Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנחה בתדלוק- הטבה לחברי מועדון החמש!

 

חברינו ראובן זומר השיג עבור חברי המועדון הסכם מיוחד להנחות בתדלוק רכבים ברשת תחנות דלק בפיזור ארצי.

  • ההנחה תתבצע באמצעות כרטיס תדלוק שיונפק ללא עלות.


  • ההטבה לחברי מועדון החמש ומועדון אלפא רומיאו בלבד!


  • למימוש ההטבה יש לפנות לקבלת פרטים וטפסי הצטרפות אל משרד המועדון במייל או בטלפון.


  • ניתן להנפיק יותר מכרטיס אחד לכל חבר על מנת לאפשר הנחה ליותר ממכונית אחת במשפחה.


בברכה,



סמדר- מועדון החמש.

מועדון החמש - מועדון הרכב הקלאסי והאספנות בישראל

רח' ארלוזורוב 25 ר"ג, ת"ד 1193 גבעתיים 53111. טל: 03-7318818

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ההטבה לחברי מועדון החמש בלבד!

אם כך, האם לא ייטב אם ההודעה הזו תפורסם בפורום הבלעדי של חברי מועדון החמש?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

למה ? אני מעריך כי מטרת המועדון היא לגדול, להיות כזה עם המון חברים.

למה לא לספר לכולם שבזכות חברות במועדון ה-5 הם יהנו מהמון מידע אודות הרכבים, עזרה הדדית בין חברים ואף הנחות בתדלוק ?

 

תחשוב חיובי, תחשוב פתוח..

 

סמדר, כל הכבוד, ישר כוח.

 

אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

אפשר לקבל מידע נוסף על המבצע הנ"ל בבקשה.

משך התחייבות?

מחיר הדלק לאחר ההנחה?

 

ראובן תודה על היוזמה המבורכת, ועל המחשבה על חברי מועדון ה 5.

:)

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

שלום.

 

 

מה שאני רוצה לשאול אם הסכם ההנחה כולל את תנור הפיירסייד שלי על נפט

ענטיתיקה אמיתית וגם את הנפט למנורות לוקס שיש לי בסלון [אששית]

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אני מציע לבעלי רכבי אספנות שאינם חברים במועדון ה-5, שכאות מחאה על שמועדון שמתיימר לדאוג לאינטרסים של חבריו בפרט ושל כל חובבי רכבי האספנות ככלל, המוציא הודעה בפורום הציבורי שעושה סלקציה בין מי שאיתם לבין מי שלא, להפסיק לתדלק את רכביו בתחנות "דלק".

ארז רונן

פורסם

ארז אתה חייב להיות פרובוקטור ואף פעם לא לפרגן?

זו הטבה שניתנה לחברי מועדון, כמו שכל מועדון נותן הטבה לחברים בו עם בתי עסק שונים.

אין כאן שום סלקציה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אני מציע לבעלי רכבי אספנות שאינם חברים במועדון ה-5, שכאות מחאה על שמועדון שמתיימר לדאוג לאינטרסים של חבריו בפרט ושל כל חובבי רכבי האספנות ככלל, המוציא הודעה בפורום הציבורי שעושה סלקציה בין מי שאיתם לבין מי שלא, להפסיק לתדלק את רכביו בתחנות "דלק".

אתה צוחק? בכל מקום יש מועדון חברים שזוכים להנחות גם שם אתה לא קונה?

פורסם
ארז אתה חייב להיות פרובוקטור ואף פעם לא לפרגן?

זו הטבה שניתנה לחברי מועדון, כמו שכל מועדון נותן הטבה לחברים בו עם בתי עסק שונים.

אין כאן שום סלקציה.

 

ל'

אם כך, מדוע לפרסם בפורום הציבורי ולא בפרטי? האם אותה הנחה אמורה לשכנע אותי לחזור ולהצטרף ומועדון?

נו באמת.

ארז רונן

פורסם

מבחינתי שיפרסמו את זה גם בשלטי חוצות ועל אוטובוסוסים ברחוב.

קם אדם שתרם מזמנו הפרטי כדי לדאוג לכלל, והדבר פורסם לטובת כולם.

אף אחד לא שיכנע אותך, ואף אחד לא אמר לך לחזור כל אחד אחראי לעצמו.

אני לא דוברת המועדון, אבל בתור אדם פרטי שמביט מהצד אני בעד פרסום חיובי.

למה צרות העין הזו?

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אתה צוחק? בכל מקום יש מועדון חברים שזוכים להנחות גם שם אתה לא קונה?

אתה יודע, בתעשיה האווירית יש מבחר חנויות המוכרות מוצרים שונים במחירים מוזלים לעובדי התעשיה ולכל שאר האזרחים המגיעים לפיתחם.

תאר לעצמך שבמו"מ מול משרד התחבורה על מבחן רישוי חד שנתי לרכבי אספנות, ההטבה הייתה ניתנת לחברי מועדון אחד בלבד.

ארז רונן

פורסם
מבחינתי שיפרסמו את זה גם בשלטי חוצות ועל אוטובוסוסים ברחוב.

קם אדם שתרם מזמנו הפרטי כדי לדאוג לכלל, והדבר פורסם לטובת כולם.

אף אחד לא שיכנע אותך, ואף אחד לא אמר לך לחזור כל אחד אחראי לעצמו.

אני לא דוברת המועדון, אבל בתור אדם פרטי שמביט מהצד אני בעד פרסום חיובי.

למה צרות העין הזו?

ל'

 

אני מאוד מעריך את האדם שקם ותרם מזמנו הפרטי לדאוג לכלל, אבל מועדון החמש אינו הכלל, הוא רק חלק מהכלל וכמועדון הראיה שלו חייבת להיות רחבה יותר.

האם תאורטית יתכן מצב שאותו בחור יחליט מחר להתנתק מהמועדון, האם הוא לוקח את ההטבה איתו? האם הוא יוכל להמשיך ולתדלק את רכבו בדלק מוזל למרות שאינו חבר המועדון?

ארז רונן


×
×
  • תוכן חדש...