Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ראשית לא פסלתי את המונובלוק של סוליד אודיו ולא אמרתי עליו שום דבר רע.

אמרתי שלדעתי המונובלוק של JBL טוב יותר וחזק יותר,ערך הפיוזים יכול להצביע בצורה הברורה ביותר

על כך שיש הבדל בעוצמה בין שני המגברים בפועל,ומבלי להסתמך על הצהרות היצרן.

 

ואם כבר מדברים על הצהרות היצרן אז מגברי JBL עומדים בתקן אירגון CEA2006

שמודד תחת אותו סטנדרט את הצהרות היצרן ,ומוודא כי אכן הם אמיתיות.

האם מגברי סוליד אודיו עומדים בתקן האירגון.? {לא.!}.

http://www.ce.org/Standards/3108.asp

 

בנוגע לדוגמא שנתתה של מגבר JBL1004 מול ה-DLS A4 ,ה-A4 מגבר איכותי יותר

כי הוא בנוי מרכיבים איכותיים ויקרים יותר,אם אתה טוען שהסוליד אודיו איכותי יותר מה-JBL על זה כבר אפשר להתווכח

לדעתי הוא לא.

 

ערך הפיוז אינו קובע דבר.

הפיוז הוא לא אבסולוטי, הוא יכול להעביר זרם גבוה יותר משמעותית ממה שהוא מוצהר באופן רגעי, ולכן הוא לא מוחלט.

מה גם, שיש יצרנים שישימו פיוזים בערך נמוך יותר מהאפשר לגבי אותו מגבר, רק בכדי לייצר עבורם שקט מבחינת סכנה לזרם יתר.

בנוסף, זאת גם פונקציה של נצילות המגבר, ויעילות הדרייבר שהוא מחובר אליו.

התקן CEA לא אומר כלום, 99 אחוז מחברות ההי-אנד לא מודדות לפי תקן זה, למה? האם הם לא עומדים בהספקים?

לא!, הם פשוט לא רוצים להוציא כסף מיותר על איזה חותמת מיותרת שלא מוצדקת עבורם.

under construction..

פורסם

גרין מונסטר, ידידי היקר, אני אינני שחצן וגם לא רברבן, יש לי יכולת להעמיד מערכת פי 10 יותר יוקרתית ויותר איכותית ממה שיש לי עכשיו, אבל בסדר העדיפויות הכספיות שלי, מערכת לרכב לא עומדת בראשם, ומה גם שהמחירים שנתת אינם נכונים, המגבר כשאני קניתי אותו עלה לבד 1500 ש''ח במקום 2000 שנמכר מאותו דילר לכל אחד אחר, הסאב עלה לי לפני כשנה 1200 ש''ח, אתה יכול לומר שאני פראייר ויכלתי לקנות בחצי מחיר, יכול להיות שכן , יכול להיות שלא, שורה תחתונה, עכשיו יש לי את הJbl מסדרת gt ואני יכול לומר לך בלב שלם שזה זבל סיני מהגרועים שיש , כשקניתי אותו לא הבנתי מה ההבדלים, היום יש לי הבנה מסוימת בנושא, ויותר מזה, אני מזמין אותך מתי שתרצה לשמוע את האיכות בעוצמות הגבוהות ובנמוכות ואם אחרי זה תגיד לי שאין איכות, אפילו אחרי כיוונים זוועתים שלי, של שתי ידיים שמאליות, אני מוסר את המערכת שלי לאלטיזחן הקרוב שנמצא, עם כל הכבוד למותג אודיסון או סאנדאון ומה שתרצה, אחרי שראיתי אותם בעבודה, אני אומר לך בלב שלם שסוליד אודיו לא נופל מהם מסנטימטר אחד , ואין לי שום אינטרס כלל וכלל, אני רכשתי אותו בעצמי , לא דרך אף גורם בפורום, ולפי שאתה מכנה את זה סוג ב' רק בגלל מחירים , אני מציע לך לבדוק אותו.

 

שתהיה שבת שלום לכולם , ותמיד תזכרו, לא משמיעים את ראובן המלאך בשום אופן ברכב 8)

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

עדיין לא הבנתי מה המהות של השרשור הנ"ל

הרי כבר יש לך את המגבר ואתה מרוצה ,אז מה העיניין.?.

פרזנס\סוליד אודיו מיוצרים במפעל מכובד בקוריאה ונותנים תמורה יפה למחיר.

 

אולי עשיתי טעות כשאמרתי שה-JBL GTO3501 הוא "הטוב ביותר" ,אני יכול להגיד שהתרשמתי ממנו

והוא בהחלט מגבר טוב מאוד ,עם זאת שאני חושב על זה ואני מכיר את השוק טוב ישנם עוד הרבה מאוד מגברים

בטווח מחיר של 800-1200 שח שנותנים תוצאות טובות מאוד הסוליד אודיו הוא אחד מהם.

 

סידרת ה-GT של JBL היא נפילה רצינית,ואין מה להשוות הגברה בגישור של המגבר הנ"ל

לבין הגברה של מונובלוק ראוי ,וכמו שאמרתה ישנם הבדלים ברורים.

 

סידרת ה-GT לא משקפת מאומה על סידרת ה-GTO המוצלחת ממנה בהרבה.

פורסם

המהות השתנתה עם הזמן איכשהו, בזכות תגובות כאלה ואחרות, וסך הכל הגבתי לתגובה של מונסטר, זה הכל.

 

אודיו קינג, אני מרגיש סוג של עצבנות בתגובות שלך, אין לך על מה, רק שתדע הרבה ידע רכשתי בזכות התגובות שלך שאני מקפיד לעקוב אחריהן.:-)

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
עם כל הכבוד למותג אודיסון או סאנדאון ומה שתרצה, אחרי שראיתי אותם בעבודה, אני אומר לך בלב שלם שסוליד אודיו לא נופל מהם מסנטימטר אחד

 

תשמע, אומנם קראת את התגובה שלי, אבל כנראה שלא ממש הבנת.

לקחת את זה למקום אחר לגמרי.

 

הגעת לפורום, על מנת להתייעץ, כתבתי לך את דעתי.

המשפט שרשמת סיכם את הכל.

אם אינך יכול להבחין בהבדל בין אודיסון VRX למגבר סוליד אודיו שלך.

כנראה שלא תדע גם לפתור את הבעיה שאתה ביקשת להתייעץ עבורה.

 

מה שמפריד בין מערכת איכותית לבין מערכת פחות איכותית, היא בדיוק את מה שאתה מתאר, הליניאריות גם בעוצמה נמוכה היא משהו שלא תקבל מהציוד שלך.

נכון, הציוד הנוכחי שלך הוא לא גרוע, אבל הוא גם לא פאר היצירה.

 

מצד אחד אתה רוצה לקבל עצה, מצד שני אינך יודע לקבל אותה.

צר לי, אבל עם קיר לא מתווכחים.

אם כל התשובות כבר כתובות אצלך מראש, אז על מה ולמה השרשור הנ"ל?

under construction..

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...