Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר - מי שבר להורים את האוטו שלהם או של העבודה?


SubaMan
שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרגתם אותי מצחוק.. במיוחד תומר.. :roflmao:

לי, כבר 8 חודשים רישיון (לפני כמה ימים.. :oops: ), לא היה שום מכה רצינית ברקורד שלי.. טפו טפו טפו..

 

היה פעם אחת עשיתי פרסה ברחוב צר (צור שלום..) ומרוב הלחץ של "נאבדתי, איך לעזאזל יוצאים מפה!?! נכנסתי באין כניסה!! (חשבתי שנכנסתי באין כניסה, בסוף זה היה דו סיטרי.. חחח..) ופגעתי עם הגלגל במדרכה + הג'אנט והוא קיבל שיפשוף רציני.. (הצמיג..), אבל מזל שאבא שלי מתעסק בצמיגים והוא לא שם לב שזה לא היה לפני ... אז אמרתי לו שזה היה ככה.. :roll:

 

היה עוד מכה קטנה ביום הראשון שקיבלתי את האוטו הפרטי שלי, נסעתי לעבודה של אמא שלי להראות את האוטו שלי, עשיתי פרסה (יותר מדי פרסות, הא?), ובגלל הצפירות ואני בקושי שולט על האוטו (נוהג עליו בקושי 5 דקות) פגעתי באוטו שעמד בסיבוב חונה.. :roll: אבל מזל, יצאתי החוצה אחרי שסיימתי את הפרסה (מפוחד לאלא, שדפקתי את האוטו ביום הראשון..) וראיתי שלא היה כלום.. הפגוש קיבל שפשוף קטן, אבל זה ירד על המקום.. בקיצור, לא קרה כלום.. :D

- איציק -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אבל אני לפחות ריסקתי מכונית מהסוג הנכון - פז'ו 306.

 

זה לא נכון, שה-1.8 אוט' היא מכונית איטית. הבעיה האמיתית שלה היא שהיא לא עוצרת טוב מהמהירות אליה היא מגיעה. ואני מניח שהעדר ABS גם לא סייע בידי.

 

הייתי בן 18, וההורים שלי קיבלו את ההחלטה החינוכית שאפשר לפנק את הילד ולתת לו את המכונית היוקרתית של הבית (השנייה היתה BX 16 שנת 88', עליה עשיתי את הסטאז').

נסענו למסיבה, חזרנו, הגענו הביתה. החלטנו (שזה, למעשה, החלטתי, וכפיתי על חבר) לא להיכנס הביתה אלא להמשיך לסטייג' רחוב החקלאים, שזה למעשה רחוב ארוך בין פרדסים ברעננה.

מדובר ברחוב ששתי מכוניות עוברות בו בדוחק, וזה לא ממש רחוב, יותר כמו רצועת אספלט.

רצועת האספלט הזו, אגב, נגמרת בצומת T. וואלה. ב-130 קמ"ש חבר שלי ייעץ לי להאט, משהו שמצאתי לנכון להתעלם ממנו לחלוטין. כשבלמתי לקראת הצומת, 20 מ' מאוחר מדי, גיליתי לראשונה שהכביש רטוב, שכן הממטרות כוונו לכיוון הכביש ולא לכיוון השדה שגובל בפרדס. תאורה? יוק.

ABS? נאדה. מזל? הייתי מת.

3 וחצי בבוקר, טלפון לאבא. "אבא, העליתי את האוטו על עמוד".

למרבה הפליאה - המשפט הזה היה נכון מעשית. בסיום ההחלקה העמדתי את המכונית על בסיס הבטון של עמוד בו נכנסתי. המכונית נראתה כמדממת נוזלים, ועל אף שאורות הדרך דלקו, היה די ברור שלהתקדם היא לא מתקדמת לשום מקום. אולי עד הבית, שהיה קרוב מאוד, אבל משם - למוסך. פגיעת שלדה. וואלה.

