Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה ההבדל בין TSI לבין TFSI?


ibiza2010
שימו לב! השרשור הזה בן 4144 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רציתי לדעת מה ההבדל בין שני המנועים האלה בהנחה ששניהם 2 ליטר.

 

והאם המנוע של ה-S3 קואטרו 09 נחשב למוצלח ואמין? האם יש לדגם "מחלות" כלשהם?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגולף GTI/לאון FR/אודי A3 (לא S3!)

עומד המנוע ה״מתוקן״ 2.0TSI (בהתחשב בעובדה שכל הרכבים משנת 2009 ומעלה).

 

ב-S3 וב-Cupra עומד מנוע TFSI בעל המחלות השונות (משאבת דלק).

 

לכל מנוע יש מחלות ב-TSI יש פשוט פחות.

אין שום חשש אמיתי מלקחת מנוע TFSI,רק לבדוק היטב את מצב הכוסית (רכב סטנדרטי כל 40 אלף ומשופר כל 20 אלף).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כוסית אם פותחים אז כבר מחליפים, מי קבע 20 למשופר 40 ללא משופר? סלח לי אבל זו שטות אנו החלפתח אתמול והרכב עבר 30 אלף ואני לא סטנדרט ולפי מצב הכוסית חייה עוד ארוכים, לעומת זאת אם החלפתה משאבה אז כן שווה לבדוק בתכיפות גבוהה יותר אבל אם אתה רק סטייג 1 תיהיה רגוע 40 זה מוגזם מדי אפשר הרבה אחרי.

אינני מומחה בתחום הרכב, נא לקחת כל מה שנרשם ע"י בערבון מוגבל. אין להתייחס לרשום כעל מידע אמין ומדוייק אלא כעל מידע של חובב רכב בלבד!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילו מחלות יש במנועי הTFSI ?

 

משאבת הדלק ממש לא ידועה כבעייתית. ישנו צורך לשדרג אותה כשעוברים לסטייג' 2 + אבל בהחלט לא מחלה קבועה...

(אלא אם יש משהו שאני לא יודע...).

 

כוסית? נו באמת.

חלק שיש בו בלאי טבעי (מהיר יותר ברכבים משופרים... מהיר יותר = 50K במקום, 70K נניח).

בחברה עולה כ-500 ש"ח + מע"מ. בחו"ל פחות מחצי.

גם בארץ אפשר למצוא במחיר זול יותר.

 

אגב,

דווקא מנוע ה-TFSI ה"ישן" הוא החזק שבין השניים, הודות לקאמשפט יניקה אחר ממנועי הTSI, יחס דחיסה נמוך יותר ותלתלים חזקים יותר.

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין S3 עם TSI רק TFSI. כל מנועי ה-2.0 עם הספק של 240-270 כ"ס אלה TFSI עם מגדש K04.

 

ה-2.0TSI קיים ב-GTI ובלאון FR עם 211 כ"ס.

 

ובשירוקו

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילו מחלות יש במנועי הTFSI ?

 

משאבת הדלק ממש לא ידועה כבעייתית. ישנו צורך לשדרג אותה כשעוברים לסטייג' 2 + אבל בהחלט לא מחלה קבועה...

(אלא אם יש משהו שאני לא יודע...).

 

כוסית? נו באמת.

חלק שיש בו בלאי טבעי (מהיר יותר ברכבים משופרים... מהיר יותר = 50K במקום, 70K נניח).

בחברה עולה כ-500 ש"ח + מע"מ. בחו"ל פחות מחצי.

גם בארץ אפשר למצוא במחיר זול יותר.

 

אגב,

דווקא מנוע ה-TFSI ה"ישן" הוא החזק שבין השניים, הודות לקאמשפט יניקה אחר ממנועי הTSI, יחס דחיסה נמוך יותר ותלתלים חזקים יותר.

 

גיא

 

אתה מתבלבל בין ה-TFSI עם ה-200 כ"ס לבין זה עם ה-K04 שמותקן אצלך, הוא עם תלתלים מחוזקים וכו'.

 

סה"כ גם ה-2.0TFSI הוא מנוע אמין מאד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4144 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...