Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה ברכב בזמן האחריות - כמה זמן יבואן יכול למשוך עד לתיקון?


שימו לב! השרשור הזה בן 4767 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי תקלה בחלונות של הרכב, היתי עם הרכב במוסך המרכזי של היבואן ושם עידכנו תוכנה מה שהחריף את הבעיה.

 

המוסך שלח את כל הנתונים ליצרן כדי לקבל ממנו תשובה, רק מה שמוזר לי שכבר חודש וחצי ואין תשובה (אני בודק מידי שבוע עם המוסך וערבתי כבר את השירות לקוחות).

 

האם יש חוק שמגביל את היבואן במצב שכזה לפרק זמן מסויים שלאחריו אני יכול לדרוש מהיבואן להחליף את מערכת הרכיבים שבה יכולה להיות התקלה?

 

אני לא מעוניין לחכות חצי שנה או לנצח בשביל לקבל תשובה מהיצרן, מצידי שיחליפו את כל המערכת אם צריך. השאלה רק אם יש חוק שעומד לצידי בעניין או שאני יכול רק לנסות לתבוע פה עוגמת נפש\פיצויים.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שאתה רץ לתבוע.... דיברת איתם? הם מודעים לחסר שביעות הרצון שלך? הם הציעו פיצוי? דרשת פיצוי?

 

עד כמה שידוע לי אין פרק זמן מוגדר לתיקון היות וכל בעיה דורשת פתרון אחר. כן יש התייחסות כללית שהיבואן צריך לתקן את הרכב תוך פרק זמן "סביר" שהוא מושג שאפשר להתווכח עליו. מצד אחד חודש וחצי זה זמן רב, מצד שני זו לא תקלה שמונעת שימוש ברכב.

 

אז כאמור, לפני שאתה רץ לתבוע דבר עם נציג שירות של היבואן, או שלח מכתב למחלקת השירות המפרט את טענותיך ותרראה איך יגיבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיברתי עם השירות לקוחות כמו שכבר ציינתי, הודעתי להם שהדבר נשמע לי מוזר ולא מקובל עלי, הם פנו למוסך לקבלת תשובות וכמובן שהמוסך סיפר להם שנשלחה קריאה ליצרן ועד אז מבחינתם אין מה לעשות, ואפילו הוסיפו שיש רכב זהה עם בעיה זהה שנמצא אצלם כשפן נסיונות כבר חודש. וזה גם מה שנאמר לי על ידי שירות הלקוחות (כמה צפוי). מי משאיר את הרכב שלו חודש בתור שפן נסיונון בשביל חלון אחד? נשמע בדיחה לא מצחיקה

 

לא דרשתי פיצוי או כל דבר אחר פרט לתיקון הבעיה, לא נחמד לי שבחורף החלונות של האוטו (כולם) יפתחו כשאני פותח את האוטו, כי פשוט מאוד נכנס לי מים לאוטו. אז אולי זה לא מונע נסיעה ברכב (למרות שמי היה רוצה לשבת על מושב רטוב?), אבל חודש וחצי למציאת פיתרון? מבחינתי שיחליפו את כל מערכת החשמל של החלונות ויעזבו אותי לנפשי. מה גם, שלפעמים החלונות נפתחים לאחר נעילת הרכב, ואם אני לא שם לב, החלונות ישארו פתוחים ויקרצו לגנב התורן.

 

מבחינתי זה גורם להמון בעיות, ואני מעוניין בפיתרון נורמלי ולא לחכות ליצרן. כל הסיפור הזה של לחכות ליצרן נשמע לי כמו משיכת זמן, זאת כולה מערכת חלונות והיצרן לדעתי לא היה מחכה כלכך הרבה זמן אלא פשוט מאפשר להם להחליף חלקים כדי להוציא לקוח מרוצה. זה פשוט נשמע כמו עצלנות של היבואן להחליף חלקים.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין לא מובנים לי כמה דברים.

 

למה אתה רוצה לתבוע?

כדי לקבל פיצוי? הרי עוד לא דרשת כזה.

כדי לדרוש שיתקנו? הם לא יודעים לתקן כנראה, מה תעזור פסיקת בית משפט

כדי לדרוש שיחליפו מערכת? את זה כן דרשת משירות הלקוחות והם סירבו? אתה בכלל בטוח שזה פתרון שאתה רוצה בו (פתיחת כל הדלתות והתעסקות עם כל החשמל שם)?

 

נשמע שעוד לא ממש מיצית את האפשרויות מול היבואן.

שלח להם מכתב או קבע פגישה (ותקליט אותה) ותפרט את הציפיות והדרישות שלך ותראה איך הם מגיבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין לא מובנים לי כמה דברים.

 

למה אתה רוצה לתבוע?

כדי לקבל פיצוי? הרי עוד לא דרשת כזה.

כדי לדרוש שיתקנו? הם לא יודעים לתקן כנראה, מה תעזור פסיקת בית משפט

כדי לדרוש שיחליפו מערכת? את זה כן דרשת משירות הלקוחות והם סירבו? אתה בכלל בטוח שזה פתרון שאתה רוצה בו (פתיחת כל הדלתות והתעסקות עם כל החשמל שם)?

 

נשמע שעוד לא ממש מיצית את האפשרויות מול היבואן.

שלח להם מכתב או קבע פגישה (ותקליט אותה) ותפרט את הציפיות והדרישות שלך ותראה איך הם מגיבים.

 

אני רוצה לתבוע מהם תיקון מידי של הבעיה

 

הם אמרו לי שהם לא עושים כלום עד תשובה מהיצרן ואני חייב לחכות. זה פשוט מריח שהם מסתירים\מטייחים\משתיקים את כל העניין. מצטער אבל חודש וחצי לבעיית חשמל קטנה? נשמע לי הזוי עד מאוד שהיצרן לא נותן תשובה, זה לא שצריך לחקור איך הלך מנוע ולשלוח חלקים לחו"ל, מה עוד שיש לי ביד לוג של הבעיה עם רשימת קודים (הם לא מעוניינים בלוג).

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך תתבע תיקון מידי? תביעה זה לא מהיום למחר.

 

רד מעץ התביעה וחפש דרכים ישירות יותר להתמודד עם הבעיה. תביעה לא תקדם אותך בדבר.

 

הם טוענים שהם מחכים לתשובה מהיצרן, פנה ליצרן דרך האתר שלו באימייל או במכתב רשמי.

 

אתה חושב שהם לא צריכים לחכות לתשובה מהיבואן וחושב שעליהם לפתור את התקלה בדרך אחרת? פרט את דרישותיך למחלקת השירות של היבואן ותראה איך הם מגיבים.

 

את התביעה תשאיר לסוף אם תחליט שלא קיבלת פיצוי הולם לטרטור שלך. לתבוע על מנת להכריח את המוסך לתקן תקלה זה לא מציאותי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4767 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...