כל מה שהיה צריך, אגב, זה לשחק את ה"מאוד אשם" כדי לא לחטוף על זה מההורים. חטפתי, אבל בקטנה, ואבא שלי, איש מבין-עניין, אפילו ניסה לנתח את העניין. הקביעה הראשונית שלו היתה שהגעתי מהר מדי. טענתי נגד. אמרתי שנסעתי כרגיל ופשוט לא ראיתי שהכביש היה רטוב. לשאלה מה עשיתי שם בכלל מראש היו לי תשובות יצירתיות יותר.

יום למחר הגיע אבא שלי לראות את סימני הצמיגים שהשארתי בבלימה וקבע חד משמעית כי נסעתי יותר מהר מ-100 קמ"ש, מה שכמובן היה נכון אך הוכחש על ידי בכל תוקף. אני? נסעתי מהר?! זה בכלל העמוד שנכנס בי, ועוד חטף פגיעת שלדה!

 

בטאמן

(-;

היתה עוד תקרית, עם X5 (כן, הב.מ.וו), אבל היא כבר יותר מסווגת ופחות קטלנית...

ברינג און דה סבבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני? נסעתי מהר?! זה בכלל העמוד שנכנס בי, ועוד חטף פגיעת שלדה!

 

בטאמן

(-;

היתה עוד תקרית, עם X5 (כן, הב.מ.וו), אבל היא כבר יותר מסווגת ופחות קטלנית...

 

LOL, קרעת אותי !!!!!!!!!!! חזק !!!!

 

ספר על ה-X5 . . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרגע ירדתי מהטלפון למשרד של אמא שלי.

 

עשיתי על האוטו 14 תאונות במשך תקופה של שנתיים.. :lol::lol::lol::lol::lol:

 

אמא שלי לא רואה את העיניין כמצחיק. מכיוון שהיתי חכם גדול ועבדתי בשעות הערב-תמיד היה לי כסף לשלם על ההשתתפות העצמית (שתפחה במימדים שגורמים לאופרה ווינפרי להיראות אנורקטית).

 

נזכרתי בעוד מקרה.

 

זה היה יום שישי בערב. כיתה י"ב. כולם אצלנו כבר היו עם רישיונות והיה לנו סבב.

לפעמים שי היה מביא את האפלאוז של אבא שלו (כבוד.ג'נטים והגה של מומו). לפעמים צביקה היה מביא את עגלת הקרב של אבא שלו. הסיירה 1300 (אוטומט) שזכתה לכינוי "הטנק".לפעמים רן היה מביא את ה309 (איזה אוטו!! 1600 ידני עם שעון טורים,הגה כח ורדיו דיסק שתמיד השמיע U2 דרך 2 רמקולים 2 אינצ' איכותיים) ולפעמים היתי גונב להורים שלי את הסופרלנסר.

הטקס היה קבוע. איסוף. ירידה לפאב. ,"איזה מגניבים אנחנו, השתכרנו, איזה מגניבים אנחנו, החלפת שעות של חוויות ילדות מפגרות,איזה מגניבים אנחנו , הי הי הי,גרעפס".

הירידה ל"כאמל" עוברת דרך כביש מדהים שנקרא "פרויד". היום אני מצליח לעלות אותו על 160 בקטעים מסויימים. פעם,במיגבלות של הסופרלנסר (כולל צמיגים שזיינתי להם את האם אמא) 120 נראה מטורף לחלוטין.

הבעיה העיקרית שלי היתה רן. הבן אדם ידע לנהוג. היום הוא נוהג על דייהו לאנוס (והוא מיליונר, הבן זונה הקים חברה כשהוא היה עתודאי בטכניון,מכר אותה וערק מהצבא - ויש לו לאנוס!!!).

והוא השתווה אל יכולות הנהיגה העלובות שלי .הקטע לא היה מי יודע לנהוג. הקטע היה למי יש יותר ביצים. לי היה יותר.

