Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מעוניין לשמוע חוות דעת,

 

האם הגולף פלוס, משודכת עם מנוע 1.6 102 כ"ס, בעלת ביצועים טובים, כאשר הרכב מאוכלס ב3 וב-5 נוסעים?

האם ניתן לעלות איתם עליות של הגליל?

 

צריכת דלק עירוני / בינעירוני?

האם למישהו חוות דעת על הרכב עצמו?

מה לגבי סחירות הרכב?

 

בקיצור, האם אני אקבל חווית גולף מלאה (1.6 102 כ"ס, 1.6 FSI 115 כ"ס), או משהו שנראה כמו גולף, מריח כמו גולף, אבל בקושי סוחב? ולבסוף גם לא אוכל למכור אותו (5 שנים)?

תודה,

פורסם

הגולף 1.6 אינה מטוס, אך המנוע יעשה את העבודה בצורה סבירה, ויסחוב את העליות שאתה מדבר עליהן (אם כי תמצא גם

רכבים יותר זריזים).

צריכת הדלק - בערך כמו של כל 1.6, דהיינו, בעיר 1:8 עד 1:7 ק"מ לליטר (תלוי בכובד הרגל), מחוץ לעיר 1:11-1:12. (אני מדבר על אוטומטי).

אני רוצה לומר קודם, שהיתה בבעלותי גולף (אמנם מודל 2001), וגם לאחר מכירתה (לא המתנו כ"כ הרבה זמן), הצטיידנו בגרמניה אחרת גם כן.

השרידות של הרכב מבחינת מכלולי הפלסטיקה, היא טובה, ואיכות הגימור טובה מאוד גם כן. יש לדעתי הבדל גדול כאשר אתה

נכנס לגולף או למאזדה 3/פוקוס, ואתה תראה את זה לבד מרגע שאת פותח את הדלת (שוב-זו דעתי האישית, ואתם כמובן יכולים לחלוק עליי. יש אנשים שמחפשים את זה). הגולף נראית יותר יוקרתית (וגם יותר יקרה...).

האמינות המכאנית היתה מצויינת, ולא היו תקלות מיוחדות. הקפד לבצע טיפולים בזמן (כמו לכל רכב)

תעדיף אולי להצטייד ב-FSI שתתן לך קצת יותר כוח, זה לא מזיק אף פעם. גם גיר ידני לא "יזיק" (אם מסתדרים איתו,

ייתן כמובן ביצועים עדיפים וצריכת דלק משופרת).

אל תדאג לסחירות כבר מעכשיו. לכל רכב כמעט יש את הקונה שלו...

alfa 156 2.5.

פורסם

תודה רבה,

 

אבל התייחסת לגולף רגילה.

אני מעוניין דווקא בפלוס.

יש מישהו בעל פלוס / הייתה לו פלוס?

 

תודה,

פורסם
לא יודע אם ישנם הבדלים אחרים מהותיים, למעט כמובן שהפלוס בעלת מרכב יותר גבוה.

היא גם קצת כבדה יותר.

ולכן אני מאמין שיש הבדל - ולכן שואל.

 

תודה,

פורסם

ההבדל במחיר בין הגרסא שאתה רוצה לבין הגרסא של 1.4 TSI עם ה-122 כ"ס הוא סה"כ 10 אלף ש"ח.

 

המנוע הזה יתן לך ביצועים הרבה יותר טובים, יותר כוח וגם תקבל את הגיר המעולה - DSG.

פורסם

אם אתה רוצה לעשות את העליות של הצפון לא הייתי ממליץ על ה-1.6, הרכב פשוט לא זז.

למה אתה רוצה גולף + ? מה ההבדלים בינה לבין הרגילה, חוץ מהגובה.

כשהייתי באילת נסעתי בגולף +, ונראה שההבדלים אם קיימים די זניחים...

לי יש גולף רגילה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

הגולף פלוס הרבה יותר מרווחת מבפנים מהגולף הרגילה (לציר האורך בתוך הרכב ע"ח תא מנוע יותר מצוצמצם..).

 

הרכב יותר גבוה בכ 9.5 ס"מ והישיבה עצמה יותר גבוהה ב8.5 ס"מ.. (זה מורגש מאוד!).

 

לשורת מושבים מאחור יש גם מסילה לציר האורך לצורך הגדלת הבגאז (יש המון מקום לרגליים ליושבים מאחור..).

