Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

המפתח הראשון שלי נשבר לפני כשנה במילואים (החלק העליון, השחור מפלסטיק פשוט נשבר ואז המפתח נופל ממחזיק המפתחות)

אחרי 2 הדבקות עברתי למפתח השני ועכשיו גם הוא נשבר, הדבקתי עם דבק 3 שניות וזה החזיק בקושי שבוע.

זה עניין של זמן עד שאני אאבד אותו :roll:

 

אז איפה אפשר לשכפל והאם אפשרי להחליף רק את החלק השחור מפלסטיק ולא לשכפל את כל המפתח?

 

אשמח להמלצות בירושלים או בת"א.

 

תודה רבה.

פורסם

יגאל תיהיה מקורי אני אם זה היה קורה לי בטוח שהייתי מקמבן איזה משהו,לדעתי זה כבר רכב עם מערכת אמובולייזר מקורית של הרכב כך שעלות שכפול מפתח תיהיה יקרה אין לך שום אופציה לעשות חור או משהו בסגנון בחלקו העליון של המפתח ולשתול טבעת אחיזה?

פורסם
יגאל תיהיה מקורי אני אם זה היה קורה לי בטוח שהייתי מקמבן איזה משהו,לדעתי זה כבר רכב עם מערכת אמובולייזר מקורית של הרכב כך שעלות שכפול מפתח תיהיה יקרה אין לך שום אופציה לעשות חור או משהו בסגנון בחלקו העליון של המפתח ולשתול טבעת אחיזה?

 

האמובילייזר של הרכב נדלק/נכבה עם השלט (פתיחת/סגירת דלתות) ולא עם המפתח עצמו.

 

אני לא רוצה להיות מקורי, אני רוצה להחליף את המפתח :shock:

 

חוץ מזה לא ממש ברור לי איך בחתיכת פלסטיק הקטנטנה הזאת אני יכול לשתול או לחורר משהו..

 

תודה!

פורסם

נסה להדביק את המפתח לפלסטיק עם דבק אפוקסי נוזלי .

 

ערבב את שני מרכיבי הדבק - מרח קצת על קצה המפתח , וקצת יותר בכיסוי הפלסטיק .

 

הכנס את המפתח פנימה לפלסטיק , ועצב בעדינות את הפלסטיק , אפשר גם להשלים חוסר בפלסטיק ע"י הדבק

 

תן לדבק להתקרר כ 4 שעות - גם הדבקתה וגם השלמתה חלקי פלסטיק שאולי נקרעו מהכיסויי .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

יש בתלפיות בחור שמתעסק בזה , רחוב בעלי המלאכה תלפיות.

איך שאתה נכנס לרחוב שתי מטר מצד ימין , לא זוכר את שם המקום בדיוק.

אודי A4

דימה.

פורסם

חבל - יש לי עוד רעיונות .

 

אחרי ההדבקה ובדיקה כי המפתח מחובר טוב לפלסטיק , אפשר למרוח לק על על הכיסויי , ולהדביק נצנצים :lol:

או לכסות בהדבקה עדינה עם עור וסמל זיפו - מה רע .. לדעתי זה פתרון טכני וגם שיפורים :wink:

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...