Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בקבוק 2 ליטר של מי עדן בתא מטען יפתור את בעיותך.

ברור! עד שהוא ייתלקח וכל הקטנוע יעלה בלהבות! :lol:

 

שלומי,בדוק בEBAY.CO.UK תחת PIAGGIO TPH.

לא מזמן היה שם מיכל דלק כזה.

 

בהצלחה.

תודה, אבדוק את העניין.

למרות שנראה לי שאתה צריך אותו יותר ממני, יש לך איזה חור במיכל דלק, לא?

 

:shock:

לא שאני יודע....

אין כמו לגרף עלים!

פורסם
בקבוק 2 ליטר של מי עדן בתא מטען יפתור את בעיותך.

ברור! עד שהוא ייתלקח וכל הקטנוע יעלה בלהבות! :lol:

 

שלומי,בדוק בEBAY.CO.UK תחת PIAGGIO TPH.

לא מזמן היה שם מיכל דלק כזה.

 

בהצלחה.

תודה, אבדוק את העניין.

למרות שנראה לי שאתה צריך אותו יותר ממני, יש לך איזה חור במיכל דלק, לא?

 

:shock:

לא שאני יודע....

אז כנראה התבלבלתי עם חור מיכל דלק או משהו, מההודעה שלך בפורום קטנועים בתפוז.

 

ועל זה דיברת?

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=65381&item=7905379061&rd=1

 

אני לא מבין גרמנית אז אני לא יודע מה זה אומר אבל זה נראה כמו מיכל דלק.

פורסם
בקבוק 2 ליטר של מי עדן בתא מטען יפתור את בעיותך.

ברור! עד שהוא ייתלקח וכל הקטנוע יעלה בלהבות! :lol:

 

שלומי,בדוק בEBAY.CO.UK תחת PIAGGIO TPH.

לא מזמן היה שם מיכל דלק כזה.

 

בהצלחה.

תודה, אבדוק את העניין.

למרות שנראה לי שאתה צריך אותו יותר ממני, יש לך איזה חור במיכל דלק, לא?

 

:shock:

לא שאני יודע....

אז כנראה התבלבלתי עם חור מיכל דלק או משהו, מההודעה שלך בפורום קטנועים בתפוז.

 

ועל זה דיברת?

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=65381&item=7905379061&rd=1

 

אני לא מבין גרמנית אז אני לא יודע מה זה אומר אבל זה נראה כמו מיכל דלק.

 

זה אכן מיכל דלק.אבל אני לא חושב שהוא של 125.

אין כמו לגרף עלים!

×
×
  • תוכן חדש...