תמיד אותו טקס. מגיעים ממרכז הכרמל, לרמזור בתחילת פרויד. נותנים גאז כמו משוגעים. אני מעביר את התיבה לL (חשבתי שאני מלך העולם... מח' האחריות של מיצובישי חשבה שאני אידיוט) ו"פותחים". מי שהגיע ראשון לסיבוב, היה כמובן יורד בהיסטריה על הברקסים, מוריד הילוך ולוקח את הקו הנכון (ר' כתבה בירחון אוטו - אצלי עד היום). כמובן שהשילוב של בלימה חזקה וסיבוב היה דבר מעבר לבינתנו הדלה, מה שהסתיים פעמים רבות בהחלקות מרהיבות (בפאב: "ראית?? איזה סחיפת כוח!! איזה פאוארסלייד!!") וכמעט מוות.

בפעם הספציפית הזאת, דהרנו למטה כמו 2 משוגעים. היתי תחרותי להחריד כשזה מגיע לרן (הוא ניצח-הוא היום מיליונר בן 26 ולי לא היה ראש למתמטיקה...). יש סיבוב בפרויד שבו יש קאמבר דפוק להחריד- יש שם "שבירה" של ההגה שמשולבת עם שיפוע שגורם לאוטו לגלוש החוצה. לימים תקרה שם התאונה המחרידה שבה בועז שרפשטיין איבד שליטה על כמות העישונים שלו ועל המרצדס של אבא שלו -שנחתה ישר בתוך מיצובישי והסתיימה במוות של 2 בני כיתה של אמא שלי. (הילד היה מסומם, בקטע ההוא יש תאונה אחת לשבוע- מהירות מופרזת הורררגגגגתתתת!!!!!).

בכל מקרה- נכנסתי לסיבוב על איזה 100 (הילוך "2" - מנתק). עקפתי את רן (שהיה לו שכל להאיט) ודהרתי לכיוון הים. בדרך הקצרה...

 

בנקודה שהכביש "נשבר" המיצובישי נכנסה לתת היגוי עצבני. מה עושים??????????????????????

גיליונות "אוטו" היו בבית והמוח שלי עבד על אדרנלין (והורמונים). . אה!!! מרפים מהגאז!!!!

 

אז הרפיתי.

בבת אחת.

בלי טיפה רגש.

בלי להחזיר את הרגל לגאז.

איזו "סחיפת כוח"...

 

לתוך אי התנועה שמפריד בין הנתיבים.

 

איך האוטו התרומם על 2 גלגלים... אני לא יודע כמה הוא התרומם . בקונספט של ילד היה נראה לי שהוא התרומם כשלושה מטרים, אבל על פי רן זה היה בערך 20 ס"מ...

 

20 הסנטימטרים האלה הספיקו כדי לפוצץ 2 צמיגים ולשבור משולש.

 

הפכתי לנתון בסטטיסטיקה- עוד מישהו שכמעט נהרג בסיבוב ההוא בפרויד...

 

היתה גם פעם שזה קרה לי כנוסע.

 

כיתה י"ב. צביקה נסע לשבועיים לארה"ב ("יווווו- תביא אלכוהול!!! BRING BOOZE!!!!") ועלי ועל רן הוטל לקחת אותו לנתב"ג. עם ה309 של רן. (למעשה של ההורים שלו, אבל הוא דיבר עליה כ"שלי".. :lol::lol: ). זו היתה פעם ראשונה שלנו בת"א עם אוטו, שלא לדבר על האיילון.

מה שנראה לי היום כ-פיס אוף קייק נראה לי פעם כמו איזה SUPER HIGHWAY ואשכרה דאגנו שלא נמצא את נתב"ג.

עד לת"א נסענו 140 (יוו!!!!) , U2 בדיסק (תמיד) ודיברנו על תחושת החופש המדהימה ועל כל מיני דברים שחשבנו שהיו ממש בוגרים ובוערים ברמה הקיומית-קוסמית של החיים.

צביקה מאחור. איילון.

 

בשביל ילד חיפאי בן 18 האיילון זה מינימום אוטובאהן. על אחת כמה וכמה ילד חיפאי מנווה שאנן (זה כמו קיבוץ) .לכולנו היו רישיונות אולי חודשיים וזה נראה לנו כמו איזה גירסה של "אדם בעיקבות גורלו". הרגשתי כמו ג'ק קרואק שחוקר את מרחבי ארה"ב.

