Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה זמן היה לי משפט(שוטר חשב שראה אותי מסיע מישהו על מכסה המנוע), הורשעתי(נהיגה בקלות ראש).

קיבלתי 4 חודשי שלילה בפועל וגם תנאי.

ערערתי על המשפט ואחרי חודשיים של שלילה קיבלתי תשובה שמבטלים את הפסילה עד לערעור שיערך במחוזי.

קיבלתי את הרישיון חזרה. לתקופה של חצי שנה.

מאז לא שמעתי כלום מבית המשפט, נכנסתי לתיק שלי בבית-המשפט באינטרנט ואין לי תאריך עדיין לערעור.

כשהרשיון לחצי שנה נגמר לא קיבלתי רשיון חדש - נסעתי למשרד הרישוי, דיברתי עם המנהלת, וקיבלתי "רשיון מיוחד" לתקופה של 3 חודשים(עד סוף הנהג חדש) והיא אמרה לי שעד אז אני כבר צריך להשפט.

אבל זה לא תלוי בי מתי אני נשפט.

 

עוד פחות מחודש אמור להגמר לי הנהג חדש וקיבלתי מכתב ממשרד הרישוי:

 

הנדון: נהג חדש, רשיון נהיגה מס' XXXXXXXX

 

כידוע לך רשיון הנהיגה שברשותך הינו לתקופה מוגבלת, עקב היותך נהג חדש.

 

על פי סעיף 12א. לפקודת התעבורה, נהג חדש שהורשע באחת מן העבירות המנויות בתוספת השלישית לפקודה - חידוש רשיונו מותנה בבחינות ובבדיקות שתקבע רשות הרישוי.

 

בהתאם לרישומינו הורשעת באחת מן העבירות המנויות בתוספת השלישית.

מס' שלילות : 1

 

עליך לפנות למשרד הרישוי באיזור מגוריך - לקביעת הבחינות והבדיקות לצורך חידוש רשיונך.

 

 

אני אנסה להבקש להגיע לצבא מחר יותר מאוחר ואסע למרד הרישוי כנראה.

מישהו נתקל פעם במצב כזה?

מצד אחד הייתה לי פסילה אבל בית-המשפט המחוזי קיבל את הערעור שלי וקבע שאל בטוח שהיא הייתה מוצדקת.

 

יש טיפים? מה לעשות/לא לעשות?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

שאל את עורך הדין שלך. (אתה לא באמת מתכוון להגיע לבימ"ש, ועוד מחוזי(!) ללא ייצוג, נכון?)

 

למיטב הבנתי המשפטית למשרד הרישוי אסור להתייחס לעניין הזה כי ההרשעה עדיין לא חלוטה (כלומר עוד לא נסתיימו ההליכים - כך שעדיין קיים סיכוי שאתה חף מפשע). זה כמובן אם ערערת על ההרשעה עצמה, ולא רק על חומרת העונש.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
שאל את עורך הדין שלך. (אתה לא באמת מתכוון להגיע לבימ"ש, ועוד מחוזי(!) ללא ייצוג, נכון?)

 

למיטב הבנתי המשפטית למשרד הרישוי אסור להתייחס לעניין הזה כי ההרשעה עדיין לא חלוטה (כלומר עוד לא נסתיימו ההליכים - כך שעדיין קיים סיכוי שאתה חף מפשע). זה כמובן אם ערערת על ההרשעה עצמה, ולא רק על חומרת העונש.

 

אין לי עו"ד, ניסיתי ללכת עם עו"ד לשלום והוא רק עשה את זה יותר גרוע.

אני חייל ואין לי כסף לעו"ד.

אני אייצג את עצמי ואני מקווה שהשופט יתחשב.

ערערתי על ההרשעה.

 

אז האם הם חייבים לתת לי רשיון חדש ל5 שנים בלי נהג חדש או שהם יכולים לתת לי עכשיו עוד רשיון זמני עם נהג חדש אפילו שעברו שנתיים?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

מקסים, אם הרשיון שלך יקר לך מפז, תמציא כסף וקח עו"ד. שופטים לא "מתחשבים". הם פועלים צמוד לחוק. ואם אין לך עו"ד ואתה לא יודע את כללי המשחק, תתכונן לאבד את הרשיון.

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
מקסים, אם הרשיון שלך יקר לך מפז, תמציא כסף וקח עו"ד. שופטים לא "מתחשבים". הם פועלים צמוד לחוק. ואם אין לך עו"ד ואתה לא יודע את כללי המשחק, תתכונן לאבד את הרשיון.

 

:mm_yeah:

 

הולך למחוזי בלי עו"ד :shock:

בהצלחה. אם כי לדעתי אין סיכוי.

 

ובקשר למשרד הרישוי - תביא להם אישור שמתקיים ערעור למחוזי על פס"ד - לדעתי יחדשו לך, אבל לך תדע לכמה זמן...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

בשביל לחדש את הרשיון תהיה צריך לעבור תאוריה מחדש...

