Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפ צבאי M-151


Shmulik_Miata
שימו לב! השרשור הזה בן 7276 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אולי זה יכול לעזור לך:

 

http://oldcars.co.il/php42/car_details.php?Id=15

 

בההה!

זה לא M151 , זה DJ (מאויית לא נכון) שזה ג'יפ ללא הנעה כפולה. בארה"ב שימשו הרבה את הדואר.

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. - גאוניות? 16 צלבים יש לו שמה { אם אני זוכר נכון } !! אין הילוך כח , אין כסאות - רק אסופה של ברזלים, מתחת למושב אחד - מיכל דלק - מתחת לשני מצברים - אם אתה מתהפך - הנהג נישרף והנוסע ניצרב { וזה קרה } . שבירת צריות זה דבר שבשיגרה. נכון - ממש להיט ענין אטימות מערכת ההצתה למים , אבל זהו............הגה נוראי! { וזה בקיצור }.{ ובקשר לנוחות - אתה משלם על זה בריבית דריבית בסדקים בשילדה }

 

2. כמו שכתבתי קודם - גם אין הרבה שברולט שבט, או פורד פינטו - אז מה? סתם על הרכב הזה יש הילה של משהו כי זה היה בצבא..........יש דברים שטוב שמשמידים אותם. ועוד דוגמה - NSU עם מנוע וואנקל.

 

3. אתה באמת מאמין למה שכתבת? הרי מחסני החלפים של צהל היו מפוצצים בחלפים זמינים ישר מהמדף לגרוטאות האלה, תמיד , זה לא כמו שהיה הולך איזה חלר בקומנדקר והיה צריך להזמים כי זה היה מפתיע - היה במחסן כי זה דבר שבשיגרה שהכלים האלה נשברים.

 

 

לסיכום אם מה שעושה לך את זה זה לשחזר חלום מתקופת הצבא תוך כדי נסיון התאבדות , ומתוך ידיעה שלעולם לא תגמור לתקן אותו או שלא תיסע עליו בכלל - כנראה זה רכב האספנות בשבילך.

 

אני בטוח שאפשר לערוך רשימה כזאתי לרכבים צרפתים ועוד.

 

לג'יפ הזה יש ערך היסטורי אדיר ואחד הגורמים לניצחון של ארה"ב במלחמת העולם ה2.

תחשוב עליו כההאמר של היום-ויותר.

 

אתה לא חייב לקנות אחד שעבר שימוש צבאי ישנם גרסאות אזרחיות לרכב אם שינויים לנוחיות כידוע הג'יפ הנ"ל אינו בין הנוחים בעולם.

בקיצקץ זהו אוטו בעל ערך רב לאספנים.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. הגיפ' הראשון "שהוצע" לי מחירו (עדיין לא נסגר המכרז) עומד על 6000 $ לפני הובלה ומכס!!! - וזה מדגיש את שטענתי - הגיפ' הנ"ל הוא כלי יקר מציאות.

 

2. הגיפ' השני שהוצע לי הוא (כמו שנמרוד ציין ובצדק) DJ-3A - שהוא גיפ' שונה לחלוטין - ובכל מקרה תודה אבל איני מעוניין.

 

3. לגבי הערה שמופיעה מעלי - ידידי אתה מתבלבל ה-M151 הוא אינו הגיפ ממלחמת העולם השנייה - הוא דומה במקצת אולם תוכנן כ-15 שנה לאחר המלחמה . הגיפים שאתה מתכוון אליהן הם ה-MB וה-GPW - ובכל מקרה תודה כבר יש לי 4 כאלו.

 

אבל בכל מקרה אתה צודק זהו רכב חשוב (שירת בצהל כ-30 שנה) גם מבחינה היסטורית וגם מבחינת האספנות שלו. בנוסף עלי לציין כי נוחות הנסיעה דווקא טובה למדי (קפיצים ספירליים עם שילוב של מתלה נפרד לכל גלגל).

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשירות הסדיר שלי הייתי מכונאי,וה "התמחות" שלי היתה בג'יפים האלו.רציתי לציין כמה דברים:ראשית כל ההיגוי שלהם מושפע מאד ממצב זוויות ההיגוי.לאחר כיוון זוויות היגוי(עסק מתיש מאד,מכוונים באמצעות שימסים על מכשיר מיוחד)וכיוון הגה(ישנו מעויין שחייב להיות למטה)ההיגוי שלו תענוג,קל ומדוייק(בוודאי בהשוואה לוויליס).ריבוי הצלבים שלו נובע מהמתלים הנפרדים,שמחייבים 2 צלבים בכל צירייה.לעשות לו סיכה לעומת זאת,זה סיוט לא קטן,צריך לדחוף אותו קדימה ואחורה כשהוא על הרמפה...המנועים לעומת זאת,מאד אמינים ומחזיקים מעמד היטב,מערכת דלק פשוטה(קרבורטור בלי משאבת תאוצה...)ואמינה.חבל רק שהמנוע חלש כל כך,והגיר סרבן.עם מערכת הנעה ראוייה,הוא ג'יפ נחמד מאד,בעל נוחות נסיעה מצויינת,כושר תימרון מעולה,מרכב נמוך ועבירות טובה בשטח טכני.צריך רק להיזהר איתו בכביש,אחיזת הכביש שלו די גבולית,והיגוי-יתר מגיע מהר ובהפתעה...

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. הגיפ' הראשון "שהוצע" לי מחירו (עדיין לא נסגר המכרז) עומד על 6000 $ לפני הובלה ומכס!!! - וזה מדגיש את שטענתי - הגיפ' הנ"ל הוא כלי יקר מציאות.

 

2. הגיפ' השני שהוצע לי הוא (כמו שנמרוד ציין ובצדק) DJ-3A - שהוא גיפ' שונה לחלוטין - ובכל מקרה תודה אבל איני מעוניין.

 

3. לגבי הערה שמופיעה מעלי - ידידי אתה מתבלבל ה-M151 הוא אינו הגיפ ממלחמת העולם השנייה - הוא דומה במקצת אולם תוכנן כ-15 שנה לאחר המלחמה . הגיפים שאתה מתכוון אליהן הם ה-MB וה-GPW - ובכל מקרה תודה כבר יש לי 4 כאלו.

 

אבל בכל מקרה אתה צודק זהו רכב חשוב (שירת בצהל כ-30 שנה) גם מבחינה היסטורית וגם מבחינת האספנות שלו. בנוסף עלי לציין כי נוחות הנסיעה דווקא טובה למדי (קפיצים ספירליים עם שילוב של מתלה נפרד לכל גלגל).

 

 

טוב אבל הבסיס דומה שם הכל התחיל.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7276 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...