 

מחשבותי על ארה"ב ומרחביה האדירים הופרעו בגסות ע"י צביקה שצעק "נתב"ג!!!" על איזה 130 קמ"ש.

רן,באופן אינסטינקטיבי, שבר את ההגה לכיוון נתב"ג. והיה גשם.

 

בחיים שלי ,עד היום, לא עשיתי צלחת באיילון. משטרה רדפה אחרי, סגרתי סקאלה בגשם, עשיתי רייסים (סורי..) בקטעים שהיו בעבודות בכביש .פוצצתי 2 צמיגים על "תפר" - ובחיים לא עשיתי צלחת.יש לי חברים שעשו על האיילון צלחת וזה הסתיים בחדר מיון (מישהו זוכר את האימפרזה שהתרוממה באוויר על גג של סיוויק) ובבריחה מהארץ. מי לעזאזל עושה באיילון צלחת?

מה זה? טיף נידל? באיילון?

 

פרט לפעם ההיא...

 

 

איך האוטו נעצר באמצע האיילון. איך כמעט הקאתי. איך המיזוודה עפה על רן... איך צביקה כמעט התעלף מהמכה בראש מהמשקוף.(לא היו אז חגורות מאחור, שאני מקפיד לשים עד היום רק מהפחד).

איזה קטע מצחיק זה היה.

נכנסנו לנתב"ג כמו 3 זומבים. רק בכניסה,בבדיקה הביטחונית,נשפכנו מצחוק.

בעיקר מכיוון שהבודק דרש לדעת למה לצביקה יורד דם מהמצח.

 

הורדנו את צביקה בכניסה. הבן אדם נראה קצת תלוש מהמציאות ודי היינו מודאגים שהוא יעלה על טיסה לאילת במקום ארה"ב. כמובן שמי בכלל חשב על התוצאות של מכה בראש עד לרמה של דימום,דיחוס בג'מבו בגובה 10000 רגל וקרישי דם תת גולגלתיים.

 

עד היום אני בטוח שצביקה סובל מנזק מוחי כלשהוא, תוצאה ישירה של אותו ערב.

 

הנסיעה לחיפה היתה שקטה מתמיד. U2 בקושי נשמעו בדיסק- עקב סחרחורת ופיק ברכיים קשה שעברו על חברי הלהקה המסכנים.

 

לפחות בדרך הביתה נסענו תשעים.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לילדים של אנשי ציבור יותר בטוח!

 

http://www.news-israel.net/articles/index/index148.html

 

, התאמנתי גם קצת על 360 !!!

:wink: . . . .

 

שאלת (אחד שעושה עצמו) תם- איך ביצעת 360?

 

כמובן שבאוויר !!! 360 על הכביש זה משחק ילדים !!! תנסה גם אתה 360 באוויר ואז תראה כמה זה קשה :wink: . . .

 

חבר'ה, תמשיכו עם הסיפורים, אני לא יכול להפסיק לצחוק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

סלח לי על הספקנות, אבל אני מכיר מעט מאוד אנשים שיודעים לבצע 360, ביניהם טיף נידל אגב, שאותו אני לא מכיר, אבל ראיתי אותו מבצע.

גם ביצוע 360 של מכונית שהיא לא הנעה אחורית הוא דבר בלתי אפשרי (נדרשת נעילה של הגלגלים הקדמיים).

 

בקשר לסקר- עיקמתי ג'אנט בעליה על אי תנועה ב60 קמ"ש עם פג'ו 205 בלילה מושקה, זה היה לפני חצי שנה+-.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לילדים של אנשי ציבור יותר בטוח!

 

http://www.news-israel.net/articles/index/index148.html

 

, התאמנתי גם קצת על 360 !!!

:wink: . . . .

 

שאלת (אחד שעושה עצמו) תם- איך ביצעת 360?

 

כמובן שבאוויר !!! 360 על הכביש זה משחק ילדים !!! תנסה גם אתה 360 באוויר ואז תראה כמה זה קשה :wink: . . .

