Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

ברשותי דייהטסו אפלהוז 92 מזה כ 4 שנים.

לפחות שנתיים שאני נוסע בצריכה של 1:4 בתוך העיר 1:10 בינערוני (בדקתי זאת מס' פעמים)!

הרכב נקנה (מזקנה) בשנת 95 עם 75000 ק"מ, כיום עומד על כ 12000 ק"מ.

החלפתי קרבורטור, עשיתי את הבדיקות הממוחשבות (CO) שיצאו תקינות, ואני לא מוצא פיתרון.

אני מרגיש כאילו יש נזילת דלק...

מה עוד יכול להיות?

 

תודה רבה!

פורסם

שלום רב, וברוך בואך לפורום !

צריכת הדלק אכן מטורפת, בכל קנה מידה.

לא ציינת באם הרכב ,אוטומטי,או בעל גיר רגיל, בנסיעה עם מזגן או בלעדיו.

אומנם זה שנתיים של איחור, היית מכסה כבר עשרות אלפי טנקים של דלק שבזבזת לשווא בצריכת דלק מטורפת שכזאת, אך עדיין לא מאוחר לשנות זאת.

קרא קודם את התגובה מספר 280 בקישור הבא:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=247317&page=7

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה צביקה.

לשאלותיך.

הרכב אוטומטי.

אני חושב שאני שם לב לזה שהוא שותה כ"כ הרבה בעיקר בקיץ, ולכן זה כנראה בעיקר עם מזגן. אך גם בחורף הוא שותה הרבה מאוד.

בכל מקרה נראה לך שיש מה לעשות למרות שהחלפתי קרבורטור?

ושוב תודה.

פורסם

שלום רב !

לדעתי החלפת הקרבורטור היתה מיותרת, זוהי הדרך הקלה אך לא הדרך הנכונה.(עובדה שאין כלל שיפור).

גם באפלאוז אוטומטי, בנסיעה בעיר עם מזגן, תצרוכת הדלק, לא אמורה לרדת מ8 קילומטר לליטר.

היכן אתה מתגורר בארץ, האם במקום מגורייך יש עליות קשות, האם נסיעתך בעיר היא מפוקקת ובעלייה?

ממתין לתשובה.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

איסי אני אתן לך נימוק דק מעוד, תיגש לצביקה :-) תעשה טיול קצר רגלי בנתניה, תחזור לצביקה, תוציא מהכיס כמה שקלים(מאות)

ותחזור הבייתה עם רכב חיה לא מעולם הזה :lol: חיה שלא זוללת, וטורפת את הכביש, אני חושב שזה מה שלא הרגשתה ברכב שלך מאז שניקנה

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם
אני גר בבני ברק.

אני נוסע ללא פקקים בכלל, וללא עליות.

 

ללא פקקים?? אני חייב לחלוק עליך בנקודה הזו!

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

רז שלום רב !

האם הפקקים שאתה מדבר עליהם בבני ברק, עלולים להסביר צריכת דלק של 4 קילומטר לליטר , בדייהטסו אפלאוז, שנת יצור 92, אוטומטי, גם בנסיעה עירונית נטו עם מזגן?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

נישמע מופרז לחלוטין,קודם כל תבדוק אם אתה מבצע בדיקת תצרוכת דלק כראוי ואם באמת היא מחושבת כראוי תבדוק

 

את תיבת ההילוכים שלך .

×
×
  • תוכן חדש...