Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיסתי נמצאת בניו יורק ויכולה לקנות לי אייפון.

האם יש בארצות הברית אייפון שהוא סים פרי או שהמכשירים "כבולים" לרשתות שם?

יש למישהו מושג מה העלות של המכשיר ו/או מקומות מומלצים לרכישה?

אשמח לשמוע מבעלי ניסיון.

פורסם

כבולים לרשת AT&T.

החדשות הטובות הן שלאחרונה יצא טורבו סים שמאפשר לך להשתמש במכשיר באמצעותו בכל רשת סלולרית בארץ.

הטורבו סים הזה עולה 80$ כולל משלוח וניתן לרכושו ב http://www.applenberry.com

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

אין קשר בין הפריצה לסימפרי שזו רמה אחת מעל.

ולא לא פשוט.

 

וגם טורבו סים זה פתרון מעפן שאפל יכולה לחסום בדיוק ברבע שניה וגירסא (לדוגמא יצאה עכשיו 4.31 , כנראה חסמה עוד ערימה של טורבו סימים)

 

רק מכשיר SIM FREE!

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אין סימפרי בארה"ב. יש לו 2 אופציות:

1. לקנות נעול ולהשתמש בטורבו סים.

2. לא לקנות בכלל בארה"ב.

 

טורבו סים לא ינעל בעדכון גירסא אלא אם כן הוא באמת יעדכן את הגרסא במכשיר.

זה שאפל מנפיצה כל יומיים עדכון גירסא לא אומר שצריך לרוץ ובאמת לעדכן את המכשיר. אני רץ על 4.1 כבר הרבה זמן ועדיין לא רואה שום סיבה שבעולם לעדכן ל-4.3.1 או לכל גירסא אחרת מעל 4.1.

נ.ב: גם לי יש סיםפרי. אחרי שהיה לי אמריקאי שחיכיתי חצי שנה בשביל פריצה ולא יצאה, נשבר לי הז** ומכרתי אותו וקניתי סים פרי. אם היום הייתי קונה אמריקאי הייתי פשוט מזמין טורבו סים וסוגר את הסוגיה.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

זה שאתה משתמש בגירסא ישנה וטוב לך - לבריאות , תכלס זה סבל להתעסק וטורבו סים נחסם כל גירסא חדשה ואז שרפת 80 דולר.

 

יש פיצ'רים חדשים (עוד ב4.3 משמעותיים מאוד אפילו) ולא לעדכן זה לא ממש פתרון לכלום.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בקיצור אין אייפון 4 סים פרי בארצות הברית?

שאלה נוספת אם מישהו יוכל לעזור- אם אני רוכש פלייסטיישן 3 שם הוא יעבוד בארץ בלי בעיות?

פורסם

הבנתי ש4.3 זולל חזק סוללה. מלבד זאת אשמח אם תספר לי אילו פיצ'רים חדשים יש ב4.3 לעומת 4.1

לפותח השירשור:

1. בקיצור לא, גם בארוך לא.

2. בלי בעיות, תצטרך רק שנאי חשמל. עדיף שתקנה אחד מזוכה פיס ביד 2.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

אתה טועה לגבי השנאי.

הוא יצטרך רק כבל קומקום.

דווקא הזכיות ממפעל הפיס זה מכשירים יותר ישנים.

בהחלט כדאי להביא PS3 מארה"ב (חוץ מהזין של האריזה העצומה הזו בשביל 300 - 400 ש"ח חסכון)

 

לגבי 4.3 ו"זלילת בטריה" - קשקוש מוחלט.

שיפורים:

א. איירפלי

ב. HOTSPOT

ג. מנוע דפדפן מהיר פי 2 ואפילו יותר בחלק מהמקרים.

 

(זה בשלוף ואלו רק שיפורים מ4.2 ל4.3, גם מ4.1 ל4.2 היו שיפורים)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ליביו אני קניתי ב-1200 שקל חדש מזוכה פיס לפני כחצי שנה. ps3 slim 120 giga. עבדתי בבאג וכשהוא בא לקחת אותו הצעתי לזוכה את הכסף והוא הסכים. מה שאומר שקיבלתי את המכשיר חדש-דנדש עם שנה אחריות ו-2 משחקים (עלובים).

אולי הדיסק הקשיח שלו קטן יחסית ל-250 אבל המחיר הוא מחיר מעולה. לא הייתי בכלל שוקל להסחב עם מכשיר כל כך כבד מחו"ל. במיוחד שלך תדע מה יקרה לו במזוודה בדרך לארץ.

חוצמזה שמכשיר עם FW יותר ישן יותר קל לפריצה.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

קאררה,

 

קומבינה לא רעה בכלל :).

 

פותח השרשור,

 

אני קניתי אייפון 4 32 GB ב-700 דולר בארה"ב. זה לא עזר לי בכלום !

 

המחיר הוא פנטסטי למחיר בארץ, אבל אין מה לעשות איתו, לצערי.

 

האייפון יושב כבר כמעט שנה, במגירה, בתוך ניילון.

×
×
  • תוכן חדש...