 

חבר'ה, תמשיכו עם הסיפורים, אני לא יכול להפסיק לצחוק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

סלח לי על הספקנות, אבל אני מכיר מעט מאוד אנשים שיודעים לבצע 360, ביניהם טיף נידל אגב, שאותו אני לא מכיר, אבל ראיתי אותו מבצע.

גם ביצוע 360 של מכונית שהיא לא הנעה אחורית הוא דבר בלתי אפשרי (נדרשת נעילה של הגלגלים הקדמיים).

 

בקשר לסקר- עיקמתי ג'אנט בעליה על אי תנועה ב60 קמ"ש עם פג'ו 205 בלילה מושקה, זה היה לפני חצי שנה+-.

 

בדיוק !!! עשיתי 360 עם בלם יד מורם, אין דרך אחרת לעשות 360 עם הנעה קדמית . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק פעם אחת כשהייתי כבר בעל נסיון רב בנהיגה, נסעתי במכוניתו של אבי לתומי ברח' אלוף שדה ברמת-גן כאשר ליד תחנת הדלק "המכבים" ראיתי שעומדת במסלול שלי מכונית, ובלמתי בחוזקה אנ הצלחתי לעצור אבל הרנו אקספרס שנסעה מאחרי לא....

 

תוצאות :

 

חמש מכוניות חבוטות קלות

 

במכונית של אבי נפתחו הכריות ונמתחו המותחנים

 

עלות הנזק : פחחות מכסת מנוע + גריל 2000 ש"ח כריות + מותחנים 15000 ש"ח...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מזדהה עם תומר.

 

בחודשים הראשונים של הרישיון לא היו לי אף תאונות עם נזק רציני, אבל יותר מידי כמעט תאונות ושפשופים קלים.

 

אחרי שמונה חודשים של רישיון הכל התחיל...

 

התאונה הראשונה הייתה בריחת זנב באשתאול ושריטה לאורך כל צד ימין. ההורים שהיו רגילים לדפיקות שלי לא ממש התרגשו.

 

שלושה שבועות אחרי הייתה לי תאונת חזית אחור (אני האחור...). ההורים עדיין היו קוליים.

 

כמה חודשים עברו להם בשקט, ואז הייתה עוד תאונה שבה פגעתי באופנוען איכשהו. בהתחלה הנזק לאוטו של הוריי נראה קל ככה שהוריי לא כל כך כעסו. אחרי ההערכה התברר שהנזק מצריך עירוב ביטוח...

 

בערך שבועיים אחרי שהנזק הזה תוקן (ז"א, משהו כמו חודש אחרי התאונה הנ"ל), הייתה לי את תאונת הטוטאל לוס המפורסמת, ומאז הוריי בטראומה קשה מהניסיון שלי עם המפתחות שלי.

 

אימא שלי נשבעה שמעולם לא אקבל את מפתחותיהם, וגם אבא שלי די תומך בה, וכך נותרתי במצבו של תומר...

 

היו לי סך הכל 3 תאונות עם עירוב הביטוח בשבעה חודשים, ואף חברת ביטוח גם לא ממש רצתה לבטח אותי מסיבות ברורות.

 

המפלט היחיד שלי עכשיו הוא אוטו פרטי שזה עניין של זמן (אני מקווה בקרוב).

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כבר 4 חודשים עם רישיון..

ובינתיים אפילו לא מכה קטנה, אפילו לא שריטה.

שימשיך ככה.

(חמסה חמסה, מלח מים מלח מים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[quote name="redroze

בדיוק !!! עשיתי 360 עם בלם יד מורם, אין דרך אחרת לעשות 360 עם הנעה קדמית . . .[/quote].

 

 

קשקשני- אי אפשר לעשות 360 בעזרת ההנדברקס.

 

אולי התכוונת לכתוב "אין דרך לעשות 360 עם הנעה קדמית".

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מופרע או לא מופרע זה בהחלטתם

 

רכב פרטי של הבית(טויוטה קורולה)

רכב צבאי של אבא(להזכירם ילד בן 17 וחצי נוהג ברכב בצאי עברה על החוק)

רכב עבודה של דודוים

 

עם הרכב האישי צלחות חופשי

פניות של 90 מעלות במהירויות של 40-50 עם עזרתו של ידיד הטוב האמברקס(ואני מדבר בתוך העיר)

להרוס משהו עדיין לא(חיצוני...)

