Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האלפיין 9827 יותר יקר והייתי מעדיף אותו על הפיוניר 560

 

אני בדקתי ובארה"ב הפיוניר 560 עולה 151$ והאלפים 9827 עולה רק 100$

 

אז מישהו יכול להסביר לי איך אני יכיל תאלפין בעצמי ואם הוא יעבוד כמו כל רדיו אחר המופעל בארץ

ואם מישהו יכול לתת לי עוד יתרונות או חסרונות אל האלפין הזה כנגד הפיוניר הזה

פורסם

אין מצב שהאלפיין עולה 100 דולר.

בטח חיפשת ב- Ebay, נכון?! שמת לב שזה לא מכשיר יד שנייה או שזו מכירה פומבית ו100$ זה רק סכום התחלה?

 

בכול אופן, לדעתי לא יהיה שום הבדל באיכות הצליל בין האלפיין הזה ל560.

ולבחור ששאל בקשר למגבר - טעות, למגבר ול-HU השפעה רבה (אגב גם לרמקולים...)

אי אפשר לחבר למגבר איכותי HU "דפוק" ולצפות לניסים...

בגלל זה שבונים מע' תמיד צריכים לשמור על איזון ברמת איכות המרכיבים.

כמו שאין טעם להרכיב מגבר של Brax על רמקולים של קליפורניה בום...

פורסם

האם איכות הצליל של ה HU משנה בכלל אם אני שם מגבר איכותי?

הרי זה מתבטל ואיכות הצליל תלוי במגבר בלבד לא?

השתמשת במילה HU -HEAD UNIT מה הפירוש אתה יודע מה המסקנה אתה גם יודע!

מה שיקבע איך המע' שלכם תשמע בראש ובראשנה זה הרדיו דיסק ורק אחרי זה זה שאר הרכיבים!

פורסם

טוב אני אלך אל האלפיין והקיקר...

 

רק עוד שאלה, מה ההבדל בין ה9827 ל 9830?

 

ההבדל במחיר הוא 70$ והשאלה היא למה? לא הצלחתי להבין את זה מהאתר שלהם

פורסם

bass engine plus - תכנס לאתר שלהם תראה מה זה אומר. זה הבדל ראשון ל-30 יש את זה בעוד ל 27 יש את הרגיל ויש עוד כמה. תעבור על האתר טוב ותבין.

סך הכול לדעתי האישית עדיף להוסיף את ה-70$ ולקנות את ה-30.

פורסם

בנוסף אופן הכנסת הדיסקים בין שני הדגמים שונה ב-9827 הדיסק נכנס "ישר" לתוך המכשיר ב-9830 הפאנל עולה כמו נדנדה ואז הדיסק נכנס והפנל נסגר.

וההבדל המהותי השני זה ה-bass engin plus שקיים ב-9830 ושאינו קיים ב-9827

כפי שהוזכר ע"י ebari

אם הקניה בארהב קנה את ה-9830 ,למרות שאני הייתי קונה את ה-9833 שיש בו קרוס אובר מלא (bass engin pro )

פורסם
טוב אני אלך אל האלפיין והקיקר...

 

רק עוד שאלה, מה ההבדל בין ה9827 ל 9830?

 

ההבדל במחיר הוא 70$ והשאלה היא למה? לא הצלחתי להבין את זה מהאתר שלהם

 

למה $70? ההפרש הוא רק $20, ושווה ללכת על ה 9830.

 

ל 9833 ההפרש כבר גדול הרבה יותר, לשיקולך.

 

http://www.hookedontronics.com/show_adv_rs.jsp?keyword=alpine+98&brand=0&fromprice=&toprice=&source=show_adv.jsp&adv_search.x=0&adv_search.y=0

פורסם
ושאלה נספפת ולא פחות חשובה...

 

האם הפנל נשלף או מתהפך?? (חובה בארץ)

 

בבקשה תשובה!!

 

טס היום בערב :mm_tongu:

×
×
  • תוכן חדש...