הציק,מעבר לטעמי האישי קראתי הרבה מבחנים השוואתיים,והפוקל נחשב כרמקול עם התוצאה הטובה ביותר בעיקר בסגנון הקלאסי(כך הגדירו אותו)

פורסם

תראה אודי,

 

על זה נאמר, כל אחד והטעם שלו.

אני שמעתי את הUTOPIA של פוקל שנחשבת, אם אינני טועה, הסדרה הגבוהה שלהם,

ולא אהבתי את התוצאה, בטח ביחס למחיר.

 

ובכלל, ביקורות וכל מיני ירחונים למיניהם, בד"כ מונעים ע"י אינטרסים כאלה ואחרים.

למשל הירחון המוביל בתחום האודיו לבית שנקרא: WHAT HI-FI , נותן ביקורות קבועות

(רעות) למוצרי אודיו מארה"ב. שם (באנגליה) לא אוהבים אותם, ורוצים למכור מהתוצרת המקומית.

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שמעתי עליהם רק דברים טובים

יש לי נסיום עם סט אחד שלהם שאין ל מושג איזה דגם הוא נקנה לפני בערך 3 שנים במחיר גבוה ש 3000 שקל יוצא לי לשמוע בו הרבה ושומעים ממש ממש מצויין !

( ברכב של חבר של אחותי והוא לא יודע איזה דגם זה... )

×
×
  • תוכן חדש...