 

אוטו צבאי מהעבודה עבר את הקריעה של החיים שלו

קונגו שאתה יושב בה אתה מרגיש כמו ברכב שטח אז חשבתי שזה אכן רכב שטח וביוקנעם ניכנסתי אחרי הטרקטורון של דוד שלי לשטח

מה שהוא עבר אני עברתי... לידעתכם כמה שזה בילתי אפשרי אבל הקונגו פתחה מתלים

זה היה הצחוק של החיים שלי שאתה רואה קונגו פותחת מתלה(עוד שנייה נישבר)

אחר כך ניסנו להכניס את הטרקטורון לבאגז של הקונגו..לא ניכנס, פעם שנייה - לא ניכנס

ההחלטה התבצע - הטרקטורון יגרר מאחור

אנחנו נוסעים במהירות איטית בשטח כיוון שגוררים טרקטורון(חור במיכל דלק שגרם לאיבוד כול המיכל (ולא מצאנו את הידית של הרזבה) ראיתי קטע מהסרטים שמתאים למרוצי ראלי

ישר אך שראיתי את זה מצמיד את הגז(זה דיזל) מאיצים שני שלישי אני כבר ב-90 קופצים כמו מפגרים פתאום ניזכרים יש טרקטורון מאחוריניו....דוד שלי המפגר אמר הוא בטח בהתחלה כי ניקרע החוט אז עצרתי במכה ובווווווווווום הטרקטורון עדיין היה שם

נזק...נפל הטמבון האחורי(הודבר בעזרת 8 חבילות מסטיק)

 

רכב עבודה של דודים

1- הטנדר של VW בדקתי פירפורים שלו - אחרי 3 שעות של בדיקות קלאץ הוא נישבר

תרתי משמע ממש

 

2 - סוקדה אוקטיביה עבודה דוד - בזמן מלווה נילקחה באישור הדוד לנסיעה מסביב למשמר העמק וכמה מקומות....יש שם צומת שצריכים להאט ואני על 130(TDI סוחבבבבב) עם הברקסים המופלעים של סקודה ממשיכים להאיץ 140...150 והופ מגיעים לצומת ברקס חזק ABS ניכנס לפעולה מרגישים חגורה ניצמדת לבטן פתאום קלטתי באמפר(גבעות האטה) גבוה כמו אוורסט(כך זה ניראה) האוטו מ-90 זינק באויר שכול 4 הגלגלים באויר(ספיד 8) ונחת

נזק-הפגוש הקידמי של הסקודה שידוע שהוא נמוך מאוד

היום בסקודה מצויים כיסאות מיוחדים לנהיגת ראלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקטע הכי חזק... לחזור לפני 5 וחצי שנים הביתה, לאחר ביקור בתחנת המשטרה

של העיראקים (ר"ג, למתעניינים) ב-6:00 בבוקר, לתת לאבא את המפתחות של

האסטרה ולומר לו שהוא צריך להפעיל את ביטוח השמשות...

 

הלך חלון אחורי...

יש סימנים של סלע על הגריל של פיוניר 6.5 אינץ' אחוריים...

הרבה זכוכיות...

 

4 שעות לפני כן, קוקסינל (ספק-גבר ספק-אישה) בגובה 1.95 מ' מחליט/ה לעשות מטווח

סלע על החלון האחורי של האסטרה בחוף תל-ברוך...

באורח פלא, הסלע פוגע רק בשמשה (ובגריל של הפיוניאיכס... סימנים נשארו עד היום,

כמו גם זכוכיות שמתגלות מדי פעם ברכב).

 

זונה :!:

לך ספר לאבא-אמא... :shock:

MCS 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 בלילה בחוף תל ברוך............

 

 

המממממממ........................................

 

 

 

 

 

 

מה התירוץ הפעם? :wink:

 

 

 

 

 

 

 

(כן כן אני יודע, רק הורדת את לירן ויאשה לעוד יום עבודה) :lol:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...