Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יכתוב דחוף, אבל אני טס לארה"ב עוד יומיים :lol:

 

מחפש HU טוב, MP3, עדיף עם תצוגה יפה... אני לא ממש משבין בזה

 

ומגבר איכותי 4 ערוצים (ל 4 רמקולים או קומפוננטים שיהיו בעתיד)

 

רציתי לקנות גם רמקולים אבל נראה לי שלא יהיה מקום במזוודה לכל זה...

 

תקציב: בסביבות 500$ (זה מספיק? נחשב טוב? אם לא אז תגידו אני פתוח להצעות)

 

תודה מראש :)

פורסם

אני הבאתי מלוס אנגלס רמקולים פיוניר 400 וואט עלוי 110 דולר לפני tax(מיסים)

(והקופסה נכנסת למזוודה אבל תופסת הרבה מקום :lol: ) ומכשיר פיוניר mp3 או קנווד ואלפיין מתחילים ב200 דולר ולגבי מגברים המחיר מתחיל גם ב200 דולר של סוני רוקפורד ואינפיניטי אבל 2 ערוצים במחיר הזה אתה יכול לקנות (אני קניתי בבסט ביי אני בטוח שאם הייתי עושה סקר הייתי מוצא גם זול יותר)

טיסה נעימה :lol:

:2gunfire:if it`s too loud you`re too old :2gunfire:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46221

הבניה שלי בגולף (באקסית שלי )

 

 

:scatter:

פורסם

תודה אבל אני התכוונתי יותר שתגידו לי דגמים ספיצים, תכלס' מה לקנות

 

נגיד איזה דגם של אלפיין?

ואיזה חברת מגבר ודגם?

 

ואגב, האם יש משהו מיוחד שאני צריך לשים לב\להיזהר שאני קונה את הדברים האלה?

פורסם

אחי בתקציב של 500$ רק לHU ןמגבר אתה יכול להביה משהו סוף הדרך

אני ממליץ לך לקנות דרך EBAY אבל אתה צרריך שיהיה לך איזה כתובתרשמית שם(קרוב משפחה חבר)שישלחו לך את זה בקשר למקום במזוודה לא ניראלי שיהיה לךך בעיה מקסימום תביא איתך תיק (רק) ותסים שם תדברים שתקנה

אני היתי הולך אל:

HU פיוניר 560 פרימיר מכשיר מעולה יש לו תצוגה יפה(אם אתה רוצה תצוגה תלת מימדים אז תגיד)זה עולה 170 דולר +משלוח

 

 

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=39762&item=5704014311&rd=1&ssPageName=WD1V

ומגבר תיקח תקיקר KX650.4 מכשיר מליגת העל של המגברים מאוד איכותי ומאוד מאוד עוצמת זה 282 דולר +משלוח

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=4950&item=5708938699&rd=1

 

 

אבל אלה דברים באמת סוף הדרך אבל אתה גם יכול להכניס בתקציב של500 דולר עוד דברים טובים אם אתה לוקח מגבר קצת פחות אבל הוא גם בפחות יהיה סוף הדרך

אז תחליט מה אתה רוצה רק HU במגבר או גם רמקולים

פורסם

לקנות ב-Ebay ולהזמין לחו"ל בזמנים שאתה נמצא שם זה לא מספיק בטוח בשביל לעבוד.

אם יש קרובי משפחה זה משהו אחר - אבל לא מומלץ בכל זאת.

 

המגבר שאנטיזחן הציע הוא טוב ( Kicker KX650.4) למטרה שלך.

 

רדיודיסק אמפי3 של אלפיין נכנס גם כן לתקציב לא רע בכלל.

דגם?

Alpine CDA-9827

או

Alpine CDA-9830

 

הראשון 270$ והשני 330$.

 

[EDIt]

הרגע שמתי לב שהתקציב הוא 500 דולר ולא 600.

אז אפשר ללכת על מגבר לאנזר -

Lanzar Vibe 431

או

Lanzar Heritage 424

 

שניהם יתאימו לקומפוננט וסאב בעתיד אם תרצה.

[/EDIT]

פורסם

ידידי, הייתי במקומך מתרחק מפיוניר או קנווד מהטעם הפשוט שיש לכיילם בארץ...כסף...

הייתי הולך יותר על Alpine 9827 שעד כמה שזכור לי ניתן לכיילו דרך הפאנל (ברמת הגדרה למעשה ולא כיול) אני אבדוק ואחזור אלייך או שאייל ואחרים יענו... אבל אתה עושה "פשרה" בכל הנוגע לתצוגות ודולפינים מעופפים למינהם...

הנק' העיקרית היא תאימות רדיו לארץ ובזה Alpine עושים את העבודה...

פורסם

ידידי הייתי ממליץ לך לקנות ככה:

 

אלפיין 9830

 

ומגבר של קיקר kx600.4 למישהו מחברי הפורום גם יש כזה מגבר והוא מרוצה ממנו מאוד מאוד!

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

צריך לכייל את המכשירים של פיוניר לרדיו של הארץ, כלומר שהתדרים של רדיו דיסק פיוניר מארה"ב לא מתאימים לתדרים של הארץ (אירופה).

 

 

כיול עולה בסביבות 400 לפי מה שהבנתי פה בפורום פעם.....

 

בכל אופן אלפיין עדיפים הן מבחינת האיכות, הכסף וההשקעה!

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

הממ באסה שלאלפיין אין תצוגות יפות...

 

יש עוד חברה שאפשר לכייל לבד עם תצוגה יפה?

 

ואם אני לוקח פיוניר בטוח יוכלו לכייל לי אותו בארץ?

פורסם
אלפיין אולי הוא פחות מתוחכם אבל עדיין זה אלפיין!

אלפין מס 1 מבחינת איכות צליל במחיר הזה!

 

האם איכות הצליל של ה HU משנה בכלל אם אני שם מגבר איכותי?

הרי זה מתבטל ואיכות הצליל תלוי במגבר בלבד לא?

פורסם

אי אפשר למדוד איכות צליל ואלפיין כמו כל החברות מתחרים בשוק על איכות המוצרים שלהם.

 

האלפיין 9827 יותר יקר והייתי מעדיף אותו על הפיוניר 560 - בעיקר בגלל העובדה שניתן לקלוט איתו רדיו גם בשיטה האמריקאית וגם בשיטה האירופאית ללא שליחה למעבדה וכל הבלאגן וגם בגלל איכות החומרים.

 

לדעתי האלפיין גם יותר יפה - אבל זה עניין של טעם.

×
×
  • תוכן חדש...