לפי משרד הרישוי הורשעת בעבירה, כאשר זאת אחת מעבירות התוספת השלישית (גם אני לא מצליח להבין מה קשור השם של זה... :? )

 

במחשבה שניה, יכול להיות אתה צריך לעבור את התאוריה בגלל שהייתה לך שלילה ולא בגלל שכבר הרשיעו אותך בעבירה...

 

אז אם לא תקבל זימון למשפט לפני סיום הנהג החדש תתחיל ללמוד תאוריה (בעצם גם אם יהיה לך משפט נראה לי תהיה צריך לעבור תאוריה מחדש)

 

בהצלחה בכל מקרה :)

Scooby WRX

פורסם
בשביל לחדש את הרשיון תהיה צריך לעבור תאוריה מחדש...

לפי משרד הרישוי הורשעת בעבירה, כאשר זאת אחת מעבירות התוספת השלישית (גם אני לא מצליח להבין מה קשור השם של זה... :? )

 

במחשבה שניה, יכול להיות אתה צריך לעבור את התאוריה בגלל שהייתה לך שלילה ולא בגלל שכבר הרשיעו אותך בעבירה...

 

אז אם לא תקבל זימון למשפט לפני סיום הנהג החדש תתחיל ללמוד תאוריה (בעצם גם אם יהיה לך משפט נראה לי תהיה צריך לעבור תאוריה מחדש)

 

בהצלחה בכל מקרה :)

 

למה בעצם אני צריך ללמוד תיאוריה אם לא נמצאתי אשם עדיין?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
למה בעצם אני צריך ללמוד תיאוריה אם לא נמצאתי אשם עדיין?

 

הדבר היחיד שאתה יכול לעשות זה לקחת עו"ד כי נראה לי שכל הפרוצודורות האלה מתחילות להיות גדולות עליך.

 

נסה לפנות לסנגוריה הציבורית אולי ימנו לך עו"ד מטעמם (בחינם)

 

בכל מקרה, גש למשרד הרישוי והראה להם שהוגש ערעור ועדיין אין הרשעה, העכרתי היא שישאירו לך את סעיף הנהג החדש (כלומר לא תקבל רישיון קבוע) אך הרשיון הקיים יוארך ב-3 חודשים נוספים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

היום הלכתי לחדש את הרישיון שלי לאחר כ חודשיים וחצי של שלילה, "במקרה" זה נפל גם על החידוש..

 

התוצאות הן:

 

צריך לעשות תאוריה מחדש + נהג חדש לעוד שנתיים ..

 

שיהיה לי בהצלחה... :roll:

פורסם
לפני כמה זמן היה לי משפט(שוטר חשב שראה אותי מסיע מישהו על מכסה המנוע),

 

מה זאת אומרת חשב ?

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם
לפני כמה זמן היה לי משפט(שוטר חשב שראה אותי מסיע מישהו על מכסה המנוע),

 

מה זאת אומרת חשב ?

 

חשב זה זה שמכין את המשכורות . בטוח יש כמה כאלה גם במשטרה. :silly:

פורסם

שאלה דומה - בקרוב גם אני צריך לחדש רישיון.. במהלך התקופה הורשעתי פעם אחת באי מתן זכות קדימה להולך רגל - פסילה מנהלית של המשטרה ומשט שבסופו קיבלתי שלילה על תנאי וקנס.

האם יחדשו לי את הרישיון, בהתחשב בעובדה שזו העבירה היחידה שלי לבינתיים (טפו טפו טפו) או לא? אם לא אני אצטרך לעשות תאוריה בלבד?

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם
שאלה דומה - בקרוב גם אני צריך לחדש רישיון.. במהלך התקופה הורשעתי פעם אחת באי מתן זכות קדימה להולך רגל - פסילה מנהלית של המשטרה ומשט שבסופו קיבלתי שלילה על תנאי וקנס.

האם יחדשו לי את הרישיון, בהתחשב בעובדה שזו העבירה היחידה שלי לבינתיים (טפו טפו טפו) או לא? אם לא אני אצטרך לעשות תאוריה בלבד?

 

ממתי יש לך שלילה?! :shock:

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

אז ככה, הייתי במשרד הרישוי ודיי "עבדו" עליי.

בהתחלה היא רצתה שאני יעשה תיאוריה, אחרי הרבה וויכוחים היא שלחה אותי לבית-המשפט והבאתי לה אישור שעדיין אין אפילו תאריך לערעור.

 

היא הביאה לי רשיון קבוע חדש לשנתיים עם נהג חדש!!!!!!

כאשר בעצם עוד 3שבועות נגמר לי הנהג חדש!!!!

מה אני עושה????

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

אם תזכה בערעור בקש מהשופט שיתן צו לביטול הסטטוס של "נהג חדש".

 

בעקרון החוק אומר שאם בצעת עבירה בהיותך נהג חדש התקופה מתארכת...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...