Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מילה טובה על צ'מפיון


juop
שימו לב! השרשור הזה בן 4535 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נשאלתי, מה זה- LEMON CAR

לימון זו מכונית, בדרך כלל חדשה, שהתגלה בה פגם רציני ממש לאחר שניקנתה.

כל רכב עם בעיות חמורות רבות ניתן לכנות "לימון".

ובהרחבה, כל מוצר עם פגמים גדולים מדי או קשים כדי לשרת את מטרתו ניתן לתאר "לימון".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כבעל רכב פולקסווגן חדש, אני יכול להעיד שהרמה המקצועית והשירות במוסכי היבואן שביקרתי בהם היא מאוד מאוד נמוכה. אם לא הייתי עם היד על הדופק וחוקר כל דבר בפורומים ובאינטרנט, הרכב היה יכול להיות במצב די גרוע. רכב של VAG קונים רק יד שנייה ואח"כ הולכים לטפל במוסך שאתם סומכים עליו. די עצוב, הרכבים עצמם מעולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לזה שמעליי, אתה כל כך צודק! אני קניתי רכב יד שניה מהקונצרן, חוץ מחלפים זולים לא מתקרב למוסכי המורשה.

*** לקחת את רשמיי בערבון מוגבל ***

*** הנעה קידמית עם הרבה הנאה ***

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שהשרות בישראל צריך להיות שונה מהשרות בארה"ב. וכן יש גם אמריקאים שעושים שימוש בלתי סביר.

 

את האינפיניטי רכשתי עם 100K מייל על השעון, האחריות פגה מזמן, לקחתי אותה פעם אחת למוסך המרכזי על גרר, זה היה כאשר איבדתי את המפתח האחרון שלי, הרכב הגיע לסוכנות, אני נכנס למשרד, מנהלת שירות חביבה, המפתח הוא מפתח חכם בלה בלה בלה שעולה כמעט 500 דולרים, חייבים לקדד אותו וכל הקשקושים, אני יושב, היא קוראת לאחד העובדים שיביא לנו קפה, מדברים, היא מכניסה את הפרטים שלי למחשב (הוא עדיין הופיע על הבעלים הקודמים) והיא אומרת לי שהיה ריקול לחיישן של המשקל בכסאות שקשור לכריות אוויר, אני אומר לה שלא דלקת לי נורה והיא אומרת שהם יחליפו אותם בזמן שאני ממתין, וזה יקח עוד שעת עבודה. התבאסתי קצת ואמרתי לה שלא בא לי להמתין את השעה הזאת ולשלם כ"כ הרבה על המפתח, שפשוט יסדרו את המפתח אני אשלם וזהו. לא התווכחתי לא ביקשתי הנחה לא כלום, היא הלכה לכמה רגעים וחזרה, אמרה לי : המפתח יעלה לך 320 דולרים, אני מחליפה לך את החיישנים ואני דואגת שהרכב יעבור פינוק בזמן שאתה ממתין, סה"כ יקח כשעתיים אז אם אתה רוצה אתה יכול לקחת אינפיניטי חדשה לנסיעת מבחן או לשבת בחדר ההמתנה שלנו, יש שם אינטרנט וטלוויזיה וחנות אביזרים, לקחתי את הG37SPL לנסיעת מבחן, קניתי עט מגניב של אינפיניטי עם הנחה של 50%, שתיתי המון קפה, המפתח החדש היה מוכן, הצליבו לי את הצמיגים, את החיישנים, מילאו אוויר נוזלים והרציו בדיקה מקיפה לרכב שהגיעה אליי מודפסת, הרכב צוחצח מבפנים ומבחוץ ושילמתי 320 דולרים + 20 דולרים על עט מגניב ויצאתי הכי הכי מבסוט בעולם.

רכב בלי אחריות ובלי בטיח, בעיה שקרתה באשמתי המלאה ושירות שגורם לך להרגיש מיוחד.

 

התמודדתי עם מוסכים רבים פה בארה"ב, עם אחריות ובלי אחריות, עם יונדאי ועם פורשה, השרות פה שונה, הגישה היא - בוא נראה מה אפשר לעשות בשביל לעשות אותך מבסוט גם אם זה לא הגיוני כ"כ, לא בגישה של - לא, אולי, טוב נעשה לך טובה.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומי אתה בדיוק שאני חייב לך דין וחשבון?

תעשה- ערן זכריה בגוגל.

 

אם יש לך ספק באמינות.

לא ייאמן.

 

כל מה שאני מצאתי זה שהגישו נגדך תביעה על 300K...