 

ה1.6 החדש מגיע כבר עם גיר DSG מה שנותן ביצועים הרבה יותר טובים משמעותית מהטיפ'..

0-100 מאיץ ב11.8 שניות (סביר פלוס לרכב 1.6 בסגמנט).

 

אם אתה מחפש משומש קח בחשבון שהFSI לא היה כזה להיט וההבדל בינו לבין ה102 לא משמעותי בכלל!

הTSI משמעותית זריז משניהם ומכל רכב אחר שתיתן בקט' הזאת!

 

מבחינת סחירות- הוא פחות סחיר מהגולף הרגילה (דיי ברור!) אך עם זאת עדיין סחיר (VW).

 

מה שלא יהיה - שיהיה בהצלחה :-)

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
הגולף פלוס הרבה יותר מרווחת מבפנים מהגולף הרגילה (לציר האורך בתוך הרכב ע"ח תא מנוע יותר מצוצמצם..).

 

הרכב יותר גבוה בכ 9.5 ס"מ והישיבה עצמה יותר גבוהה ב8.5 ס"מ.. (זה מורגש מאוד!).

 

לשורת מושבים מאחור יש גם מסילה לציר האורך לצורך הגדלת הבגאז (יש המון מקום לרגליים ליושבים מאחור..).

 

ה1.6 החדש מגיע כבר עם גיר DSG מה שנותן ביצועים הרבה יותר טובים משמעותית מהטיפ'..

0-100 מאיץ ב11.8 שניות (סביר פלוס לרכב 1.6 בסגמנט).

 

אם אתה מחפש משומש קח בחשבון שהFSI לא היה כזה להיט וההבדל בינו לבין ה102 לא משמעותי בכלל!

הTSI משמעותית זריז משניהם ומכל רכב אחר שתיתן בקט' הזאת!

 

מבחינת סחירות- הוא פחות סחיר מהגולף הרגילה (דיי ברור!) אך עם זאת עדיין סחיר (VW).

 

מה שלא יהיה - שיהיה בהצלחה :-)

 

תודה,

 

האמת אני מתכוון לרכוש משומשת.

לא יהיה DSG. רק טיפטרוניק.

מה צריכת הדלק של אחת כזו?

והאם היא "לא סוחבת" ברמה של מזדה 3 1.6 / פורד פוקוס 1.6 או ברמה של "עדיף ללכת"?

 

אני מעוניין לרכוש גולף, אבל הוא קטן לי מידי, והפאסאט גדול לי מידי, אז אני מחפש משהו באמצע.

הדיזל היחידות המשומשות שאני רואה הן מוניות.

 

יש לכם אולי המלצות לרכוש מונית???

מה המשמעות של זה בכלל? צריך לשלם מיסים?

יש אחת עכשיו עם 70,000 ק"מ, מודל 2008, עם זכות למונית בתקציב שאני עוד יכול להרשות לעצמי.

פורסם

אם עסקינן בגולף,אציין שאתמול חזרתי מאילת והגעתי לצריכת דלק מדהימה של 1:14.7 :shock: (צפת>אילת>טיולים>תדלוק ביציאה מאילת חזרה הביתה עם 510ק"מ ב Trip) :D

 

הרוב היה בנסיעה דרך הבקעה על שיוט רגוע 100-110,מטען של 3 מזוודות,2אנשים שמחים,ומזגן מעולה על חצי עוצמה כל הזמן :)

 

נ.ב תענוג לתדלק באילת,5.30 לליטר 95 :p

 

אם אתה רוצה לעשות את העליות של הצפון לא הייתי ממליץ על ה-1.6, הרכב פשוט לא זז.

 

קשקשן,הרכב זז ועוד איך.

 

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

2 אנשים באוטו? תנסה עם 5 אנשים ותגיד איך היו העליות.

אני נסעתי עם אונו 95 1.4 חמישה אנשים עם ציוד ומזגן הלוך וחזור בסבבה.

צאו מהסרט על אילת, הרכבים החדשים אוכלים את הדרך הזאת בלי להתרגש.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

סוחב זה עניין יחסי, גם הגולף 1.6 FSI שלך לא זזה, מה לעשות...

לעומת זאת גולף 2.0 FSI עולה יפה את העליות של רמת הגולן עם 4 אנשים וציוד.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

×
×
  • תוכן חדש...