Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ברשותי פיאט פונטו ספייס פאן 03 ידנית.

הרכב אצלי בקושי שבוע אז אני לא יודע הרבה על ההסטוריה שלי.

ברגע שאני מדליק מזגן לא יוצא לי אויר.

אני יודע שהמדחס עובד (והוא לא קשור לבעיה)

אני זוכר שבדקתי את הרכב לפני הקניה הדלקתי וכן יצא אויר אלא שאחרי שהעברתי ממהירות 3 למהירות 4 הוא הפסיק ומאז לא עבד יותר. אני יודע שיכולות להיות המון סיבות כמו מתג דפוק\ריליי\מפוח\כבלים וכו'

הבעיה שאני לא כ"כ מכיר את הרכב ואין לי הרבה זמן לכן אני מבקש את עזרת אלו המכירים את הרכב ויודעים בדיוק איפה כל דבר.

תודה,

פורסם

ראשית יש לבדוק אם המחבר החשמלי אל המפוח הפנימי אינו שרוף.

במחבר הזה יש 2 חוטים האחד (+) כחול והשני (-) בצבע אפור/שחור.

המפוח הפנימי נמצא מתחת לדשבורד בצד ימין, מעל רגלי הנוסע.

אם המחבר תקין אז צריך לבדוק אם מגיע אל המפוח + (דרך נתיך וממסר יעודיים) ו - מכפתור ההפעלה.

ממסר ונתיך המפוח הפנימי נמצאים בתיבת הנתיכים שבתא המנוע.

הידע שלך בחשמל נראה לי מוגבל מאוד ואני מציע לך לגשת לחשמלאי רכב/מוסך שיש לו הכרות טובה עם

דגם מכוניתך ומערכותיה.

בברכה - רפי לין

פורסם

כשמתג המפוח הפנימי נמצא על מצב הפעלת המפוח (1,2,3,4) ואתה לוחץ עליו להפעלת המזגן, האם נדלקת

הנורה הצהובה שמעידה שהמזגן פועל והאם אתה שומע שמדחס המזגן פועל?.

אם כן - אז תקלת המפוח נובעת מנתיך זרם ראשי למפוח או ממסר מפוח לא תקינים.

אם לא - אז יתכן שרק נתיך עזר להזנת סליל ממסר המפוח ומתג ההפעלה שרוף והוא נמצא בתיבת הנתיכים שבתא הנוסעים, מתחת לדשבורד בצד שמאל.

רשום כתובת דוא"ל ואסרוק ואשלח לך את שרטוט תיבות הנתיכים (זה יהיה מאוחר יותר).

בברכה - רפי לין

פורסם

כן, כשאני מסובב את הבורר לאחת מהמהירויות הנורה הצהובה במרכז דולקת והמדחז נכנס לפעולה.

יותר מזה - אם אני נוסע ופותח את האוורור שיכנס אויר מבחוץ האויר מתקרר.

בדקתי את הנתיכים שסימנתי בתמונה עם נורת ביקורת - הם לא שרופים אך לא נדלקה הנורה.

אהה ומצאתי עוד מחבר בדיוק מהצד השני דל המחבר שצילמתי באמת עם 2 חוטים אבל אין שם מתח.

למה משמש המחבר 4 כבלים?

מזה הנגד מהירויות והאם יכול להיות שממנו התקלה?

10.jpg

פורסם

הנגד אחראי להפעלת מהירויות 1, 2, 3 של המפוח הפנימי ומהירות 4 המהירה עוקפת אותו

כך שאם המפוח אינו פועל גם במהירות 4 זה לא בגלל הנגד.

משרטוט שהעלית לא ניתן לראות ולהבין דבר.

לצערי הרב לא אוכל להדריכך במילים כתובות דרך המסך והמקלדת.

בברכה - רפי לין

פורסם

העלתי תמונות ברורות יותר.

לא ברור לי אם הקופסאת פיוזים הפנימית ממוספרת בדיוק כמו בשרטוט שצרפתי

11.jpg

12.jpg

×
×
  • תוכן חדש...