חבל שלא יותר, אתה רק מייצג את הישראלי ה... שחושב שמגיעה לו הכל

 

כמו שטל שביב ז"ל ציין בסעיף השני, מה לכל הרוחות חשבת כשנכנסת עם הרכב הזה לדיונות עד המצב שאתה מתחפר ? לא קנית ג'יפ, אז מה אתה מחפש הרפתקאות ?

 

גועל נפש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שהשרות בישראל צריך להיות שונה מהשרות בארה"ב. וכן יש גם אמריקאים שעושים שימוש בלתי סביר.

 

את האינפיניטי רכשתי עם 100K מייל על השעון, האחריות פגה מזמן, לקחתי אותה פעם אחת למוסך המרכזי על גרר, זה היה כאשר איבדתי את המפתח האחרון שלי, הרכב הגיע לסוכנות, אני נכנס למשרד, מנהלת שירות חביבה, המפתח הוא מפתח חכם בלה בלה בלה שעולה כמעט 500 דולרים, חייבים לקדד אותו וכל הקשקושים, אני יושב, היא קוראת לאחד העובדים שיביא לנו קפה, מדברים, היא מכניסה את הפרטים שלי למחשב (הוא עדיין הופיע על הבעלים הקודמים) והיא אומרת לי שהיה ריקול לחיישן של המשקל בכסאות שקשור לכריות אוויר, אני אומר לה שלא דלקת לי נורה והיא אומרת שהם יחליפו אותם בזמן שאני ממתין, וזה יקח עוד שעת עבודה. התבאסתי קצת ואמרתי לה שלא בא לי להמתין את השעה הזאת ולשלם כ"כ הרבה על המפתח, שפשוט יסדרו את המפתח אני אשלם וזהו. לא התווכחתי לא ביקשתי הנחה לא כלום, היא הלכה לכמה רגעים וחזרה, אמרה לי : המפתח יעלה לך 320 דולרים, אני מחליפה לך את החיישנים ואני דואגת שהרכב יעבור פינוק בזמן שאתה ממתין, סה"כ יקח כשעתיים אז אם אתה רוצה אתה יכול לקחת אינפיניטי חדשה לנסיעת מבחן או לשבת בחדר ההמתנה שלנו, יש שם אינטרנט וטלוויזיה וחנות אביזרים, לקחתי את הG37SPL לנסיעת מבחן, קניתי עט מגניב של אינפיניטי עם הנחה של 50%, שתיתי המון קפה, המפתח החדש היה מוכן, הצליבו לי את הצמיגים, את החיישנים, מילאו אוויר נוזלים והרציו בדיקה מקיפה לרכב שהגיעה אליי מודפסת, הרכב צוחצח מבפנים ומבחוץ ושילמתי 320 דולרים + 20 דולרים על עט מגניב ויצאתי הכי הכי מבסוט בעולם.

רכב בלי אחריות ובלי בטיח, בעיה שקרתה באשמתי המלאה ושירות שגורם לך להרגיש מיוחד.

התמודדתי עם מוסכים רבים פה בארה"ב, עם אחריות ובלי אחריות, עם יונדאי ועם פורשה, השרות פה שונה, הגישה היא - בוא נראה מה אפשר לעשות בשביל לעשות אותך מבסוט גם אם זה לא הגיוני כ"כ, לא בגישה של - לא, אולי, טוב נעשה לך טובה.

 

הדגשתי לך את מילת המפתח, לנוחותך. אני מהמר שגם בארץ זה דומה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי סיפור דומה עם יונדאי אלנטרה 2005, מיותר היה לכתוב את זה שוב.

תיבת הילוכים שתפקדה יופי הוחלפה במסגרת טיפול כי המוסך התעקש שיש רעש (שלי נשמע סביר) וד"א בגלל הטרחה, הטיפול נעה בחינם וקיבלנו רכב חליפי.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הסיפורים האלה גורמים לי להתגעגע למוסך הביתי של סבא שלי זכרונו לברכה.

היה לו מוסך משלו צמוד לבית, עם בור באמצע , כל הכלים שהוא היה צריך וכמובן מרצדס 300SD 1985 בצבע דובדבן שזכתה למגע ידיו בכל טיפול, תיקון ושטיפה.

אין כמו אוהבי רכב מהאשכולה הישנה.

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנקודה שאני העלתי היא רמת השרות, שממה שאני קורא בפורום היא די נמוכה בישראל.

 

אפילו כששכרתי רכב, הלכתי למגרש חניה אחרי ששילמתי על סגמנט קטן (רציתי פיאסטה), שאלתי את הבחורה אם אני יכול לקחת פוקוס, שוב אחרי ששילמתי, היא הסתכלה עליי לרגע ושאלה אותי איזו, אמרתי לה את זאת עם הסאן רוף והצבעתי על הפוקוס הכי יפה במגרש, היא אמרה לי אוקיי. הביאה לי את המפתחות ויצאתי לדרך עם פוקוס SEL מאובזרת לעייפה, חדשה!

אבל אני חוצפן, יומיים לאחר מכן הלכתי למשרד אחר של אותה חברה בעודי נוהג על הפוקוס, במדינה אחרת, ושוב אני משלם על פיאסטה. ואמרתי להם שהאוטו קטן מי עבורי ואני רגיל למכוניות גדולות, קצת מפחיד אותי לנהוג על הפוקוס, אף אחד לא התחכם ואמר לי - הזמנת פיאסטה, אמרו לי - יש לנו הרבה גראנד קראוון, אם אתה רוצה זה יקח כמה דקות, הן חונות בסוף המגרש, לך תראה אם בא לך, הלכתי, נכנסתי לכמה ומצאתי אחת מהדגם המפואר עם ניווט וקשקושים, אמרתי אני רוצה את זה - קיבלתי מפתחות!

 

זה שירות, שמרתי את כרטיסי הביקור של כל מי שטיפל בי ושלחתי מייל לשבח אותם אחד אחד, זאת הייתה חוויה אמיתית בבאדג'ט.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנצי, שני דברים:

א. כאילו לא גרת פה, שחדש לך שכאן אין שירות ברמה אמריקאית/אירופאית.

ב. זה באמת מאוד ישראלי (אולי יהודי?) לשלם על S ולבקש XL. אני זוכר שפעם הישראלים היו קונים בגדים (לארוע) ומצעים (לאורחים), ומחזירים אחרי כמה ימים כי אפשר. יופי. בגלל שבישראל יש הרבה כאלה - ככה זה נראה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנצי, שני דברים:

זה באמת מאוד ישראלי (אולי יהודי?) לשלם על S ולבקש XL. אני זוכר שפעם הישראלים היו קונים בגדים (לארוע) ומצעים (לאורחים), ומחזירים אחרי כמה ימים כי אפשר. יופי. בגלל שבישראל יש הרבה כאלה - ככה זה נראה.

 

כאשר אנו היהודים מפוזרים בעולם, יש לנו סגולות של דשן אורגני.

אנו תורמים לכלכלה, תרבות ותעשייה של אותה מדינה בה אנו נמצאים.

הבעיה היא שברגע שכולנו מרוכזים באותה מדינה, אנו הופכים מדשן אורגני לסתם עוד ערימה של זבל.

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא קשור להיותי ישראלי או יהודי, תאמין לי שאני נהנה לשלם ואני משלם הרבה על הפינוקים שאני בוחר לעצמי.

לשאול לא עולה כסף, אז שאלתי אם אני יכול פוקוס, הופתעתי ונהנתי.

בחנתי את הנושא בשנית, לא עניין של טמאות חלילה, שום דבר לא נעשה מגעיל או בחוסר פרופורציות והופתעתי בשנית.

הסיבה שבחרתי בפיאסטה מלכתחליה הייתה שבקטלוג הופיעה פיאסטה, קורולה, קרייזלר סברינג, פורד פיוז'ן ולינקולן טאון קאר, הבחירה הראשונה שלי הייתה הטאון קאר, כי הנסיעה הייתה אמורה להיות כביש מהיר ודי ישר ושטוח ממרילנד לניו יורק וספה מפנקת הייתה נראית כמו אופציה לחוויה אמריקאית בטעם של פעם. אז בחרתי פיאסטה ואז ראיתי פוקוס בחניה.

 

אם היו דורשים ממני להוסיף כסף לא הייתי מהסס, אבל לא דרשו ועשו הכל עם חיוך.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שסובל משירות צ'מפיון עם הרומסטר אני מזדהה עם כל המקטרגים אבל בחייכם, הם כבר עשו משהו כמו שצריך, גם שרשור כזה צריך להפוך לשרשור ירידה על צ'מפיון?

 

דרך אגב, לכל אלה שסובלים מצ'מפיון אתם מוזמנים לעבור לאחד ממותגי סמל"ת, שם תקבלו שירות מצוין ולא משנה אם אתם נוהגים בפיאט פנדה או אלפא 159.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומי אתה בדיוק שאני חייב לך דין וחשבון?

תעשה- ערן זכריה בגוגל.

 

אם יש לך ספק באמינות.

לא ייאמן.

קראתי באינטרנט על התקלה שקרתה ברכב שהיה ברשותך ועל כתב התביעה שלך וגם שצ'מפיון תבעו אותך אבל לא קראתי שקנו את הרכב שלך בגלל צו בית משפט.

לפי מה שקראתי באינטרנט צ'מפיון דווקא באו לקראתך.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4535 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...